Hakutulokset

1. S

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 10****

No olen kyllä itsekin ihmeissäni :D Cambridgen pussiruoalla olen ollut ja toimii ihan mielettömän hyvin. Söin ensimmäiset pari-kolme viikkoa ihan pelkästään näitä pusseja ja sen jälkeen olen korvannut niillä yhden tai kaksi ateriaa päivässä. Voin kyllä suositella lämpimästi mutta vaatii alussa...
  2. S

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 10****

Pituus 174cm Aloituspaino 75,5kg Tavoitepaino 60kg Paino nyt 64,5kg Pudotettu 11 kg Viikkopudotus 2,5kg (2 vko) Punnituspäivä maanantai Hei taas! Jouduin jättämään viime maanantain punnituksen väliin kun olin työpaikan kekkereissä joista päästiin vasta ma-illaksi kotiin. En...
  3. S

pitäsköhän mun pyllistää, kun ukko tuikkaa?

Nyt taidan olla oikeesti väsyny kun hekottelen tälläsille jutuille...
  4. S

En käsitä vinkumista, jos ei saa lasta kun on jo lapsia. Jotkut kun ei saa sitä ensimmäistäkään!

Mua ei ainakaan hirveästi lohduttaisi se tieto että joku ei saa ensimmäistäkään jos itse en saisi toista tai kolmatta... Saatan vinkua paljon paljon pienemmistäkin ongelmista. Kyllä varmasti sekundäärinen lapsettomuus tuottaa monille todella pahan olon ja tarpeen "vinkua" kuten ap asian ilmaisi.
  5. S

Miten lehtimyyjät ovat saaneet PREPAID-numeroni?!!

Ei ole hirveästi muita vaihtoehtoja. Prepaid-numeroa ei muuten voi saada...
  6. S

Onko se niin että voimakkaasti tummentuneet nännipihat on useimmiten merkki poikavauvasta?

Mulla ei ole koskaan tummunut ja on tyttö ja poika :)
  7. S

meenkö ottamaan korvikset tänään 3:veelle?onko muiden tytöillä?

Me laitettiin tytölle reiät korviin 2,5-vuotiaana. Laittaminen ei tuntunut kuulemma pahalta, pienen irvistyksen sai toki aikaan. On ollut nyt reilu pari vuotta korvikset eikä mitään ongelmia ole tähän mennessä tullut.
  8. S

miksi erotessa jätetään omia tavaroita?

Ihania spekulaatioita :) Me ollan erottu vuosi sitten ja vielä on exän luona vaikka mitä mun tavaroita... :whistle: Syy on vaan se että olen ollut niin laiska etten niitä ole jaksanut raahata pois. Löytyy valokuvia vaikka kuinka paljon, varmaan jotain mun vaatteitakin ja muuta tavaraa. En...
  9. S

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 8****

Hei taas! Eilinen meni niin nopesti että en kerennyt tänne tulla kirjoittelemaan. Ihan hyvä viikko takana jos ei lasketa perjantain "pientä" repsahdusta... Lapsivapaa ilta ja ystävä sai sitten houkuteltua saunomaan ja syömään ja juomaan luokseen. Tuli vielä ihan uloskin lähdettyä mutta en...
  10. S

Gallup: Minkä ikäisenä eka hammas?

n. 3kk molemmilla.
  11. S

mitentarjoilette eineslihapullia ja miten lämmitätte ne?

Paistan pannulla ja päälle tomaattimurskaa kermaa ja mausteita. Ei mikään maailman paras makuelämys mutta nopea ainakin. Tarjotaan pastan kanssa :)
  12. S

Arvatkaa mun vaatekoko *turhis,sis kuvat*

No ei todellakaan näytä siltä että BMIsi olisi 28! Olisin veikannut suunnilleen 21-max23. Näytät siltä että kokosi olisi 38 korkeintaan.
  13. S

Ei ole kivaa kun painostetaan

En mäkään maksais. Maksakoon mies rajoittamalla omia menojaan :)
  14. S

Tyhmiä asioita joita sinulle on sanottu raskausaikana?

Rupesin ihan samaa miettimään kun tätä ketjua luin... Aika herkkänahkaista porukkaa suuri osa. Mä kun kuvittelin että loukkaannun helposti :whistle:
  15. S

***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 6****

Hei kaikille! Mulla edelleen hyvä tahti jatkuu ja painoa tippuu rivakkaan tahtiin. Kyllä tää Cambridge-kuuri vaatii tosi kovan motivaation koska ruokaa ei tosiaan paljoa syödä. Mulle varsinkin muutos on ollut suuri koska oon tottunut syömään tosi paljon. Herkkujen kanssa ei koskaan ole ollut...
  16. S

Miten kissanpentu ja taapero tulee toimeen (tuli teillä)?

Meillä oli nuorin 2,5-vuotias kun otettiin 2 kissanpentua. Ei ollut mitään ongelmia ja kissat ovat hyvin tottuneet kanteluun ja paijailuihin. Pennut tosin olivat jo 18-viikkoisia kun meille tulivat että eivät ihan pienenpieniä enää.
  17. S

Onko se peruna nyt hyvä vai huono laihduttaja ruokavalioon

Peruna on täysin turha ruoka-aine. Pelkkää tyhjää hiilihydraattia. Perunan vitamiinit on ihan pinnassa ja kuorittuna peruna on pelkkää tärkkelystä. Jos laihdutat niin kannattaa ottaa lisukkeeksi jotain jossa on paremmat ravintoarvot.
  18. S

Onko muita LUOMUehkäisijöitä??

Sama juttu meillä yli kahdeksan vuotta. Enää en tosin uskalla kun lapsiluku on täynnä.

Yhteistyössä