Siis mikä vaatekoko ekassa kuvassa?Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:38-40/42
Eikun sorry, ymmärsin, mutta olit kirjoittanut hassusti.Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Siis mikä vaatekoko ekassa kuvassa?Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:38-40/42
näinpäAlkuperäinen kirjoittaja Keikas:Veikkaisin kuvan perusteella, että 38, mutta jos väität, että vielä 15 kg pudotettavaa, niin sanon 42. Mutta timmissä kunnossa olet!
En paljasta vielä vaatekokoa mutta mun bmi on tällä hetkellä 28 joten normaaliin bmihin on mulla matkaa n .15kg ja se on mun tavoite.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:näinpäAlkuperäinen kirjoittaja Keikas:Veikkaisin kuvan perusteella, että 38, mutta jos väität, että vielä 15 kg pudotettavaa, niin sanon 42. Mutta timmissä kunnossa olet!
Miten voi olla....näytät paljon hoikemmalle mitä minä ja mulla tuo indeksi on muistaaksnei hiukan vähemmän......itsellä olis kyllä lahdutettavaa....Alkuperäinen kirjoittaja KVG-:En paljasta vielä vaatekokoa mutta mun bmi on tällä hetkellä 28 joten normaaliin bmihin on mulla matkaa n .15kg ja se on mun tavoite.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:näinpäAlkuperäinen kirjoittaja Keikas:Veikkaisin kuvan perusteella, että 38, mutta jos väität, että vielä 15 kg pudotettavaa, niin sanon 42. Mutta timmissä kunnossa olet!
noniin ja sitten vikat arvaukset..
No ei todellakaan näytä siltä että BMIsi olisi 28! Olisin veikannut suunnilleen 21-max23. Näytät siltä että kokosi olisi 38 korkeintaan.Alkuperäinen kirjoittaja KVG-:En paljasta vielä vaatekokoa mutta mun bmi on tällä hetkellä 28 joten normaaliin bmihin on mulla matkaa n .15kg ja se on mun tavoite.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:näinpäAlkuperäinen kirjoittaja Keikas:Veikkaisin kuvan perusteella, että 38, mutta jos väität, että vielä 15 kg pudotettavaa, niin sanon 42. Mutta timmissä kunnossa olet!
noniin ja sitten vikat arvaukset..
tuskin. Kiva olis olla joku 34/36 nyt koko on tosiaan se 42/44Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pyritkö kokooon 32?