miten siitä jumivaiheesta pääsee eteenpäin? chef? muut?
tammikuussa aloittelin maltillisen painonpudotuksen, ja helmikuussa maltillisen liikuntaharrastuksen. aloituspaino 89 kg ja nyt 86.. siis tosi hidasta menoa... mietin syönkö liikaa (tarkkaan kyllä seuraan kiloklubissa), juonko liian vähän vettä, olenko aimmilla jojolaihdutuksilla saanut kehoni sekaisin ja nyt se ei halua luopua läskistä.. vai mikä on?
jotenkin jo kevyemmältä tuntuu ja toki olen tyytyväinen kun ruokavalio on huomattavasti muuttunut fiksumpaan suuntaan. liikunta on vielä vähäistä (2-3 x viikossa), mutten ole halunnut uuvuttaa itseäni liian suurilla yhtäaikaisilla muutoksilla
Jumivaiheesta pääsee eteenpäin ravistamalla kroppaa. Käytäntö riippuu vähän siitä, että miten on siihen asti edetty.
Mulla on viimisestä kunnollisesti hiilaritankkauksesta 3 viikkoa ja koska kalorit on olleet varsin matalalla siitä lähtien, voisi olla nyt uuden hiilaritankkauksen aika.
Toisaalta mulla on ongelmana myös liian vähäinen juominen. Joten jo pelkästään veden määrää kunnolla nostamalla saatan saada kropan liikkeelle.
Ja sitten on vaihtoehtona myös se, että nostan kalorit ylös...siis sinne 1300 paikkeille. Silläkin saattais saada kroppaa liikkeelle
Mä ajattelin nostaa kalorit ja pitää sitä ennen sen hiilaritankkauksen...ja lisätä juomista. Mutta mun käskettiin nyt kokeilla ensin vedenjuonnin lisäämistä ja unohtaa ne hiilarit ja kalorit. Mä kyllä jo vähän ehdin unelmoimaan suklaakakusta, alexanterinleivoksesta ja karkkipussista, mutta ne haaveet sai heittää romukoppaan
Joten tänään aloitin sitten sen vesitankkauksen. Kovin hyvin ei mene, mutta onhan tässä päivää vielä jälellä
Jos sunnuntaihin mennessä ei ole tuloksia tullut, aloitan gfg-dietin...ja otan ehkä siihen sen hiilaritankkauksen sitten alle. Mutta pitää siitä sitten keskustella...itse kun olen vähän malttamaton, niin on hyvä että joku osaavampi neuvoo ja mä sitten tottelen
Tällä väliin keskityn syömään puhdasta ruokaa. Jätän siis kaiken hötön pois...eipä sitä höttöä ole sapuskassa hirmuisesti ollutkaan, mutta jatkossa sitten vieläkin vähemmän
Jumista pääsee kyllä eroon myös ihan vaan odottamalla. Kyllä se joskus loppuu. Viimeistään kuukauden kuluttua. Mutta mulla ei ole aikaa, kun pitää toukokuussa mahtua iltapukuuni, enkä siihen ole lähimainkaan mahtumassa.