Hakutulokset

  1. J

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Pieni tyttömme syntyi eilen 29.11 suunnitellulla sektiolla klo. 9.00. Rv oli39+0. Ja kokoa oli 3440g, 50 cm ja pipo 36cm. Kivinen oli alku, kun neiti veti lapsivettä keuhkoihin, mutta nyt on ollut puoli vuorokautta vierihoidossa. Onnea muille synnyttäneille ja voimia odotukseen vielä.
  2. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    taru81älä vielä luovuta, entä jos se vaikka olis kiinnittymisvuotoa tai vastaavaa. Täältä paljon haleja! Täällä eletään epäuskossa vieläkin, vaikka testissä viiva oli tummempi kuin kontrolliviiva. Kai se on sitä järkytystä että meille vaan tulee neljäs lapsi...
  3. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Minäkin taidan hypätä mukaan joukkoon hilpeään. Tässä rivini Jeremias äiti/31v/4.tulossa/la 8.12/NKL En saa kirjoitettua punaisella, joten siksi paksunnettuna tekstinä.
  4. J

    NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

    Iso hali tädin saaneille ja sojalle paljon onnea!!! Minua ei synnytys pelota kun tulee olemaan elektiivinen sektio. Meidän kolmonen syntyi siten ja oli kaikinpuolin hyvä kokemus. Täällä piti menkat alkaa perjantaina tai viim. Eilen, mutta ei mitään menkkoihin viittaavaa ole. Ei kyllä mitään...
  5. J

    NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

    Moikka. Olen käynyt lukemassa ahkerasti tekstejänne ja olen ollut ajatuksissa mukana, mutta olen niin laiska kirjoittaja ja siksi kirjoitusta ei ole tullut. Paljon jaksamisia ja haleja keskenmenon saaneille. Ja paljon onnitteluja plussanneille. Hävettää, kun kateus iskee joka kerta kun...
  6. J

    NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

    Moikka vaan kaikille. Täällä menossa laskurien mukaan dpo 10 ja piti testata. No negahan se oli. Nyt taidan menkkoja tai niiden pois jääntiä...sitten voi testailla. Alannalle paljon haleja ja nuppunapille kans paljon haleja!!!
  7. J

    NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

    Moikka Olen käynyt lueskelemassa teidän tekstejä ja nyt taidan uskaltaa ilmoittautua mukaan. Meillä neljännen teko alkanut vihdoin, kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen. Kierroista en tiedä, mutta yk 1 menossa. Ikää minulla on 30 ja lapset on p-06, p-09 ja t-11.
  8. J

    ketään joka uskaltautunut raskaaksi kolmen sektion ja kohdun ohentumisen jälkeen?

    Itsellä sama tilanne eli kolme sektiota takana ja kohtu ohentunut. Synnytyssairaalassa leikkaava lääkäri antoi luvan vielä yhteen lapseen mutta ei enempää. Eli leikkaavan lääkärin kanssa sun olis pitänyt jutella jatkoista.
  9. J

    Onko muita neljättä kuumeilevia jotka ei kuitenkaan yritystä ole vielä aloittaneet?

    Meilä on lapset 6 v, 3 v ja 7 kk ja minä 30, meiilä miehellä suurempi vauvakuume kuin minulla, mutta on sitä itselläkin iso kuume jo.
  10. J

    Build a bear - Suomessa?

    Verkkokauppa.comissa jätkänsaaressa näin sellaisen
  11. J

    Onko muita neljättä kuumeilevia jotka ei kuitenkaan yritystä ole vielä aloittaneet?

    Täällä kans kuumeillaan nelosta, mutta meillä ei niinkään yritetä eikä tikutella. Tjot on meillä käytössä. Ihanaa kun on muitakin ei yrittäviä kuumeilijoita.
  12. J

    Vihdin Nummelan äidit

    Täälläkin yksi äiti nummelasta. Kolme lasta löytyy, mutta kaksi vanhinta tarhassa päivisin. Treffejä vaan suunnittelemaan.
  13. J

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Pyydän kovasti anteeksi etten ole kirjoitellut tänne herran aikoihin, mutta sitäkin enemmän olen lueskellut tekstejä. Äärettömän paljon onnea kaikille vauvan saaneille ja sitten oikein paljon voimahaleja ja jaksamisia odottelijoille, ei yksikään vauva ole jäänyt sisään. Jos se lohduttaa...
  14. J

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Heissan pitkästä aikaa. Paljon voimia supistelijoille. Ei ole enää pitkä aika odotusta jäljellä. ).( Täällä maha on jotenkin alkanut olla pienemmän oloinen... En osaa sanoa onko se omasta mielestä vai huomaako muutkin sitä. Mutta vauva on kyllä mukavan aktiivinen. Miehen...
  15. J

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Menin sitten sekaisin tyttöuutisesta, että tuli pakkomielle käydä ostamassa pieniä mekkoja. Niinpä hipsin kappahliin tänään ja mukaan tuli kaksi liivimekkoa ja pikähihainen body pitsiksuluksella. Olipa kalliita mutta ihania. Pitäähän vauvalla olla jouluksi juhlavaatteita. Nimistä keksittiin...
  16. J

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Poks poks tänään 20 meni rikki. Eilen oli rakenneultra ja äärettömän vahva poikaoolo vaihtui TYTTÖLUPAUKSEEN! Piti kätilöltä tarkistaa muutamaan kertaan ettei hän huijannut. Kyllä oli sellainen piilokameraolo, kun odotin että se sanoo että poika olis tulossa. Tyttö onkin meillä erittäin...
  17. J

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Moikka vaan. :wave: Kish ja TarantellaOlen minä listoilla ollut jo alusta asti, mutta kun oon niin älyttömän laiska kirjoittaja niin siksi minua ei täällä ole näkynyt, mutta kiitos paljon tervetulotoivotuksista:flower: Kish Kivaa kun joku on La-samis.
  18. J

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Moikka kaikille. Olen kyllä erittäin ahkerasti käynyt lukemassa juttuja, joten olette kovasti ajatuksissani. Meillä on raskaus mennyt hyvin ja mahankin huomaavat muutkin kuin minä. Meillä NT-ultassa vaihtui LA 16.12 ja rakenneultra on jo 28.7. Poikaolon saa kan päivittää. Se tunne on ollut jo...
  19. J

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    pitkästä aikaa minäkin kirjoittelen... Oltiin viime viikon maanantaina np-ultrassa ja kaikki oli hyvin siellä. Onneksi... Turvotusta oli vain 0,9mm joten en huolestunut. Tänään katselin noi verikokeiden tulokset ja vaikuttivat olevan kunnossa. Joten nyt on ihan turvallinen olo. Ainoa mikä on...
  20. J

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Jepsun kepsun! Onpa ihana kuulla ultrakuulumisia. Itse aloin jo ihmettelemään kun ei omaani kutsua vieläkään ollut tullut. Niinpä soitin sitten Naistenklinikalle ja sain vihdoin ajan. Se onkin mukavasti jo ens maanantaina. Olisi mennyt pikkaisen pitkälle jos en olisi soitellut kun viikkoja jo...

Yhteistyössä