Hakutulokset

1. J

Valkoiset paksut verhot ja valkoinen seinä?

Menin tekemään virhe ostoksen Ikeasta ja ostin nämä verhot. IKEA | Verhot & kaihtimet | Verhot | MERETE | Verhot, 2 kpl Nyt ongelmani onkin, että miten saan verhot näyttämään hyviltä, kun nyt ne näyttävät aivan lakanoilta valkoisten maalattujen seinien kanssa :( Kerron hieman huoneesta...
  2. J

miksi koneen tuuletin huutaa ihan koko ajan..

voisiko joku auttaa miten saan aloitettua keskustelun? oon uusi täällä enkä löytänyt mistään
  3. J

"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

En taidakkaa osallistua tähän teijän pinoon, koska en pääse koneella niin usein käymää, että pysyisin mukana teijän keskusteluissa.
  4. J

Tänään paino oli aamulla 61.2kg et on se eilisen aamust 500g pudonnu :D Mut maanantaina on varmaa sit helpompi mun alkaa seuraa tota juttuu, ku tulin vähä tällee muutenki kesken viikon tänne. Tänää aamupalaks söin täysjyvämuroja rasvattomassa maidossa. Lounaaks Muki rasvatonta maitoa...
  5. J

Nyt mäkin pääsen vihdoista viimein liittymään ja kertomaan painoni teille. Sain uuden vaa`an, joka nyt toivottavasti toimii. Eli paino oli viime viikolla 63.7kg Tänään se näytti 61.7kg bmi: 24.4 Tavoitepaino: 50kg Nyt karkkilakossa olen ollut maanantaista asti ja muutenki oon jättäny...
  6. J

Mun piti kans jo osallistua tähän pinoon jo tammikuun alussa, mutta kävi niin että vaaka jonka ostin oli viallinen ja tänään sitten pääsin sen palauttaan. Huomenna meen ostaan uuden ja sitten maanantaina voisin liittyä teijän joukkoon :) Pituutta on 158cm, joten senkin takia 63kg paino mulle on...
  7. J

Mä haluaisin tällaisen sormuksen:

En pidä. Se kyllä varmasti johtuu siitäkin enimmäkseen että en pidä kultasormuksista.. Sitten toi punainen kivi on kyllä jotenki aika hassu :o sormus voi olla hienompi pelkästään tavallisilla kivillä.
  8. J

Mokkulasta kysymys...

Missä päin asut? Itselläni on dna mokkula tuo 9,80e/kk ja vaikka asun aika pienessä kunnassa missä ei toimi kun edge, nii aivan hyvin toimii ainakin minun dna mokkula. Kerran vain ollut hidas. Minä ainakin suosittelen mielummin dna mokkulaa, kun elisan mokkulaa.
  9. J

Minne voi lahjoittaa lehtiä? Esim.vauva,olivia

Mitä lehtiä sulla on? Itse voisin jotain lehtiä haluta.. Vai tuleekohan liian kalliiksi lähettäminen?
  10. J

"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009"

Itse haluisin kanssa mukaan, kun painoa pitäisi sellainen 13kg tiputtaa, mutta taidan aloittaa vasta tammikuussa sitten ja eihän mulla ole vielä hankittuna edes vaakaa. Sellainen täytyy hommata ja sitten tulla tänne. Voiko tähän liittyä vielä tammikuun aikaan? Haluisin kyllä mukaan, kun ittellä...
  11. J

Sairaaladietti alkoi tänään..

Vaude! Itse juuri olen laihdutuskuurilla ja olen nyt ainaki ensimmäiseksi jättäny voin pois leiviltäni.(Sekin oli iso muutos, kun ennen tottunu voita laittaa reilusti että leipä ei ole niin kuivaa) Mutta tämä kuulostaakin tehokkaalta dieetiltä.. Pelkäänpä vain että kilot tulevat yhtä nopeesti...
  12. J

PikkasenPyöree kyllästyttää jo!!

Tyytyväinen
  13. J

PikkasenPyöree kyllästyttää jo!!

Missä ajassa sait pois tuon 8,5kiloo?
  14. J

Kinkku ollu uunissa 13tuntia

Paistatte joulukinkun jo 3 päivää aikasemmin? :o Miksi ihmeessä?
  15. J

Oletko seuraanut INNOA?

Aina sillon tällöin katsoin innoa, kun ei muutakaa telkkarista tullut. Itse pidin Markon tekemistä huoneista. Osa nyt oli vähän yliampuvia, mutta muuten aika jees. Itse voisin kyllä mielenkiinnosta mukaan lähtee ja katsoa millaiseksi kämppä(huone) muuttuisi Markon käden jäljestä. Tiedättekö...
  16. J

Onkos sitä lunta teillä päin?

Ei ole yhtään lunta :'( Toivottavasti nyt edes jouluksi sataisi, että olisi vähän enemmän joulu fiilis!

Yhteistyössä