Yökyöpeli täällä taas B)
Tulin toivottelemaan Hyvää Joulua teille :xmas: Nämä loppupäivät ennen joulua on aikas lentoa, joten tuskin ehdin tänne. Perhe kun ei ole ihan pieni, niin sitä ruualaittoa ja lahjanhommaamista piisaa =)
Selis: Pudotusonnittelut :flower: Miinus se on pienikin miinus, ei mitään vähättelyä! Suunta on niin oikea kuin olla voi! *tähän sellainen peukku-ylöspäin -hymiö*
Äiti eteläsuomesta: Vai Tolosia siellä napsitaan, täytyypä ajan kanssa kurkkia paremmin tuotetta
Ja
RD: Minä kävin siellä Lady Linella sellaisessa mittauksessa, missä mitattiin rasvaprossa, lihasprossa, sisäelinrasva ja lepokulutus. Mulla oli rasva 24.6% ja koska mun ikäisellä naisella pitää olla yli 21%, eli toi oli aikas hyvä :saint: Sisäelinten ympärillä ei ollut juuri ollenkaan rasvakerääntymää, lepokulutus oli jotain 1400kcal luokkaa. Ja sitten siihen pointtiin pikkuhiljaa; Lihasprossa olikin sitten 36.3%, mikä on liki kymmenen prosenttia yli naisten keskiarvon ja melkein sama kuin miesten keskiarvo(37%). Eli lihasta löytyy
Ihan hetkessä (niin se mittaajakin sanoi) ei tuollainen prosentti kerry ja viimeisen puolentoista vuoden aikana paino on lähes poikkeuksetta laskenut joka viikko. Ainoastaan pari plussaviikkoa oli ja muutama nollaviikko. Eli ei se ainakaan mulla mennyt niin, että paino olisi noussut vaikka lihasta tulikin ja paljon tulikin verrattuna lähtöpisteeseen.
Mulla oli kyllä ammattilaisen tekemät treeni- ja ruokaohjelmat, joten niillä on kyllä varmasti ollut osuutta siihen, että liki sen 40 kiloa kevyempänä on läski veke ja lihas jäljellä
Ja minä liikuin paljon, 35-jopa 45 tuntia kuukaudessa. Samanlaiset ohjelmat on nytkin tekosessa, oli jo yhdet, mutta jalkaoperaation vuoksi menivät uusiksi. Onneksi on ammatti-ihmisiä lähipiirissä, tulisi muuten kalliiksi teettää jatkuvasti näitä ohjelmia.
Nyt vasta normipainoisena, viime syksystä lähtien on tämä painon alaspäin saaminen ollut työtä ja tuskaa ja liikkumiset em. syystä aikas minissä. Uskon kuitenkin siihen, että kun pääsee treenirytmiin kunnolla takaisin kiinni ja noudattaa sitä omaa ruokavaliota, niin kyllä ne loputkin kilot lähtevät. Rasvaa kuitenkin ON vielä tietyissä paikoissa ihan kiitettävästi
jotta pudotettavaakin pitäisi vielä löytyä, vaikka olisi mikä lihasprossa tahansa