Kiitoksia =) Ja hienostihan muillakin on paino pudonnut.
Mandille jalkakipuilun paranemisia! Ikäviä tuollaiset krempat :/
Se on tosiaan palkitsevaa kun kymmenluku vaihtuu vaa'assa
Silläpä tämä oma sahaaminen on niiiiiin raivostuttavaa, kun mennään välillä 69-70
Alimmillaan kävi kolme viikkoa sitten 69.2 ja luulinkin, että dodii, nyt menee alaspäin
Luuloksi jäi, viime viikolla tosiaan taas palattiin takaisin 70-luvulle, 700g:n viikkoplussalla :headwall:
Seliskin ihan lähellä jo välitavoittettaan =) Noin minäkin ajattelen herkuista, että niillä on sitten hinta ja mars liikkeelle. Mulla on kans crossari, mutta kelien salliessa tulee juostua ulkona, crossari on saanut toimittaa vaatepuun virkaa aikas kauan :ashamed: Viime vuonna oli kyllä ahkerassa käytössä, mutta nyt oon kylläsynyt siihen ja ajattelinkin vaihtaa sen jossain välissä kuntopyörään. Spinningpyörää mieli tekisi, mutta ne on todella kalliita. Kuntopyörä saa kelvata ja anopilta liisaan soutulaitteen ikuisuuslainaan
Pyörällä ja soutamalla saa jo kunnon treenin koko kropalle ja onhan tuossa hyllyssä noita kaikenmaailman jumppavideoitakin, jumppapallo, kuminauhoja joka lähtöön, nyrkkeilysäkki ja painojakin jos oikein innostuu
Säkki ja painot on kylläkin esikoisen
Red Dragonille taput onnistuneesta herkkuhallinnasta!! Yksi pulla ja pipari silloin tällöin on ihan kärpäsen kakka meressä
Mullakin on muuten jäsenyys Ladylinelle, tosin sekin on nyt ollut jäissä, kun olen toipunut pikku operaatiosta; Leikattiin kohju säärestä :ashamed:
Josko sitä sitten tammikuusta sais luunsa liikkeelle sinnepäin, ainakin kinttu on kunnossa :saint: Bodypumpissa ja spinningissä kävin ihan säännöllisesti, rvp aina silloin tällöin kun aikataulullisesti sopi ja joskus lisänä latin tai ladybody. Meilläpäin on vähän ongelmana tuon Ladylinen kanssa parkkipaikat, joita ei siis ole. Aina joutuu ajamaan ahtaaseen parkkitaloon ja sehän tietty myös maksaa :| Asettaa hieman ylöspäin sitä lähtökynnystä tuo parkkiongelma, enkä olekaan käynyt kuin pari (joskus harvoin kolme) kertaa viikossa juur sen vuoksi. Tosin sitten aina pari-kolme tuntia kerrallaan, sen verran on sinne matkaa ettei viitsi lähteä minkään 45min takia. Jäsenyys on katkolla huhtikuussa, enkä ole aivan varma jatkosta ollenkaan.
Viime vuoden ja nyt alkusyksystä kävin tässä ihan lähellä olevalla liikuntahallilla, erään urheiluseuran lihaskunto-aerobic -tunneilla pari kertaa viikossa. Mun mielestä siellä on kertakaikkisen osaava vetäjä, niin hyvin käy joka lihasryhmän läpi. Sitäkin olisi tarkoitus tammikuusta jatkaa.
Mulla oli alkusyksystä laadittuna kunto-ohjelma, mutta tuon operaation vuoksi se on nyt ihan vaiheessa, eli uusiksi menee. Sekin pitäisi uudelleen tehdä, että pysyisi tavoitteessa, eli mahdollisimman hyvään kuntoon pitäisi ehtiä toukokuulle. Cooperilla mitattuna sinne 2800:n pintaan =) Syyskuussa cooperi meni 2400 ja risat päälle, ettei ihan hirveä matka olisi ollut, mutta nyt oon ollut liikkumatta melkein pari kuukautta(pakosta), joten oikein hirvittää kuinka alas sitä onkaan jo ajautunut
Toisaalta intoakin löytyy päästä taas liikkeelle
Selis tuolla aiemmin kertoilikin BMInsä, mitäs teillä muilla näyttää? Pitäiskös se lisätä tuonne etusivun taulukkoonkin? Se kertoo kuitenkin enemmän kuin pelkkä paino tai painotavoite =)