Prkl. Paino tänä aamuna 71.6 :'( Keskiviikkona oli vielä kilon enemmän, mutta se meni menkkaturvotuksen piikkiin. Ja sitähän olikin, kun kahdessa päivässä, edelleen herkkuja syömällä, kilo lähti
Oma vika, minä sika :ashamed: NYT etiäpäin vaan, menneet taakse, vaikka mieli tekisi sanoa se v-alkuinenkin tässä kohtaa :$ Tiukka dieetti alkaa, tai alkoi jo, tänään jyrkkä EI kaikille herkuille on pitänyt. Ja hiki tulee huomisesta alkaen muuallakin kuin saunassa ainakin viisi kertaa viikossa. piste.
Nykytilanne siis:
Lähtöpaino (tässä pinossa): 70.3
Paino nyt: 71.6
Muutos (2vkoa): +1800
BMI: 24.8 (24.2)
Voi harmi
RD, ettet mahtunut pumppiin. Ja voi viulu, että pitääkin sattua volvokuskien kanssa :x Minä ajattelin, etten ihan hets siitä pumpista lähde liikkeelle, hieman kevyemmällä alkuun. Tai sitten se lyhyempi pumppi, puolituntinen ensin. Minä kun en koskaan malta ottaa tarpeeksi pieniä painoja
Ja sitten on lihaksia kipeenä ja en voi kertakaikkiaan sietää sitä
Äiti eteläsuomesta on taas pudottanut aikas määrän, hulppeat onnittelut :flower:
Angel eyes ja
Ninni Nuppunenkin vetäneet hienot viikkopudotukset :flower: :flower:
Itse ajattelin laittaa tammikuun tavoitteekseni 68.6kg, eli kolme kiloa miinusta. Mikä on 750g per viikko, joita on tammikuussa neljä jäljellä.
Mites muut, mietittekö kuukausi kerrallaan tavoitteita? Mulle itselleni on helpompaa niin, pelaa oma kontrolli paremmin. Ei tule siirreltyä "ensi viikkoon" asioita
Tyyliin, no jos nyt vähän herkutellaan niin sitten ensi viikolla...plaaplaa. Justjoo, on nähty ne ensi viikot
Ketään muuta ei ole niin helppo huijata kuin itseään.
Tervetuloa taas uusille :flower: Ja laitelkaahan myös tietojanne, niin päästään "tutustumaan" paremmin =) BMI:n laskuohjeet löytyy tästä ketjusta aiempaa tai sitten voi laittaa pituutensa näkyviin. Kertokaahan myös miten olette ajatelleet painoa pudottaa, ihan tosielämässä. Nimimerkillä "Kaikki uudet innostavat ideat otetaan kiitollisena vastaan"
Kummasti on oma usko mennyt oman ruokavalion ja liikunnan yhdistelmään, mutta taidanpa tässä kohtaa jo myöntää, että on vissiin tullut hieman huijattua ihan itseäni syksyn kuluessa
Kun kuitenkin samaisella systeemillä liki 40kiloa putosi. Nyt olen tiukasti palannut alkuaikojen juttuihin; Merkkailen ylös KAIKKI syömiset ja lasken tarkkaan kalorit, sokeria ja kovia rasvoja en edelleenkään lisää mihinkään, mahdollisimman vähärasvaista ruokavaliota noudatan, vaalea leipä, vaalea riisi ja vaalea makaroni ovat pannassa, mietin ruokalistaa viikko kerrallaan eteenpäin, sykemittari on ranteessa aina liikkuessa (antamassa suuntaa kalorinkulutuksesta), liikuntatavoitteet on paperilla... Kyllä minäkin vielä miinustan! :saint:
Siirrytäänkös me muuten nyt tammikuussa uuteen pinoon?