Sairaanloisesti lihavat, wc-kysymys

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun istutte tavallisen kokoisella wc-istuimella niin kuinka vaikea teidän on huolehtia intiimihygieniasta? Onko pakko nousta seisomaan että saa pyyhittyä? Onko vaikea ylettää takamukseen? Saatko vain bideellä puhtaaksi?

vierailija
Hyvin saa pyyhittyä! Itse ainakin, hieman ehkä kurottelua mutta puhas reikä. Kaverini, normaalipainoinen nousee aina pissallakin seisomaan pyyhkiessään, sen on sen tapa, tosin ällöttävä kun niitä pisaroita tippuilee.. ihan istuelleen olen tottunut/oppinut. En pinpipuhelinta käytä kyllä usein, en tiedä mahtuisko se perseen välistä ees

vierailija
Itse olen taas enemmänkin pohtinut, että kuinka pikkaisenkaan lihavammat mahtuvat edes useisiin yleisiin vessoihin, puhumattakaan, että voisivat siellä kääntyä... o_O Minä itse olen ollut tähän asti hoikemman puoleinen, mutta kun minäkin jouduin välillä miettimään, että miten taituroin asiani ahtaassa wc kopissa... o_O

vierailija
Minulla on ainakin ongelmaa edes istua siihen pytylle. Saan vain kriittisen alueen reiän päälle ja kaikki muu eli reidet ja perseet menee reunojen yli. Ei ole kovin mukavaa. Pyyhkiminen on hankalaa sillä käsi ei riitä etukautta reisien välistä millään, siinä on liikaa mahaa ja reittä edessä. Takaa käsi ei mene myöskään sillä takana on liikaa persettä. Ainoa tyyli mikä onnistuu on oudosti sivusta. Vaikea kuvailla. Ei se kovin puhtaaksi tule mutta menen joka ilta suihkuun. Siellä kun ottaa leveän haara-asennon ja paineella suihkuttaa edestä ja takaa niin uskon tulevan puhdasta. Kuivaus on sitten taas oma ongelmansa mutta levitän sohvalle pyyhkeen ja istun sen päällä että kuivaa.

vierailija
Itse olen taas enemmänkin pohtinut, että kuinka pikkaisenkaan lihavammat mahtuvat edes useisiin yleisiin vessoihin, puhumattakaan, että voisivat siellä kääntyä... o_O Minä itse olen ollut tähän asti hoikemman puoleinen, mutta kun minäkin jouduin välillä miettimään, että miten taituroin asiani ahtaassa wc kopissa... o_O
Ei ole tullut vessaa vastaan missä en ole mahtunut kääntymään jne.
T. pikkasen lihava

vierailija
Joo sisko joskus sata vuotta piryilleessaan tätä multa joskus kysy. Vielä ihan istualtaan pyyhin. Huoh.. mutta joo joskus jos takin haluu julkisisaa mini koppi vessoissa riisua niin sehän on vähän taiteilua. Suu seksin osalta aina varmaan ois hyvä, että molemmat käyneet suihkussa ensin :p

vierailija
Toki tässä nyt pitää tehdä se ero niiden sänkypotilaana olevien ja sitten muuten vaan todella lihavien välillä. Jos ihminen pääsee ihan hyvin liikkeelle, niin kyllä se taipuu pöntöllekin. En sitten tiedä missä vaiheessa se raja tulisi vastaan, ettei enää yletä. Tuo yllä oleva kuva on varmaan sellainen tilanne, mutta ei noin lihavia ihmisiä toisaalta paljon ole. Siinä on varmaan aika lailla luonnollinen leikkuri ihmisten lihomisessa, että jos alkaa olla tilanteessa, että tarvii käytännössä omaishoitajan, ei lihominen enää onnistu. Jonkun pitää hoitaa kaupassa käymiset ja vastaavat tai ihminen ei pysty enää lihomaan sen enempää kun normaali elämä pitää siinä x-painossa. Käytännössä megalihavat ovat aina sellaisia, jotka ovat muiden avun varassa ja joita syötetään sänkyyn.

Yhteistyössä