"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009"

[color=#a00080 ]Tervetuloa Kaikki halukkaat tähän pinoon pudottamaan painoa ja keskustelemaan niitä näitä! Varsinkin tuolta odotuspuolelta, josta tämä idea lähti liikenteeseen ;)

Tässä pinossa olisi tarkoitus heinäkuun alkuun mennessä pudottaa painoa sen verran, mikä on itsellään tavoite. Eli 1.7.2009 mennessä.

Punnituspäivä on perjantai.

Ilmoita lähtöpaino ja oma tavoite, johon pyrit.

Tässä pinossa ei pipo päätä purista ja rennolla meiningillä mennään eteenpäin :D!

[/color]



Mukana:

-Pähkinä-
Aloituspaino: 73,2 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 25


Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 31,4


Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Tavoitteena: 80 kg


[color=#a0080]DeviLiah[/color]

ellapuu
Aloituspaino: 93,4 kg
Tavoitteena: 70 kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Tavoitteena: 60 kg


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 60 kg


jossunen
Aloituspaino: 62 kg
Tavoitteena: 55 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 30,6


muhku78
Aloituspaino: 97,9 kg
Tavoitteena: 80 kg


Mustana
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 68 kg
BMI: 26,9


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Tavoitteena 60 kg (ensimmäinen tavoite alle 80 kg)
BMI: 28,3 kg


nöpö80
Aloituspaino: 77,4 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 31


PikkuAada
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 62 kg
BMI: 29,7 kg


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Tavoitteena: 55 kg
BMI: 25,9


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 29


Tinttu08
Aloituspaino: 70,3 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 24,3


äiti eteläsuomesta:
Aloituspaino: 78,1 kg
Tavoitteena: 68-70 kg
BMI: 28,3




Viikko 50

Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 89,2 kg
Muutos/Viikko: +100g
BMI (edellinen lukema): 31,5 (31,4)


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 87,9 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 30,8 (31)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,1 kg
Muutos/Viikko: -1,8 kg
BMI (edellinen lukema): 25,9 (25,3)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 86,4 kg
Muutos/Viikko: -900g
BMI (edellinen lukema): 29,2 (29,5)


Tinttu08
Aloituspaino: 70,3 kg
Paino nyt: 70,3 kg
Muutos/Viikko: +-0
BMI (edellinen lukema): 24,3 (24,3)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 76,3 kg
Muutos/Viikko: -1,8kg
BMI (edellinen lukema): 27,6 (28,3)


Viikko 51

Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 90,4 kg
Muutos/Viikko: +1300g
BMI (edellinen lukema): 31,9 (31,5)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 65,5 kg
Muutos/Viikko: -1,6 kg
BMI (edellinen lukema): 24,5 (25,9)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 86,2 kg
Muutos/Viikko: -200g
BMI (edellinen lukema): 29,2 (29,2)


Tinttu08
Aloituspaino: 70,3 kg
Paino nyt: 69,8 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 24,2 (24,3)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 75,3 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): ? (27,6)





Viikko 52

ellapuu
Aloituspaino: 93,4 kg
Paino nyt: 83 kg kg


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 71,6 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 91,2 kg


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,8 kg
Muutos/Viikko: +1,3 kg
BMI (edellinen lukema): 24,8 (24,5)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 76,5 kg
Muutos/Viikko: + 1,2 kg
BMI (edellinen lukema): 27,7

 
jossunen: Tervetuloa mkaan! :flower: Aloitat, kun haluat. Tähän pinoon saa tulla silloin, kun haluaa :D

Itsellä olisi tarkoitus vain jättää herkut pois ja lisätä jonkin verran liikuntaa. Tammikuussa aloitan ladylinella käynnin. Tili on jäädytetty joulukuun loppuun. Rekisteröidyin tuonne jo heinäkuun lopussa.

Eli itsellä tosiaan raskaus takana, jonka takia olisi nyt tarkoitus ottaa itseäni niskasta kiinni ja saada tiputettua 14 kg. Prinsessa syntyi 10.11.2008. Raskauden alussa painoin 74,4 kg ja lopussa 79,9 kg :ashamed: . Ja tosiaan kivasti tippui paino synnytyksen jälkeen.. Mutta urakkaa on vielä oikein mukavasti..
 
Hei! Minäkin voisin ilmoittautua tähän pinoon. Olen käynyt vaihtamassa mielipiteitä tossa toisessa pinossa mut siellä on aika hiljaista. Itse tartteisin aktiivista mielipiteiden vaihtoa.

Mä olen urakan aloittanut elokuun alussa. Silloin paino oli 96,7 kg. Paino oli tällä viikolla 88,4 kg. Kivaan vauhtiin olen päässyt ja tästä on hyvä jatkaa.

Lähtöpaino siis 88,4 kg.
Tavoitepaino 70 kg.

Mä ostin elokuussa Hyperfit- ohjelman. Se on ravitsemusterapeuttien luoma liikunta ja laihdutusohjelma. Saman tapainen kuin keventäjäjien. Hyvin on mulla toiminut mutta viime aikoina on tullut kyllästyminen ruokien merkkaamiseen. Täytyisi motivoida itseään. Päiväkirjalla on tosi suuri merkitys mulle. Liikuntakin on vähentynyt alku innostuksen jälkeen. Kerran viikossa olen käynyt Body Pumpissa ja sit olen lisäksi käynyt uimassa/vesijuoksemassa. Liikuntaa täytyisi nyt taas lisätä että saisi painon tippumaan reippaammin. Viime aikoina on tuo pudotustahti hiipunut.


 
Mandi: Tervetuloa mukaan! :flower: Ja hyvin sinulla on pudotus lähtenyt käyntiin! Onnea jo tuosta! :flower: :hug: Toisiamme kannustamalla, niin jokainen pääsee tavoitteeseensa :D.

Mitä olet tykännyt Body Pumpista? Mulla olisi tarkoitus tammikuussa lähteä kyseistä kokeilemaan. Oletko huomannut vaikutusta kehoon? Eli onko tapahtunut jotain jossain lihaksissa. Mihin Body Pump eniten vaikuttaa?
 
Eli mulla oli tänään aamusti:

lähtöpaino 87.3kg
tavoite 70kg

Painoa on nyt tietty reilusti liikaa, bmi 29. Mä oon tässä samalla kuumeillut vauvaa ja edelleen sillä linjalla mennään, mutta painoa pitäsi saada samalla pois.
Tuo 70kg voi olla liikaakin, mutta sinne tähdätään!
Merkkailen kaloreita ja oon yrittänyt jollain lailla liikkua joka päivä =) . Taisin aloittaa tuossa toisessa pinossa heinäkuussa ja silloin oli painoa reilut 94kg. Mulla on kanssa ollut tavoitteena tiputtaa rauhassa että paino kanssa pysyisi pois.
 
Selis: Älähän nyt. Kyllä se siitä! Itsellä alkaa jo näin alussa olevan motivaatio hukassa.. Mulla oli jo viime viikolla 68,7 kg.. Eli toisin sanoen 200 g lisää tullut.. Ja tuntuu siltä, että koko ajan olisi nälkä. Odotan kyllä tammikuuta kuin kuuta nousevaa.. :whistle:
 
Red Dragon, mä oon tykännyt Pumpista kovasti. Kävin muutama vuosi sitten siinä säännöllisesti ja lihaskunnossa sen huomasi. Nytkin lihaskunto on lähtenyt humisten nousuun. Eka kerran jälkeen olin ihan sairaan kipee lähes joka paikasta! Sit seuraavalla kerralla en enää oikeastaan lainkaan. Siihen saa varautua että tauonkin jälkeen tulee kipeäksi. Minusta Body Pumpin vaikutus tuntuu melko tasapuolisesti. Reisien toivoisin kaventuvan nopeammin mutta lihasta on tullut selkeästi sinnekin rasvan tilalle. Itse en tykkää salilla käynnistä joten tämä on minulle ihanteellinen ratkaisu. Erittäin tehokasta lihaskuntoharjoittelua hyvän musan tahtiin!

Mulla paino on laskenut sykleissä. Välillä laskee nopeasti ja välillä ei laske juuri ollenkaan. Tällä hetkellä on se ei ollenkaan vaihe. Varmasti liikunnalla on vaikutusta tuohonkin painonlaskuun. Tarkoitan siten että kun harrastaa paljon lihaskuntoharjoittelua niin lihasmassa kasvaa jolloin paino ei laske. Olen myös huomannut että silloin on suurempi nälkä kun harjoittelee kovemmin. Energian saanti siis kasvaa ja paino ei laske. Toisinaan taas kun pitää syystä tai toisesta harjoitustauon niin paino lähteekin laskemaan nopeasti. Täytyy vielä sanoa että en kyllä vähättele yhtään päiväkirjan pidon merkitystä. Siitä olen viime aikoina lipsunut ja se on varmasti suurin syy painonlaskun hidastumiseen! Nyt pitäisi vaan saada päälle se nopea painonpudotus vaihe ;)

Selis, hienosti on sullakin paino tippunut! Meillä näyttää olevan noi lähtöpainot ja tavoitepainot lähes samat.

Miten aiotte selviytyä joulun tuomista houkutuksista? Minua on alkanut jännittämään.. Miten selviän kiusauksista: suklaasta, suklaasta ja suklaasta! Niin ja tortuista ja pipareista. Ne taitaa olla ne mun heikoimmat kohdat. Antakaas hyviä neuvoja miten pystyisi välttämään painon nousun joulun aikaan!
 
Mandi, mä oon ainakin syönyt ihan kaikkea, mutta tosi kohtuudella ja pieniä määriä. Ei tee niin paljoon mieli kun oon antanut ittelleni luvan syödä kaikkee. Mietin aina pieniä annoksia ja juon reilusti niin ei tuu koskaan liian kylläiseks. Kyllä mua silti tuo joulu jännittää. Täytyy varmaan liikkua silloin tehostetusti!
 
Mandi: Kiitos, kun kerroit omia kokemuksia! :flower: Itsellä tosiaan olisi tarkoitus tammikuussa aloittaa, tai ainakin kokeilla. Olen liittynyt kahdeksi vuodeksi ladylineen. Siellä ajattelin, että saavat tehdä mulle oman ohjelman kuntosalille (jossa tuskin nyt hirveän usein tulee käytyä.. Tykkään enemmän jumpata), käydä body pump:issa, RVP (=reisi-vatsa-pakara) ja ehkä käydä kokeilee myös spinning:iä, mutta body pump & RVP on ne, joissa käyn viikottain.

Hyvähän se on näin etukäteen suunnitella :D. Katsotaan miten käy, kun tammikuu on. Mutta pakko on saada nämä ylimääräiset kilot pois. En ole yhtään sinut itseni kanssa.. En viitsi edes vaatteita ostella jne. Vaikka ukko onkin ihana, kultainen ja kehuu minua seksikkääksi, kauniiksi, haluttavaksi ja rakastaa mua sellaisena kuin olen. Mutta itse en tosiaan tykkää itsestäni yhtään.

Näin raskauden jälkeen olisi kiva saada tämä kengurupussi pois.. Sitä ei taida mitenkään saada pois :whistle: . Ikinä ei ole kasvanut raskauden aikana maha näin, että on jäänyt tällainen pussi :x .

Mitenkähän sitä joulun houkutuksista pysyisi erossa.. Sen kun tietäis.. Yritän olla ottamatta ollenkaan.. Varsinkaan suklaata :whistle: . Mutta siinä tuskin tulen onnistumaan..
Esim. kun tulin laitokselta kotio, ni kaikki toi vain: Suklaa, suklaa, suklaa. Omaa herkkua tottakai.. Ja pitihän ne mahdollisimman nopiaa syödä pois, koska sitä isompi kiusaus olisi ollut, jos olisin nähnyt niitä koko ajan.

Mutta nyt kahtoo ritari ässä :whistle: :D
 
Täällä olsi yksi joka joukkoon mukaan haluaisi....

Raskaus oli ja meni, itse asiassa kohta jo puoltoista vuotta aikaa synnytyksestä... Viimeiset kilot ovat vaan jääneet jamuutama tuli ehkäisyrenkaan ansiosta viel lisää...

Tänään aamulla paino oli 78,1 ja tavoitteena olisi 68-70 kiloon päästä.
 
Heipsis!

Nyt olisi ristiäiset vietetty niin ehdin tännekin tulla ilmottautumaan. :) Täällähän alkaa olla porukkaa jo ihan mukavasti.

Miulla olisi lähtöpaino 89,1 ja tavoitteena -20 kg elikkä tuonne 70 hujakoille kun saisi tämän laskemaan.

Tilanne on miulla sellainen että olen saanut vauvan tuossa 10/08 ja hänestä ei raskauskiloja jäänytkään, mutta edellisestä neidistä sitten tulikin tuo 20 kg mikä on edelleen jäljellä. Imetän tällä hetkellä niin en ruokavaliota aio muuttaa muuten kuin että karsii vähän herkkuja poies ja sitten tuolla kaapissa odottaa crossari kokoamista jolla meinasin kuntoilla.
Puoli tuntia aamulla ja illalla crossarilla + 50 vatsalihasta ja herkut pois olisi miun resepti nyt aluksi. Sitten kun imetys loppuu niin voipi vähän rukata vielä tuota ruokavaliotakin.
 
Tervetuloa kailkille minunkin puolesta :D !

Tänään on herkkuja syöty, kohtuudella ja oon tosi tyytyväinen! Joulu on kyllä paha aika aloittaa laihdutus kun noita herkkuja tulee joka suunnalta.

Mulla ei oo aikaa eikä rahaa alkaa käydä missään kuntosalilla, mutta kotona on lainassa crossari ja sillä oon iltaisin treenannut. Vaihtelevasti tosin. Ainakin alkuvuoteen saakka saan sitä lainata :D . Sitten oon yrittänyt tehdä pitkiä kävelylenkkejä päivittäin, nyt vaan on arkisin ihan pilkkopimeetä että ei oikeen kerkee lenkkeillä. Tulispa sitä lunta niin näkis jotain!
 
Itse yritän kanssa lisätä tuota lenkkeilyä, ku koiruliini löytyy kotoa :D, mutta ukkeli o saanu hoitaa sen pihalla käytön..

Eilen tuli syötyä torttuja hiukan liikaa.. Tein niitä vieraille, joita ei sitten meille tullutkaan.. Tuli riitaa miehen kanssa ja mies meni sitten peruu heidän tulonsa.. Joten suutuksissani/masennuksessani menin sitten niitä syömään.

Eli hyvin lähtee tämä minun painonpudotus käyntiin :ashamed: . Ei tästä taida tulla yhtään mitään :ashamed: . Kun tulis tammikuu pian, koska en mie muuten painoa saa tippumaan, jos en pääse jumppaamaan.
 
Huomenta. :wave:

Mandi Siullahan on tosi hienosti jo tippunut paino. :) Samoin Seliksellä.

RD Älä sie heitä heti kirvestä kaivoon. :) Miekin oon tässä tuhonnut noita ristiäisistä jääneitä kakkuja yms. että ei täälläkään ihan vielä olla vauhdissa. :p

Tänään otan itseäni niskasta kiinni ja kokoan tuon crossarin. Aamulla tien jo vatsalihasliikkeitä, ja kolmonen katseli vieressä kummastuneena että mitä se äiti oikein puuhaa. :D Miulla on kanssa tuo suklaa heikkoutena, nyt on kyllä hyvä kun tuo meidän pikkuinen saa siitä masupuruja niin pakko jättää syömättä.
Miusta olisi kanssa tosi kiva päästä jonnekin salille, mutta ei oo aikaa eikä rahaa lähtee. Siskon kanssa ollaan sovittu että kunhan tulee lunta niin sitten hiihdellään yhdessä pari kertaa viikossa.
 

Yhteistyössä