Sairaaladietti alkoi tänään..

:flower: :flower:
Hienoa, täällä odotetaan sitten viimisiä mittoja.. :D Ajattelin itsekkin kokeilla joulun jälkeen tämän sinun kuurisi, jos vain ensin hankin motivaation... :ashamed:
Mutta tuo sinun pudotus on jo huimaa ja juuri tuollaista aloitusta kaipaankin että kerralla lähtee kunnolla ja sitten varmasti jatkuuu!!! :)
Hienosti olet tsempannut itseäsi :hug:

Vaude! Itse juuri olen laihdutuskuurilla ja olen nyt ainaki ensimmäiseksi jättäny voin pois leiviltäni.(Sekin oli iso muutos, kun ennen tottunu voita laittaa reilusti että leipä ei ole niin kuivaa) Mutta tämä kuulostaakin tehokkaalta dieetiltä.. Pelkäänpä vain että kilot tulevat yhtä nopeesti takaisinkin.. Sun täytyy tulla sitten kertomaan 2-3vko päästä että paljon on tullut takaisin painoo.

ehi
Tässä lopulliset tulokset:

Painoa lähti 5,1kg.
Vyötäröltä katosi 4cm, vatsan ympäriltä 8cm, lantiolta 1cm. Rinnan kohdalta lähti 3-4cm (selkäläskit pieneni! )

Ja joo, tulen tuossa vuoden vaihteen jälkeen kertomaan, miten on painon käynyt. :wave:

ehi
Nyt 3 viikkoa kulunut dieetin lopettamisesta ja tänään uskaltauduin vaa'alle. Noin 1kg kilo on tullut takaisin. Saattaa kyllä olla ihan turvotusta (menkat just menossa). Mutta olo on hyvä. Maha on toiminut tosi hyvin dieetin jälkeen. Ja sen verran "kiinteydyin" että nyt menee numeroa pienemmät housut jalkaan! Suosittelen kyllä! =)

Yhteistyössä