Oletko seuraanut INNOA?

• Viestiketjun aloittaja inno(kas)
  • Ensimmäinen viesti
inno(kas)
Mä katsoin niitä jaksoja netti-tv:stä. Ihmettelin ensikis jenkkimäistä makua Markolla ja toisekseen hurjia bubjetteja! ja Jotkut työt oli kamalia, että mä olisin itkenyt ja se yksi keittiö oli tosi onnistunut (mutta omistaja oli tosi nihkeä sille). minusta se oli kurja jakso : (

Mä olen seurannut! Ja kaikki jaksot tarkkaan tiirannut! Tykkään Markon rohkeasta tyylistä, mutten omaa asuntoani kyllä antaisi noin "sokkona" sisustaa... Tarkkaan haluaisin tietää mitä asunnossa tulee tapahtumaan ja yhdessä Markon kanssa suunnitella koko höskän. Mitä jaksoa tarkoitat tolla keittiöjaksolla, jossa asiakas oli pettynyt?

ap
kun se kettiö puhkaistiin, ruskea/vaalea kokonaisuus, integroitu kahvikone jne. Minusta tosi onnistunut (paitsi valomaailma). Sitten se hotellikämppä jossa tehtiin jättimäinen vaatehuone, okei.. Ja se töölön arvoasunto, EN antaisi koskaan tehdä kaksiosta yksiöstä ja takka oli minusta vitsi (vaikkakin rahaa meni). Marko on hyvä tyyppi, mutta "hullu" sisustaja!

Aina sillon tällöin katsoin innoa, kun ei muutakaa telkkarista tullut. Itse pidin Markon tekemistä huoneista. Osa nyt oli vähän yliampuvia, mutta muuten aika jees. Itse voisin kyllä mielenkiinnosta mukaan lähtee ja katsoa millaiseksi kämppä(huone) muuttuisi Markon käden jäljestä. Tiedättekö yhtään joutuuko ihmiset maksamaan aivan kaiken itse? Kun joskus musta ainaki on tuntunu siltä että vaikka ihmiset on sanonu budjettinsa olevan vaikka 2000e, nii kyllä oma samanlainen remppa tulis enemmän maksamaan. Vai mitä ootte mieltä?

Mä kyllä seurailen Innoa ja minusta Markon sisustukset on mukavia, vaikka en kaikessa ihan samoilla linjoilla olekaan. Sen sijaan ärsyttää todella paljon jatkuva "lukki"-sanan käyttö. Herrajestas se on suomeksi luukki tai vastaava...

Yhteistyössä