Hakutulokset

1. H

***HUHTIKUISET Marraskuussa***

Onpas teillä muhkeat vatsat jo noilla viikoilla. Saatta tulla aika isot.
  2. H

Totuuden hetki alkaa! Pinoudutaan!

Täällähän sitä :wave:
  3. H

olisinpa mä kuollu pari vuotta sitten niin kaikki olis hyvin

Minut onneksi perlasti pian viisi vuotta sitten ihana vieras joka hälyytti ambulanssin. Ei osannut tai halunnut itse elvyttää mutta hänen vuokseen elän edelleen. Kamalan komea nuori ampparimies oli elvyttänyt sähköllä ja kävi katsomassa sairaalasssa kun olin jo lopulta tavanosastolla.
  4. H

Siis hyvää päivää..NinaTT

Olet niin oikeassa, siinä se on.
  5. H

ADRESSI PALSTAN TOIMIVUUTEEN!!!!!!

Allekirjoitan :wave: ja välimainokset pois. Ärsyttävät!
  6. H

Lapsen kuolema

Niin, kun kysyisi miten jaksat, voisi siinä alkaa itkemään ja sanoa että huonosti. Se on varmaan pelottavaa. Minulla on kauan vauvan kuolemasta mutta aina nämä aiheet saavat itkemään :'( Olen oikeastaan vasta täällä palstalla vuosia jälkeenpäin jotenkin saanut itseäni puretuksi lapseni...
  7. H

Lapsen kuolema

Kyllä siitä selviää jotenkin, vaikkei koskaan elämä palaudu ennalleen, etkä ole sama kuin ennen kuolemaa. Loppuiän se vie. Aina on muistissa syntymä- ja kuolinpäivä ja kuinka vanha jo olisi. Kevät ja syksy ovat minulle vaikeita, ihan johtuen lapsen kuolemasta.
  8. H

Lapsen kuolema

Mä en saanut aikoinaan mitään kriisiapua enkä oikein puhuakaan kenenkään kanssa kun kukaan ei uskaltanut pitää yhteyttä:( Äitini sai jotenkin hommattua mulle jotain lääkettä jolla edes pystyin nukkumaan kun en voinut oikein kotonakaan olla, ainakaan iltaisin. Itse yritän kyllä tilanteessa...
  9. H

Brittiäidille tuomio lapsensa taposta

On kyllä niin kauhea juttu että pako kirjautua. Kuka äiti voi tuollaista hyväksyä, mies ilmeisesti tappanut, pahoinpidellyt, eikä edes lääkäriin viety. Pieni poloinen joka normaalisti niin aurinkoinen. Mua niin itkettää vaikka en usein itke. :'(
  10. H

Kaksoisraskaudesta toinen sikiö menehtynyt?

Minä aikoinaan yllättäen sain tietää olevani raskaana kun alkoi vatsaan koskea ja vuoto samalla. Menin sairaalaan ja tekivät raskaustestin ja plussaa näytti. Ihmeissään siinä olin. Toinen tuli pois viikolla8 ja vuotoja jatkui aina enemmän tai vähemmän v20. Pelotti että mitähän tästä tulee. v36...
  11. H

Mistä ihmeestä keksitte nimimerkkinne?

Noin olenkin aina merkkisi mieltänyt. Jotain lämmintä ja pehmeää. :saint: Oma merkkini kertoo suoraan mitä olen, luen kannesta kanteen kaiken käteeni saavan. Aamu alkaa kahvilla ja lehden luvulla joka valmiina odottamassa. Kirjat nyt vähemmällä mutta kyllä niidenkin aika vielä taas tulee.
  12. H

Kenelle palstalaiselle kertoisit murheesi?

Mulla on täällä yksi ihana jolle olen saanut purkautua ja on antanut minulle niin paljon uskoa huomiseen ja toimia oikein mutta en kerro nimeä :heart: Voisin myös minä sanoa että se on salaisuus.
  13. H

Mistäs päin porukat on?

Täällä kolmas itä-suomalainen. Etelä-suomen lenkin kautta takas kotikonnuille. :wave:
  14. H

sekalaiset tunteet

Olen vähän samaa mieltä. Riskit tieätää kun ikää on. Vai onko tarkoitus poistaa sairas lapsi? Itse sain kuopukseni 40v, en käynyt missään seuloissa, en halunnut tuhlata odotusaikaani murehtien koska poiskaan en olisi otattanut.
  15. H

42v äiti ja toista lasta miten jaksaisi

Meillä oli edellisen ja vauvan ikäero 11v ja itse olin nelikymppinen. Hyvin jaksoi, joten älä yhtään pelkää life. Mulla oli muitakin isompia lapsia ja lapsenlikkaa riitti niin että hyvä kun itse kerkesin vaippoja vaihdella. Silloinen 14v poikakin oli niin innostunut ja hurmaava. Olevinaan jo...
  16. H

Vaihtakaa vanha ilme takaisin!

No niinpäs onkin, en siis huomannut sitäkään. :ashamed:
  17. H

Vaihtakaa vanha ilme takaisin!

Taidan olla uuno mutta en huomaa mitään uutta tapahtuneet ja hymiötkin paikoillaan :wave:
  18. H

Onko täällä huumenuorten vanhempia tai ammatti-ihmisiä?

Siis ei ketään enää. Akuutti tilanne.
  19. H

Voiko joku muu asiantuntia kertoa?
  20. H

Et taida enää olla pqikalla.

Yhteistyössä