olisinpa mä kuollu pari vuotta sitten niin kaikki olis hyvin

• Viestiketjun aloittaja irene
  • Ensimmäinen viesti
Minut onneksi perlasti pian viisi vuotta sitten ihana vieras joka hälyytti ambulanssin. Ei osannut tai halunnut itse elvyttää mutta hänen vuokseen elän edelleen. Kamalan komea nuori ampparimies oli elvyttänyt sähköllä ja kävi katsomassa sairaalasssa kun olin jo lopulta tavanosastolla.

irene
Alkuperäinen kirjoittaja d:
mikä on niin huonosti, mitä on tapahtunut
mies petti, lapsi kuoli, menetin terveyteni ja työni sekä ystäväni. unelmani tuhoutuivat ja masennus palasi takaisin. pelkään sairastavani maanisdepressiivisyyttä. :'( en jaksa elää..ei ole mitään minkä takia taistelisin ja elisin.

perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja irene:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
mikä on niin huonosti, mitä on tapahtunut
mies petti, lapsi kuoli, menetin terveyteni ja työni sekä ystäväni. unelmani tuhoutuivat ja masennus palasi takaisin. pelkään sairastavani maanisdepressiivisyyttä. :'( en jaksa elää..ei ole mitään minkä takia taistelisin ja elisin.
Voi sinua! Mene hoitoon ja yritä pärjätä. Mistä olet niin sekaisin?

perfektionisti
Minultakin on kuollut lapsi ja siitä on vuosia mutta aina se on mielessä ja olen eri ihminen kuin ennen sitä. >Koskaan se ei unohdu mutta oppii sen kanssa elämään vaikka aikaa se vie vuosia että voi puhua edes kellekään.

vieras
Kun on pohjalla, on siitä vain yksi suunta: YLÖSPÄIN! Olet kokenut kauheita ja usko huomiseen järkkyy syystäkin. Mutta usko minua, sinullakin on toivoa ja mahdollisuus selvitä eteenpäin. Menneitä ei voi unohtaa, mutta eteenpäin on mentävä. Ota apu vastaan ja taistele!

vieras
koita ajatella pari vuotta eteenpäin.. vaikka nyt on kauhean raskasta, niin voit vielä löytää uuden onnen ja elämä voi alkaa kääntyä parempaan suuntaan! Älä nyt luovuta, ihan varmasti kaikki helpottaa vielä!

Yhteistyössä