Brittiäidille tuomio lapsensa taposta

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
|O |O
Herran jumala, että ihminen on julma :'( :'(

Tämä lause, sai mulla vedet silmiin

"..., että pikkuruisia kädenjälkiä ja veritahroja löytyi tytön Huddersfieldissä sijainneen kodin kaapeista..."

Voin vain kuvitella sen lapsen hädän ja kauhun siellä pimeässä kaapissa, ja pieni ei ymmärrä, miksi äiti ei tule ja ota syliin, kun sattuu :'( :'(

Eräs vain
Voi pientä. Itku tuli.

Mullakin on 2-vuotias uhmaikäinen, mutta eipä ole tullut mieleen vaikeimmissakaan tilanteissa käydä käsiksi pieneen....

Kaitpa nuo saa sitten kunnon rangaistuksen "siellä toisenpuoleisessa", koska mun oikeustajuun ei uppoa tuo äidin 9 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
|O |O
Herran jumala, että ihminen on julma :'( :'(

Tämä lause, sai mulla vedet silmiin

"..., että pikkuruisia kädenjälkiä ja veritahroja löytyi tytön Huddersfieldissä sijainneen kodin kaapeista..."

Voin vain kuvitella sen lapsen hädän ja kauhun siellä pimeässä kaapissa, ja pieni ei ymmärrä, miksi äiti ei tule ja ota syliin, kun sattuu :'( :'(
Mie luulen, että tuolle tytölle "äidin" syli ei merkannu samaa turvaa ja hyvää oloa, kun tavallisille lapsille. Ehkä äidin "syli" oli hänen pahin pelkonsa. Mutta kamala tapahtuma. Nyt pikkuseen ei enää koske. :'( :'(

On kyllä niin kauhea juttu että pako kirjautua. Kuka äiti voi tuollaista hyväksyä, mies ilmeisesti tappanut, pahoinpidellyt, eikä edes lääkäriin viety.
Pieni poloinen joka normaalisti niin aurinkoinen. Mua niin itkettää vaikka en usein itke. :'(

Yhteistyössä