Ei tarvi punastella, on meitä täällä muitakin!Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory::wave: :ashamed:
No niin on!Alkuperäinen kirjoittaja Yöh:Ärsyttävän oloinen kotirouvavaimo
No joku muu ajatteli ihan samaa. Naama on n......... en sanokaan. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Noihan alkaa kohta tappelee tuol Aika kärttynen täti..
Ja se se vasta ruma onkin.. Niin nolo akka ettei mitää rajaa.. Sääliks käy miesparkaaAlkuperäinen kirjoittaja BKM:No joku muu ajatteli ihan samaa. Naama on n......... en sanokaan. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Noihan alkaa kohta tappelee tuol Aika kärttynen täti..
minusta mies on varsin herttainen (toitaiseksi). nainen varmaan ajaa sen päivittäin manrakoon.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ja se se vasta ruma onkin.. Niin nolo akka ettei mitää rajaa.. Sääliks käy miesparkaaAlkuperäinen kirjoittaja BKM:No joku muu ajatteli ihan samaa. Naama on n......... en sanokaan. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Noihan alkaa kohta tappelee tuol Aika kärttynen täti..
Vähän samat fiilikset tuli. Jos mä oisin toi äijä ni mua hävettäis toi vaimo paljo enemmän ku noi kyssärit/vastaukset..Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:minusta mies on varsin herttainen (toitaiseksi). nainen varmaan ajaa sen päivittäin manrakoon.. :kieh:
Samaa olen miettinyt!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mistä toi mies on? On niin tutun näköinen
Hmm. Näyttää muuten yhdeltä amerikkalaiselta näyttelijältä aika paljon, en muista nimeä. Voiskohan siksi näyttää tutulta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa olen miettinyt!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mistä toi mies on? On niin tutun näköinen