Mä huomasin saman, mutten mäkään muista mikä sen äijän nimi on. Kovasti on samaa näköä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm. Näyttää muuten yhdeltä amerikkalaiselta näyttelijältä aika paljon, en muista nimeä. Voiskohan siksi näyttää tutulta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa olen miettinyt!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mistä toi mies on? On niin tutun näköinen
Voi olla joo. Mikä ton miehen nimi on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm. Näyttää muuten yhdeltä amerikkalaiselta näyttelijältä aika paljon, en muista nimeä. Voiskohan siksi näyttää tutulta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa olen miettinyt!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mistä toi mies on? On niin tutun näköinen
http://a.giscos.free.fr/cinema/Acteur/J/JamesRemar/JamesRemar.jpg Tämä tuli mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm. Näyttää muuten yhdeltä amerikkalaiselta näyttelijältä aika paljon, en muista nimeä. Voiskohan siksi näyttää tutulta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa olen miettinyt!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mistä toi mies on? On niin tutun näköinen
toi nainen on näköjään väkisin raahattu tonne paikalle. Mies haluaa lopettaa ihan just koska sitä oikeesti hävettää toi nainen. ei taida onni avioliitossa kukoistaaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Vähän samat fiilikset tuli. Jos mä oisin toi äijä ni mua hävettäis toi vaimo paljo enemmän ku noi kyssärit/vastaukset..Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:minusta mies on varsin herttainen (toitaiseksi). nainen varmaan ajaa sen päivittäin manrakoon.. :kieh:
hieman erikoinenAlkuperäinen kirjoittaja hoya bella:No huh mikä perhe
Niin on!Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Onpa jotenki tosi nätti tuo tyttö.
Joo on!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://a.giscos.free.fr/cinema/Acteur/J/JamesRemar/JamesRemar.jpg Tämä tuli mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm. Näyttää muuten yhdeltä amerikkalaiselta näyttelijältä aika paljon, en muista nimeä. Voiskohan siksi näyttää tutulta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa olen miettinyt!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mistä toi mies on? On niin tutun näköinen