No vähänkö! Akka istuu sohvalla kuin sitruunan niellyt ja yks lapsi kehuu että on isin tyttö ja ei me "noille muille" kaikkea kerrota.Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Todella "hämärän" oloinen "perhe"! :/
Ihan siltä tuntuu, että mitään menetettävää ei olisi :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Onkohan noilla joku avioero jo vireillään? Vaikuttais vähä siltä..
Mulla tuli ihan sama mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:Onkohan noilla joku avioero jo vireillään? Vaikuttais vähä siltä..
Ihan saman näköinenAlkuperäinen kirjoittaja --:Joo on!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://a.giscos.free.fr/cinema/Acteur/J/JamesRemar/JamesRemar.jpg Tämä tuli mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm. Näyttää muuten yhdeltä amerikkalaiselta näyttelijältä aika paljon, en muista nimeä. Voiskohan siksi näyttää tutulta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa olen miettinyt!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mistä toi mies on? On niin tutun näköinen
Niinpäs on.Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ihan saman näköinenAlkuperäinen kirjoittaja --:Joo on!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://a.giscos.free.fr/cinema/Acteur/J/JamesRemar/JamesRemar.jpg Tämä tuli mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm. Näyttää muuten yhdeltä amerikkalaiselta näyttelijältä aika paljon, en muista nimeä. Voiskohan siksi näyttää tutulta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa olen miettinyt!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mistä toi mies on? On niin tutun näköinen
Kyl =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin on!Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Onpa jotenki tosi nätti tuo tyttö.
hehe, samaa ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Kysykö se vaan tuolta tyttäreltä mielipidettä jatkamiseta eikä vaimolta ollenkaan?
Juu, niin on. =)Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Kyl =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin on!Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Onpa jotenki tosi nätti tuo tyttö.
Niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihmetyttää et miten sen vaimo on ees suostunu menee tuonne ku tuntuu niin vaikeeta olevan!
Voittorahat jakoonAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ihmetyttää et miten sen vaimo on ees suostunu menee tuonne ku tuntuu niin vaikeeta olevan!
No se tietysti.Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Voittorahat jakoonAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ihmetyttää et miten sen vaimo on ees suostunu menee tuonne ku tuntuu niin vaikeeta olevan!
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Miks kaikki tota vaimoa haukku? Tuskin vaimosta on noin katkera tullut ihan ilman mitään syytä, tuo äijä se vasta limaselta tuntuu. Siksi ne onkin niin luodut toisilleen :saint:
Jotenkin kauheeta kun ne on melkein tukkanuottasilla tua ja jää välillä juontajakin sanattomaksi :xmas: No luulen että on tulossa mielenkiitonen loppu tälle ohjelmalle.
No vois olla mullakin jos olisi tuollainen mies.Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Naisen naama on ku norsun vitulla.Ihme perhe