Hakutulokset

  1. K

    raskaana

    älä nyt. :) :hug: 1. vaihtoehto: miehesi veli meni ennen sinua saunaan ja touhuili yksinään ja sotki lauteet. ehkä istuit vahingossa hänen tuotoksiin? tuntuiko saunan laude jotenkin tahmealta? 2. pyyhit samaan pyyhkeeseen kun miehesi veli, millä oli kuivannut sukuelimensä, ja näin siittiöt...
  2. K

    huomenta! onkos rouvat ja neidit jo käyneet aamukakalla?

    et selkeästi juo tarpeeksi kahvia aamuisin. kakka tulee kahvin voimalla! :p
  3. K

    huomenta! onkos rouvat ja neidit jo käyneet aamukakalla?

    minä olen, ja pöntöllä kävinkin. :xmas:
  4. K

    Mikä juttu jäi porvoosta vuodelta 2008 mieleen?

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1181539 http://kaksplus.fi/keskustelu/t1001777 nämä nyt ainakin. :D
  5. K

    Vuoden Palstapersoona 2008

    savanna tietenkin! :D
  6. K

    Pinki ja Vispilä sai pojat!!!

    :wave: mulle kans lehmäkaima. :D toki nikkiä ei tarvi kokonaan käyttää... :whistle:
  7. K

    Onko teistä normaalia, lapsi kipeänä

    :hug: onneksi vauva on nyt hoidossa.
  8. K

    Siis kertokaa nyt te, jotka vanhustyötä teette...

    joo, kaikkeen tottuu. kyllä ällötti sillon kun ekoja kertoja vanhuksen vaippaa vaihtoi, mutta ei enää. ei se kivaa ole, ja haiseehan se, varsinkin jos on tiettyjä perussairauksia ruoansulatuselimistössä.. :x mutta kysehän on hoivatyöstä ja tärkeintä on se ihminen. kyllä sen hajun kestää...
  9. K

    Miksi musta on tullut riipputissin lisäksi karvatissi?

    :D :snotty: joo, kyllä niitä löytyy. onneksi vaan pari, mitkä lähtee helposti pinseteillä. mut kyllä ottaa päähän nää ällökarvat!! |O
  10. K

    Pitäisikö kaikkien haluta mahdollisimman korkea koulutus?

    no kummallisia "maistereita" tunnet.. mistäköhän ovat valmistuneet ja mihin? tosin kyllähän joka kopassa on muutama mätä omena... :whistle:
  11. K

    Pitäisikö kaikkien haluta mahdollisimman korkea koulutus?

    niin ja Bad Virgin: jos kerran olet varma siitä, ettet muutu koulutuksen myötä, niin ei kannata mennä kouluun. Koulutus muuttaa aina jotenkin ihmistä, ajatusmaailmaa, arvoja, oppii itsestään jotain uutta ja toisista, maailmankuva muuttuu. jos opiskelu ei mitään tee, niin koulutus on mennyt hukkaan.
  12. K

    Pitäisikö kaikkien haluta mahdollisimman korkea koulutus?

    :ashamed: voi elämä että tunnen myötähäpeää ton scarletin puolesta.. kai sä vaan esität tyhmää..
  13. K

    Joko olette selvittäneet miestenne "etu-ulokkeen" pituuden ;)

    tolla kaavalla tuli 26,5cm vehje mun miehelle. no, ei menny kun neljä senttiä vikaan. aika lähellä siis. :D
  14. K

    Kuka muistaa eri tanssityylit??

    :D :laugh: oli taitava tanssija. B)
  15. K

    millä saan tän kuolaavan koiran kuolaamaan????

    mä kans luulin et se koira on se mies eikä se saa sitä kuolaan.. :ashamed:
  16. K

    nyt se sit loppu:(

    öö.... jättää miehen koska hän on töissä uuden vuoden? hmm... :whistle: soitappa ukolles ja pyydä anteeks. ja kutsu kuumaan seksiin niin unohtuu turhat juhlimiset. :xmas:
  17. K

    heitäkää kivi mun päähään:D

    hyvä idea. lapset hoitoon ja romanttinen ilta. ja tietenkin rietasta seksiä. :p
  18. K

    Mäkin tapailen yhtä jukkista

    minä en edes tunne ketään Jukkaa. :'(
  19. K

    Pitäisikö kaikkien haluta mahdollisimman korkea koulutus?

    duunarit pyörittää tätä maata.. mutta silti en itse aio jäädä duunariammattiin, tähtään korkeammalle. B)

Yhteistyössä