Joko olette selvittäneet miestenne "etu-ulokkeen" pituuden ;)

  • Viestiketjun aloittaja Ihmemaan Liisa
  • Ensimmäinen viesti
Ihmemaan Liisa
Japanilaiset tutkijat ovat keksineet kaavan, jolla miehen mitan pystyy laskemaan:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1629625

Pitäkää hauskaa ;) :D
 
Ihmemaan Liisa
NO, yritä höynäyttää vaikka kysymällä, että ootkos koskaan miettiny minkä mittainen sun nenä on. Luulis olevan sen verran utelias, että kaivaa mittanauhan esiin.

Tai sit näytät ton linkin miehelles, kyllä se innostuu kokeilemaan voiko toi pitää paikkaansa. Ainakin mun mies alkoi ihan oma-aloitteisesti mittailla samantien, kun näki ton uutisen :D :D
 
salassa
Alkuperäinen kirjoittaja titiy:
MITEN voi mitata miehen nenän ilman että se pitää sua ihan vajaana? :/
Mä ainakin olen joskus ihan salassa kaiken irstailun yhteydessä mittaillut miehen vehjettä."Sormimitalla",sitten itse jutun jälkeen mitannut sen saamani tuloksen ihan oikealla mitalla.

Samaa konstia kait voi käyttää tuossa neneän mittaamisessa,jos ei viitsi oikean mitan kans alkaa heiluun.
 
nenukka
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Mistä se nenämitta otetaan. Tarkottaako se nenän (luun) pituutta ylhäältä alas vai kasvoista nenänpäähän???Ymmärrättekös mitä tarkotan?
Mä käsitin että silmien välistä tuonne nenänpäähän
 
ihan tosissaan
Alkuperäinen kirjoittaja w:
tääl tulos 21cm.....mut ei kyl ole niin pitkä..... mikä meni vikaan?????
Jos ukkos on valehdellu pituutensa,tai kengät on väärää kokoa.TAI sitten seisokki ei ole ollut ihan parhaimmillaan silloin kun olet kalua mitannut.

 
No, mä huutelin miehelle, et kuis pitkä siun nenä on ? nii vastas, et no iso. :LOL: Sitte mä laskeskelin tuon kaavan kans ja huutelin, et hei siun munas pitäis olla tän mittanen...Pitääkö paikkansa ? Nii mies siihen, et oisithan sie voinnu mitata suoraa sen munankin, ettei tartte noin vaikeen kaavan kaa laskea. :whistle: Ai, että mua lapsettaa. :ashamed:
 

Yhteistyössä