Äitini on maannu lapseni isän kanssa

  • Viestiketjun aloittaja angel
  • Ensimmäinen viesti
angel
Mitä ajattelette tästä? Tää on tapahtunu vuosia ennen meidän suhdetta, mut silti sattuu. Ja mun äiti on edelleen naimisissa mun isän kanssa. On niillä molemmilla muita ollut. Kuvottaa vaan.
 
angel
Äiti sano, että oli huono pano. Mulle ollu taas erittäinkin hyvä, paras. Kauheeta tekstiä, mut sain vasta tietää. Mies sanoo, että mä oon paras. Silti, jotenki sairasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja angel:
Äiti sano, että oli huono pano. Mulle ollu taas erittäinkin hyvä, paras. Kauheeta tekstiä, mut sain vasta tietää. Mies sanoo, että mä oon paras. Silti, jotenki sairasta.
Ihan jokainen ei voikaan käydä tuota keskustelua äitinsä kanssa :LOL:

(ai kauheeta jos tää onkin totta :ashamed: )
 
vieras
Ja suurimmalle osalle tämä ketju on jotain Kauniit ja Rohkeat -paskaa. Mä tiedän kyllä vastaavaa tapahtuneen elävässäkin elämässä, muut rouvat kai elää toisenlaisessa maailmassa.

Ap:lle voimia, paska juttu. Jatkatteko miehen kanssa yhdessä ja onko tuosta kauan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja angel:
Äiti sano, että oli huono pano. Mulle ollu taas erittäinkin hyvä, paras. Kauheeta tekstiä, mut sain vasta tietää. Mies sanoo, että mä oon paras. Silti, jotenki sairasta.
Monenneksiko paras tai huonoin äitisi oli miehesi mielestä? Kysy myös mieheltäsi, onko sulla ja äidilläsi jotain yhteisiä seksitapoja tai mieltymyksiä. Ajattele miten hauskaa olisi kuulla, että nekin voivat periytyä siinä kuin silmien värikin!
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja angel:
Ja meil on aina ollu äidin kanssa hyvät välit, miten voi tämän jälkeen enää olla. Mä oon täysin lukossa.
No mutta, teillähän on pikemminkin yksi yhdistävä tekijä lisää! Ehkä teidän kannattaisi listata seksikumppaninne? Voisi löytyä lisääkin yhdistäviä tekijöitä, joita voisitte teekupposen äärellä vertailla.
 
angel
Eniten vituttaa, et miten mä pystyn suhtautumaan äitiini. Me ollaan tosiaan oltu aina todella läheisiä ja tämän "ilouutisen" kertoi tekstarilla miehen exä. Mitäs siinä sittten. Kysyin äidiltä, onko totta. Vastas, et kyllä. Voi vittu, et voi vituttaa.
 
Vois kyllä olla aika kova pala. Ja siis nimenomaan se, että vasta myöhemmin selviäis. :/ Musta olis ollu reilu veto siltä ukoltasi TAI äidiltäsi kertoa jo heti kun aloitte yhdessä pyöriä, että heillä on tämmöistä historiaa.

Mä en voisi suhtautua äitiini jos tietäisin sen huoraavan ympäriinsä vaikka olisi edelleen isäni kanssa yhdessä. Mä en hyväksy pettämistä ja mulle se olisi tuossakin ehkä se kovin paukkku. Tai en tiedä.
 

Yhteistyössä