nyt se sit loppu:(

prkle mä päätin et lopetan tän suhteen erääseen mieheen, kerroin tääl aiemmin yks pvä et meil on ollut vähä vaikeuksia täs, tuskin kukaa muistaa enää..
No mut kuiteski ensinnäkin, me ollaan siis tapailtu nyt 3kk ja hän haluaa edetä varovasti, vietettiin joulu yhdessä meillä kuitenki jne.
3kk siis tunnettu ja nähty ihan päivittäin, hän ollut melki joka yö meillä jne.
hän ei oo nähnyt ku mun vanhempani ja yhde mun tuttavapariskunnan.
Minä en ole kertaakaan nähnyt ketään hänen tuttujaan, ollaan siis syyskuun puoles välis alettu tapaileen ja mua kaivaa tää asia et miks hitos hän ei halua esitellä mulle kavereitaan, se vaan sanoo et kaikki ajallaan..
No se lupas et ollaan uusvuosi meillä, olen jo kutsunut meille mun tuttavia ja se on luvannut olla täällä ja tavata vihdoin mun ystävät, sil kuitenki tuli jouluviikolla tieto et joutuuki töihin illaks,
mut pääsee 00.00 töistä. Lupas et ottaa sairaslomaa siks päiväks ku sillä on pitämättä niit niin paljon tälle vuodelle.
Nyt siitä ei oo kuulunut 2 päivää mitää on kiukutellu ku meil tuli vähä sanaharkkaa, ihan tyhmistä asioista.
Äsken soitti ja ilmotti vaan et niin et mitäs meinaat uutenavuotena jne. olin et no kai sä tuut meille ja sit se vaan et eiku hän onkin töissä!!olin et no sä lupasit tul tänne et meil yks tuttavapariskunta (se ainoa kenee hän on tutustunut) ni odottaa kovasti et oltas meillä ja ne on laskenu uudenvuoden sen varaan. Nyt se vaa totes ei viitti "yhe uudevuoden" takia hakea sairaslomaa, niin ja hän ei voi tulla sen 12 jälkee koska on sit niin väsynyt ja kaikkea hevonpaskaa perkele |O
ja työ ei ole sellanen et siit ois mitää haittaa vaik ois pois yhe uudevuoen nyt riitti saatana :headwall: |O
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Nyt se vaa totes ei viitti "yhe uudevuoden" takia hakea sairaslomaa, niin ja hän ei voi tulla sen 12 jälkee koska on sit niin väsynyt ja kaikkea hevonpaskaa perkele |O
ja työ ei ole sellanen et siit ois mitää haittaa vaik ois pois yhe uudevuoen nyt riitti saatana :headwall: |O
Kyllä mä uskon että jos on töissä ollut puoleenyöhön, niin voikin olla väsynyt.

Ei kai sulla oikeesti ole tuommoinen työmoraali, että saikkua voi ottaa ihan vaan että saisi vapaata? Missä työssä työntekijän poissaolo ei haittaa yhtään? Kai sen vuoron joutuu sitten joku muu tekemään, ellei miehesi?
 
siis tarkotin ku on tietty määrä vuodes ku saa "pitää" palkallista saikkua ja jos oot ollut yhe pvän kipeenä vaikka vaan koko vuonna ja oot ollut tunnollisesti töissä etkä pitänyt niitä niinku kaikki yleensä nyt pitää
jos on loput esim.6 viikkoa pitämättä sakkua ja ottaa yhe uudenvuoden ni kaatuuko maailma siihen häh?? ja nyt oli kyse periaattesta ku ensi ite lupas et pitää sen vapaana ja ottaa sen uudevuoden saikkua ja sit peru lupauksensa, sitäpaitsi se sai jo aiemmi työvuorolistat ja niis oli merkitty vapaaks se, ja nyt vasta jouluna tuli tieto pitäski mennä ku oltii jo kaikki sovittu, ku työnkuva on sellanen et kukaa ei kärsi jos se on pois niinku lupas
 
lalli
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
siis tarkotin ku on tietty määrä vuodes ku saa "pitää" palkallista saikkua ja jos oot ollut yhe pvän kipeenä vaikka vaan koko vuonna ja oot ollut tunnollisesti töissä etkä pitänyt niitä niinku kaikki yleensä nyt pitää
jos on loput esim.6 viikkoa pitämättä sakkua ja ottaa yhe uudenvuoden ni kaatuuko maailma siihen häh?? ja nyt oli kyse periaattesta ku ensi ite lupas et pitää sen vapaana ja ottaa sen uudevuoden saikkua ja sit peru lupauksensa, sitäpaitsi se sai jo aiemmi työvuorolistat ja niis oli merkitty vapaaks se, ja nyt vasta jouluna tuli tieto pitäski mennä ku oltii jo kaikki sovittu, ku työnkuva on sellanen et kukaa ei kärsi jos se on pois niinku lupas
eli siis huijaa. saikkua jos saa pitää tietyn määrän palkallisena, se ei tarkoita sitä, että sitä saa pitää ilman että edes tarvitsee sairaslomaa. sairasloma on sairaille.
Enkä tiedä kyllä ainuttakaan paikkaa missä "kaikki yleensä pitää niin paljo saikkua kun mahdollista". Onneksi.
 
vieras
voi hitto:). Kuinkas sitten siirtyykö se 6 viikon palkallinen sairasloma vuodesta toiseen. Eli montako viikkoa minulla on sairaslomaa käyttämättä, kun en ole ollut 2 vuoteen pois töistä? Mahtava työmoraali sinulla. Tee miehelle palvelus ja jätä se oikeesti. Kukaan ei ole niin huono, että kaltaisesi ansaitsee.
 
vieras
Ukko heittää läpän säästösaikuista ja sä ap otat sen TOSISSAAN??? Siis luuletko sä oikeasti, että saikkuja varten on kiintiö, jota saa surutta käyttää jos ei sairasta "tarpeeksi" :eek: Ei juma, ehkä se mies on nauranut nämä pari päivää partaansa :D
 

Yhteistyössä