Relaatio 1260

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NonnaNoppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osaa auttaa edellisissä. Itsellä seuraavia puutteita:

1.1 ylälaidassa Sok 6-5 alas

2.1 oikeassa yläkulmassa PoPy 8 -- 9 Jun

2.2 oikeassa laidassa Jas 7-5, minkäänlaista bändiä en ole ahkeralla googlaamisella löytänt

2.3 PanRyö 10-12

2.5 Mat 5-7-2-5-8-5 ja Aat 5-7 ja alareunasta ne mitä jo joku muukin kysyi

En osaa auttaa edellisissä. Itsellä seuraavia puutteita:

1.1 ylälaidassa Sok 6-5 alas Sokea joka näkee (romaani)

2.1 oikeassa yläkulmassa PoPy 8 -- 9 Jun Jun kappale. Saanet siitä tuon toisenkin

2.2 oikeassa laidassa Jas 7-5, minkäänlaista bändiä en ole ahkeralla googlaamisella löytänt Kirjoita googleen Jas ja yhtye niin minulla on ainakin neljäs hakutulos

2.3 PanRyö 10-12 Elokuva

2.5 Mat 5-7-2-5-8-5 ja Aat 5-7 ja alareunasta ne mitä jo joku muukin kysyi Mat on Maria Aron teos. Aat löytyy kirjasamposta.
Minulta puuttuisi vielä:
1.1 Vir ja T.Sor välistä 5+8
1.3 Vasen alakulma Jee, Joo, ja Jou välistä 16
2.5 Vasen yläkulma M.W. M.I ja Pet välinen 10
3.1 Oikea yläkulma Ver, Hev ja Mic molemmat 12

Minulta puuttuisi vielä:
1.1 Vir ja T.Sor välistä 5+8 - puuttuu
1.3 Vasen alakulma Jee, Joo, ja Jou välistä 16 -raamatunkohta
2.5 Vasen yläkulma M.W. M.I ja Pet välinen 10 - laita googleen MI ja pet, monikollinen sana
3.1 Oikea yläkulma Ver, Hev ja Mic molemmat 12 - molempiin tulee sama, mutta toiseen monikossa. Hev.tyyppi.
Voitko vinkata 1.1 …-00, sitten varmaan löydän tuon vir-sanankin.

2.2 oikeassa laidassa Jas 7-5, minkäänlaista bändiä en ole ahkeralla googlaamisella löytänt Kirjoita googleen Jas ja yhtye niin minulla on ainakin neljäs hakutulos

No minulla ei ole. Tulee vain Jasmine-nimisestä laulajasta juttuja, spotify ja Iltalehti ja INsta. Ei mitään bändiä. Onko kotimainen vai ulkomainen yhtye? Kerro vaikka jonkun jäsenen etunimi, jos sillä löytyisi.

No minulla ei ole. Tulee vain Jasmine-nimisestä laulajasta juttuja, spotify ja Iltalehti ja INsta. Ei mitään bändiä. Onko kotimainen vai ulkomainen yhtye? Kerro vaikka jonkun jäsenen etunimi, jos sillä löytyisi.
Tää oli mullekin vaikea löytää. Loputtomasti piti selata ja selata. Hae kokeeksi biisillä "Yksinäinen asema"

Jasmine go-go

1.2
keks 15 - minkähän alan keksijän keksintö. Tämä on lehti. Josmsulla on se vieressä oleva henkilö, niin hänen wikistään löytyy.

2.5
Mat 5,7,2,5,8,5 - elokuva ja näytelmä

5.1
lenn 7,8 - mikähän alan taitaja, kun mikää mitä löydän ei sovi
Wkipediassa Lenn-sivulla. Sukunimi alkaa B:llä.
- enää ei puutu kuin 462 sanaa...
Ja täällä odotellaan vinkkiä esim. JiiKoolta tuohon samaan viimeiseen puuttuvaan Virtaseen 1.1.