V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse odotan jolta kulta vastauksia #995.4
pirk 6,7,5 - 5. maaliskuuta 1963
reh ryös 11 ylöspäin - substantiivi ensimmäisestä sanasta
me sot san 10,9 - ehkä löytyy toista kautta
tarz 8,8 - biisi
5.1
lenn 7,8 - eräs suomalainen Lenn
la ga 5,4 tay sch - la ga biisi, T S saman niminen tv-sarja
Minulta puuttuisi vielä:En osaa auttaa edellisissä. Itsellä seuraavia puutteita:
1.1 ylälaidassa Sok 6-5 alas Sokea joka näkee (romaani)
2.1 oikeassa yläkulmassa PoPy 8 -- 9 Jun Jun kappale. Saanet siitä tuon toisenkin
2.2 oikeassa laidassa Jas 7-5, minkäänlaista bändiä en ole ahkeralla googlaamisella löytänt Kirjoita googleen Jas ja yhtye niin minulla on ainakin neljäs hakutulos
2.3 PanRyö 10-12 Elokuva
2.5 Mat 5-7-2-5-8-5 ja Aat 5-7 ja alareunasta ne mitä jo joku muukin kysyi Mat on Maria Aron teos. Aat löytyy kirjasamposta.
Voitko vinkata 1.1 …-00, sitten varmaan löydän tuon vir-sanankin.Minulta puuttuisi vielä:
1.1 Vir ja T.Sor välistä 5+8 - puuttuu
1.3 Vasen alakulma Jee, Joo, ja Jou välistä 16 -raamatunkohta
2.5 Vasen yläkulma M.W. M.I ja Pet välinen 10 - laita googleen MI ja pet, monikollinen sana
3.1 Oikea yläkulma Ver, Hev ja Mic molemmat 12 - molempiin tulee sama, mutta toiseen monikossa. Hev.tyyppi.
Kiitos vinkeistä. Enää ei puutu kuin tuo Virtanen.Voitko vinkata 1.1 …-00, sitten varmaan löydän tuon vir-sanankin.
Tää oli mullekin vaikea löytää. Loputtomasti piti selata ja selata. Hae kokeeksi biisillä "Yksinäinen asema"2.2 oikeassa laidassa Jas 7-5, minkäänlaista bändiä en ole ahkeralla googlaamisella löytänt Kirjoita googleen Jas ja yhtye niin minulla on ainakin neljäs hakutulos
No minulla ei ole. Tulee vain Jasmine-nimisestä laulajasta juttuja, spotify ja Iltalehti ja INsta. Ei mitään bändiä. Onko kotimainen vai ulkomainen yhtye? Kerro vaikka jonkun jäsenen etunimi, jos sillä löytyisi.
On the border2.3 PanRyö 10-12 Elokuva
Olen etsinyt googlella, wikipedialla ja imdb:llä. Ei löydy.![]()