nyt se sit loppu:(

Martta
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
oot ollut tunnollisesti töissä etkä pitänyt niitä niinku kaikki yleensä nyt pitää
jos on loput esim.6 viikkoa pitämättä sakkua ja ottaa yhe uudenvuoden ni kaatuuko maailma siihen häh?? ja nyt oli kyse periaattesta ku ensi ite lupas et pitää sen vapaana ja ottaa sen uudevuoden saikkua ja sit peru lupauksensa, sitäpaitsi se sai jo aiemmi työvuorolistat ja niis oli merkitty vapaaks se, ja nyt vasta jouluna tuli tieto pitäski mennä ku oltii jo kaikki sovittu, ku työnkuva on sellanen et kukaa ei kärsi jos se on pois niinku lupas
Siis "niinku kaikki yleensä nyt pitää". Ketkä kaikki? Ja onko sen yhden uudenvuoden nyt oikeesti niin väliä, jos on töissä niin on töissä. Saapahan enemmän fyffeekin.

Toinen kysymys: miten voi olla ettei kukaan kärsi, jos yksi on poissa töistä? Miksi se sitten on siellä töissä lainkaan?
 
palkanlaskija
Alkuperäinen kirjoittaja hittolainen:
Ei hitto, mun täytyy pyytää palkanlaskijaa laittamaan mun pitämättömät saikut rahana, kun en millään ehdi pitää enään tän vuoden puolella niitä pois.
Mäkin tahdon tietää.


Oon itse palkanlaskija. Voisiko ap valaista ja kysyä miesystävältään missäs opuksessa on kerrottu noi vuoden sairaslomakiintiöt. Mä en oo sitä vielä löytänyt. Ja näköjään oon tyhmäkin, kun oon ollut viimeiset 14 vuoden aikana pois töistä kokonaiset 4 pv.

Ei muuta kuin taidan aloittaa kiintiöiden pitämisen vaikka huomenna. :)

Ei vaineskaan, kyllä meilläkin töissä loppuvuotena on selvästi enemmän sairaslomia. Tuntuu, että muutamat käyvät hakemassa saikkua vain sen takia, että eivät ole olleet aikaisemmin koko vuotena poissa. Tietty kyllähän ne flunssa-aallotkin alkavat talve3lla jyllätä, mutta kyllä tänä aamuna tuli sellainen pino todistuksia vuoden viimeisille kolmelle päivälle, että...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kommentoijien mielestä on vissiin täysin ok ettei ap:ta ole esitelty kellekään miehen tuttaville? Ei yhtään epäilyttävää?
No ei. Jos aapee on muutenkin näin fiksu niin mielummin jättäisin esittelemättä ja välttäisin nolot tilanteet. "Siis niinku pitämättömiä saikkuja tässä vietän, niinku ihq daa" ;)
 
päivien viemää
Kyllä kaikki jaksavat vittuilla ap.tä.
Mutta eikö teitä LAINKAAN IHMETYTÄ MIEHEN KÄYTÖS? Kun ei ole ap esittänyt kenellekkään.
Minusta mies on outo!
Tätä ap lähinnä tarkoitti,ja siksi niin epäleväinen miehen työstäkin.
Minäkin olisin,työ vain pelkkä veruke jolla pääsee eteenpäin eikä tarvitse ap esitellä tuttavilleen.
Kyllä minäkin epäilisin miehen juttuja.
Veikkaan miehen salaavan jotakin,joko perhe tai aviossa ....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä muistan sut: eiks se sun mies tiuskassu sun lapselle joku aamu, et "nyt turpa kii!"
On varmaan hiukan hermot kireällä jos ei saa töitäkään tehdä!
Ei vaan se mies sorsi ap:n poikaa ja oli ottanut ohjat käsiinsä mm. sanelemalla lapsille sääntöjä. Ja halus nukkua viikonloppuisin pitkään ja huusi pojalle. Kielsi lapsia tulemasta sänkyyn ym.

Ja kaikki huuteli sillon, et jätä se.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Kyllä kaikki jaksavat vittuilla ap.tä.
Mutta eikö teitä LAINKAAN IHMETYTÄ MIEHEN KÄYTÖS? Kun ei ole ap esittänyt kenellekkään.
Minusta mies on outo!
Tätä ap lähinnä tarkoitti,ja siksi niin epäleväinen miehen työstäkin.
Minäkin olisin,työ vain pelkkä veruke jolla pääsee eteenpäin eikä tarvitse ap esitellä tuttavilleen.
Kyllä minäkin epäilisin miehen juttuja.
Veikkaan miehen salaavan jotakin,joko perhe tai aviossa ....
enemmän minua ihmetyttää kyllä tuo ap?
 
Alkuperäinen kirjoittaja :::
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kommentoijien mielestä on vissiin täysin ok ettei ap:ta ole esitelty kellekään miehen tuttaville? Ei yhtään epäilyttävää?
Kolme kuukautta on aika lyhyt aika, miettiä onko epäilyttävää or nou.
Mulle 3 kk on ollut ikuisuus, kun on seurustelusuhteista kyse :snotty:
Siinä vaiheessa kumppanin perhe ja ystävät oli aina ehtineet tulla jo erittäin tutuiksi, ja kihloihin & avoliittoonkin olin kummallakin kertaa jo tuolloin ehtinyt :D
Eli jos itseäni ajattelen, niin olisin tosi ihmeissäni, jos seurustelisin mukamas tosissani jonkun kanssa, eikä mua oltaisi esitelty kenellekään :|
 

Yhteistyössä