nyt se sit loppu:(

Alkuperäinen kirjoittaja joka lyyli oma tyyli:
miks kukaan on töissä uudenvuodenaattona (tai muulloinkaan), ellei sillä ole mitään merkitystä onko töissä vai poissa?
onneksi sentään se mies vaikuttaa fiksulta. ja jos sä jätät sen, se taitaa voittaa siinä enemmän ku sä...
Yleensä siitä saa parempaa palkkaa, jolloin moni mielellään onkin töissä.

Tosin ap tekstiin en oikein tiedä mitä sanoisin, sen verran hämmentävältä tapaus ap kuulosti :whistle:
 
NauravatNakit
Mulle tuli mieleen et eikö se mies kehtaa esitellä sua kenelläkään tutulle jos olet tuollainen kuin juttusi antaa ymmärtää? Siis jos mies on töissä ni se on silloin TÖISSÄ eikä se ole mikään tekosyy. Saa luvan hyvittää sulle sitten seuraavalla vapaalla... mut joo, et saikkua pitämättä. Oletko sä joku teini? Ja ootko koskaan ollu töissä? Siis jotain pekkasia/palkintopäiviä voi hänellä olla, mut ei sairasloma ole kuin sairaille ja siinä ei tosiaan ole mitään kiintiöitä.

Ehkä kannattais keskustella tän siipan kanssa ihan silmätysten ja kuulla hänen selityksensä tähän, että et ole tavannu hänen tuttujaan. Mut oikeesti mun mielestä vähän kuulostaa siltä et hän ei ole tosissaan sun kanssa..... mun mielipide!
 
päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Taitaa olla tällä äijällä perhe jossain muualla, tai ainakin eukko. :xmas: Jos ei ole sua kerran kenellekään esitellyt.

Tätä meinaan itsekki.
Joten ap kannattaa tarkistaa tämä asia.
Täällä juuri oli nikki jolla kävi näin.Oli ollut jopa vuosia tietämättä miehellä olleen perhe.
 
ei turhaa lomaa
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
prkle mä päätin et lopetan tän suhteen erääseen mieheen, kerroin tääl aiemmin yks pvä et meil on ollut vähä vaikeuksia täs, tuskin kukaa muistaa enää..
No mut kuiteski ensinnäkin, me ollaan siis tapailtu nyt 3kk ja hän haluaa edetä varovasti, vietettiin joulu yhdessä meillä kuitenki jne.
3kk siis tunnettu ja nähty ihan päivittäin, hän ollut melki joka yö meillä jne.
hän ei oo nähnyt ku mun vanhempani ja yhde mun tuttavapariskunnan.
Minä en ole kertaakaan nähnyt ketään hänen tuttujaan, ollaan siis syyskuun puoles välis alettu tapaileen ja mua kaivaa tää asia et miks hitos hän ei halua esitellä mulle kavereitaan, se vaan sanoo et kaikki ajallaan..
No se lupas et ollaan uusvuosi meillä, olen jo kutsunut meille mun tuttavia ja se on luvannut olla täällä ja tavata vihdoin mun ystävät, sil kuitenki tuli jouluviikolla tieto et joutuuki töihin illaks,
mut pääsee 00.00 töistä. Lupas et ottaa sairaslomaa siks päiväks ku sillä on pitämättä niit niin paljon tälle vuodelle.
Nyt siitä ei oo kuulunut 2 päivää mitää on kiukutellu ku meil tuli vähä sanaharkkaa, ihan tyhmistä asioista.
Äsken soitti ja ilmotti vaan et niin et mitäs meinaat uutenavuotena jne. olin et no kai sä tuut meille ja sit se vaan et eiku hän onkin töissä!!olin et no sä lupasit tul tänne et meil yks tuttavapariskunta (se ainoa kenee hän on tutustunut) ni odottaa kovasti et oltas meillä ja ne on laskenu uudenvuoden sen varaan. Nyt se vaa totes ei viitti "yhe uudevuoden" takia hakea sairaslomaa, niin ja hän ei voi tulla sen 12 jälkee koska on sit niin väsynyt ja kaikkea hevonpaskaa perkele |O
ja työ ei ole sellanen et siit ois mitää haittaa vaik ois pois yhe uudevuoen nyt riitti saatana :headwall: |O
>Fiksu mies kun ei hae saiaslomaa. Ärtsyttää tekosairaat kun vuoro ei sovi tai olisi juhlimista tiedossa. Äläs ala ahdistaa, voi kaveri liueta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hittolainen:
Ei hitto, mun täytyy pyytää palkanlaskijaa laittamaan mun pitämättömät saikut rahana, kun en millään ehdi pitää enään tän vuoden puolella niitä pois.
Pahus kun mun on jo pidetty (ihan aiheesta) ja mennyt ylikin, mutta hittolainen, ens vuonna oon äitiyslomalla niin oiskohan pitänyt kysyä saako ne ja seuraavan vuoden saikut etukäteen korvaamaan ylimenneitä kun ei oo mahdollisuuttaa pitää niitä. :whistle: :D
 
Kunnan duunari
Mä en ole ollut viiteen vuoteen pois töistä. Jos joka vuosi olisi pitänyt olla 6 vkoa saikulla, niin sehän tekee jo 30 vkoa ens vuodelle... tai siis 36 kun ens vuodenkin saikut lasketaan. Siihen kesälomat päälle, niin eihän mun tartte käydä töissä oikeestaan ollenkaan :)

ASIALLISTAAAA!!!
 
Gluteus maximus
Kukahan tässä on yksi perkele. miehenä lähtisin ja kovaa ja kauas.


Kuinka monta päivää minulla on sairaslomaa pitämättä :D Tietäisiköhän työnantaja? Ap, oletko koskaan edes käväissyt työelämässä? Kannattaa kokeilla....
 
Kunnan duunari
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis tää on läppä, eikö? :snotty: :D
Meidänkin miehellä olis pitämättömiä palkallisia saitsupäiviä :xmas: :LOL:
Minä muuten oikeasti tunnen muutaman näin ajattelevan. Tai siis ajattelivat silloin kun vielä olivat töissä, paperiduunarit, ja sitten kohta itkivät kunnei ole enää työpaikkaa. Nyyh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis tää on läppä, eikö? :snotty: :D
Meidänkin miehellä olis pitämättömiä palkallisia saitsupäiviä :xmas: :LOL:
Mun miehellä olis, hitto vie, puolen vuoden vapaa jos se pitäisi käyttämättömät saikku- yms päivänsä :LOL:

Mun miehellä olis vieläkin enempi,jos ajoittaa ne kesään isyysloman yhteyteen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kunnan duunari:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis tää on läppä, eikö? :snotty: :D
Meidänkin miehellä olis pitämättömiä palkallisia saitsupäiviä :xmas: :LOL:
Minä muuten oikeasti tunnen muutaman näin ajattelevan. Tai siis ajattelivat silloin kun vielä olivat töissä, paperiduunarit, ja sitten kohta itkivät kunnei ole enää työpaikkaa. Nyyh.
Anna niiden paperiduunareiden jo olla :kieh:
Ei kaikki ole samanlaisia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis tää on läppä, eikö? :snotty: :D
Meidänkin miehellä olis pitämättömiä palkallisia saitsupäiviä :xmas: :LOL:
Mun miehellä olis, hitto vie, puolen vuoden vapaa jos se pitäisi käyttämättömät saikku- yms päivänsä :LOL:

Mun miehellä olis vieläkin enempi,jos ajoittaa ne kesään isyysloman yhteyteen :D
Mä en laskenut tuohon edes mitään kesälomia yms.
Ja juu, kaksi isyyslomaakin tuolla olisi pitämättä, ei tosin enää niitä saa pitää (kait?) :snotty: :snotty:
 
juuuust
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
siis tarkotin ku on tietty määrä vuodes ku saa "pitää" palkallista saikkua ja jos oot ollut yhe pvän kipeenä vaikka vaan koko vuonna ja oot ollut tunnollisesti töissä etkä pitänyt niitä niinku kaikki yleensä nyt pitää
jos on loput esim.6 viikkoa pitämättä sakkua ja ottaa yhe uudenvuoden ni kaatuuko maailma siihen häh?? ja nyt oli kyse periaattesta ku ensi ite lupas et pitää sen vapaana ja ottaa sen uudevuoden saikkua ja sit peru lupauksensa, sitäpaitsi se sai jo aiemmi työvuorolistat ja niis oli merkitty vapaaks se, ja nyt vasta jouluna tuli tieto pitäski mennä ku oltii jo kaikki sovittu, ku työnkuva on sellanen et kukaa ei kärsi jos se on pois niinku lupas
Miten ihmeessä sä tiedät 3kk tuntemas miehen työvuorolistat ja että ne on tullu ja mitä niissä lukee. Edetty vähä rivakkaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis tää on läppä, eikö? :snotty: :D
Meidänkin miehellä olis pitämättömiä palkallisia saitsupäiviä :xmas: :LOL:
Mun miehellä olis, hitto vie, puolen vuoden vapaa jos se pitäisi käyttämättömät saikku- yms päivänsä :LOL:

Mun miehellä olis vieläkin enempi,jos ajoittaa ne kesään isyysloman yhteyteen :D
Mä en laskenut tuohon edes mitään kesälomia yms.
Ja juu, kaksi isyyslomaakin tuolla olisi pitämättä, ei tosin enää niitä saa pitää (kait?) :snotty: :snotty:
Kai siinäkin joku aikaraja on? :hug:
 

Yhteistyössä