Hakutulokset

  1. S

    Kuinka kauan kaupassa saa olla myynnissä tuotteita, joissa on mennyt "parasta ennen"-päiväys?

    Onko siinä joku raja? :whistle:
  2. S

    Haluatteko kuulla tosi hauskan oksennusjutun?

    :$ :xmas: Eilen neloselta tuli kotivideo, jossa oli kolme vauvaa makoilemassa vierekkäin, ilmeisesti kolmoset. Reunimmainen vauvoista heitti sellaisessa kaaressa oksennukset, että se yrjö lensi niiden kahden muun vauvan ohi ja osittain niiden päälle. Tämä taustatietona. Ja se, että...
  3. S

    Minkäikäisenä teidän pienikokoiset lapset ovat huomanneet olevansa pieniä?

    Meillä on nyt 4-vuotiaan kanssa tullut monena päivänä esille tämä sama juttu. Kun muut kaverit ovat reippaasti pidempiä, ja monet nuoremmatkin ovat isompia. Lapsi kyselee, että koska hänestä tulee myös yhtä iso kuin muista.
  4. S

    Olipa hyvä tuuri :D (Vai pitäisikö tästä reklamoida?)

    Ostettiin lahjaksi yhdelle ihmiselle muumipussilakanasetti. Sellainen aikuisten, missä piti olla pussilakana ja tyynyliina. Minä kävi hakemassa sen yhdestä kaupasta, kun jostain syystä siellä se setti maksoi vain 21 euroa vaikka muualla (ainakin täällä ) ne on maksaneet 35-40 euroa. Sain...
  5. S

    Lihansyöjä-lapsi.

    :whistle: Meillä on iso osa tuttavista kasvissyöjiä tai vegaaneita, ja samoin heidän lapsensakin. Meillä ollaan kasvispainotteisia sekasyöjiä. Mietin välillä, että saako meidän vanhin niissä fanaattisimmissa vegaaneissa aikaan sydänkohtauksen oireita ja järkytystä. Meidän 6-vuotias näki...
  6. S

    Kauhea makeannälkä, eikä ole kuin anoppilalta maistuvia pipareita.

    :| Tiedän, kamalan traagista :'( :snotty:
  7. S

    Miksi tämä sivu heittää yhtäkkiä osoitteeseen "kaksplusperhe.fi"?

    Samalla muuttaa sivun fonttikokoa, ja kirjaa minut ulos täältä. Kun vaihdan osoitteeseen takaisin kaksplus.fi, muttuu fontit ja olen yhtäkkiä uudelleen kirjautuneena. :kieh:
  8. S

    Miten teillä puhutaan, jos on lapsilta "salattavaa" asiaa mutta lapset lähellä?

    Kuinka moni käyttää vieraita kieliä? Meillä yleensä puhutaan ruotsia tai englantia, jos lapset on läsnä mutta asia minun ja mieheni välinen. Ei riitelyä, mutta siis jos on jotain yllärijuttuja lapsille, tai jos puhutaan jotain sellaista mikä ei varsinaisesti lasten korville kuulu...
  9. S

    Toimiiko teillä yksityisviestit?

    En saa lähtemään |O :headwall: :|
  10. S

    Mikähän tätä sivustoa vaivaa?

    :o En ollut kirjautuneena tänne, olin avannut sivun kyllä ja lueskellut avauksia. Yhtäkkiä tämä kirjasi minut itsekseen sisään, ja lukemani viestit muuttuivat mustista takasin haaleiksi. Samalla fonttikoko pieneni muutamalla. :o
  11. S

    Avasin viideltä siiderin.

    En ole vieläkään saanut juotua sitä edes puolilleen :snotty:
  12. S

    Voimavara- ja stressimittari.

    http://www.tukiasema.net/gallup/default.asp?gallupID=8 Päädyimme seuraavanlaiseen arvioon Kompetenssia, eli pätemisen- ja tyydytyksen tunteen kokemistasi kuvaava lukusi on 0. Testin mukaan sinun voimavarasi jokapäiväisessä elämässä ovat tällä hetkellä vähäiset. 15% ihmisistä kuuluu tähän...
  13. S

    Au, au, au, au.

    :x |O Ruokatorvi ilmeisesti tulehtumassa tai tulehtunut. Sattuu :'( :|
  14. S

    Lehtimyyjä taisi kokea yhtäkkisen uskonpuutteen.

    Joku setä soitti, pajatti hirveän nopeasti mutta kohteliaasti huonolla suomella Roope-Setä-tarjousta. En kerennyt sanoa mitään väliin, kun se yhtäkkiä katkaisi puhelun itse kesken lauseensa. Ehkä sillä iski uskopuute siihen työhön :snotty: :xmas:
  15. S

    Taas on tullut hinku leikata hiukset lyhyiksi.

    :| Taaskohan siinä käy niin, että leikkautan, ja kadun saman tien :ashamed:
  16. S

    Kaikenlaisia viirupäitä sitä onkin. *tällä kertaa vissiin uskonnollinen viirupää*

    Meille tuli tänään kirje, tai oikeammin siis miehelleni. Se oli sellainen puolikkaasta kirjekuoresta teippailtu viritys, en ihmetellyt kun sellaisia joskus tulee tutuiltakin. Lähettäjänä luki etunimen ekakirjain ja sukunimi (?) ja alla paikkakunta. Kuoreen oli liimattu päälle tulostettu...
  17. S

    Oli aivan pakko eilen illalla tehdä tätä rahkapiirakkaa... että saan syödä sitä tänään kylmänä

    :p :saint: Nam :p Leikitään, että tää on laihisruokaa, tässä on rahkaa ja sitruunaa, eli hedelmää, ja piimäkin on terveellistä ja rasvatonta :snotty:
  18. S

    Kuopus nukkuu mun sylissä, ja nauraa unissaan :)

    :heart: Välillä kuuluu röhähdys, ja suu pielet nousee virneeseen :heart: :D
  19. S

    Saanko kirota?

    |O |O Omaa tyhmyyttäni :ashamed: mutta silti |O Meillä on yhdessa vetolaatikossa reseptit yms, siellä on myös iso paksu kansio, joka on täynnä epikriisejä ja muita papereita. Minä siellä laatikolla olen viimeksi ollut, ja laitoin taas sen kansion siihen niin ettei laatikko aukea...
  20. S

    Kun silmä välttää.

    Mitä teillä tapahtuu? Meillä 1-vuotias menee salaa vessaan, oppi avaamaan ovet itse. Vaihtoehtoisesti menee biojäteastialle, tai räpläämään pesukonetta. 4-vuotias menee tietokoneelle, avaa selaimen ja menee pikkukakkosen sivuille :headwall: Osaa mennä, kun aloitussivuna on ylen...

Yhteistyössä