Taas on tullut hinku leikata hiukset lyhyiksi.

Tipu Topakka
Sama ongelma :/ Kasvatan pitkäksi ja sitten haikailen taas lyhyemmän perään.. Lyhyt on kiva ehkä pari kuukautta ja sitten taas ollaan kasvattamassa pitkää..
 
Mulla on sellainen ongelma, että lähti paljon tukkaa synnytyksen jälkeen. Nyt mulla on kaks tukkaa, toinen on lapaluiden alle, ja toinen suunnilleen leuan rajaan :snotty: :ashamed: :/ Ja sitä lyhyttä on paljon.
 
Kasvava luonnonvara. Syyskuussa leikkasin ihan lyhyeksi...ja nyt saa jo ponnarille.
Anna mennä. Mulla ei mee "värjäyshimo" ohi, muuten kun värjäämällä. Sen takia pollasta löytyy uusi väri vähintään kerran kuussa :LOL:
 
Tipu Topakka
Mulla lähti kans aivan älyttömästi imetyksen takia(?). Siis valehtelematta 2/3 hiuksista lähti irti. Enää jälkellä ohut lehmän nuolema hiiren häntä |O Jo sillä ajattelin, että vahvistais tuo reippaalla kädellä lyhennys tätä tukkaa.. Onhan pitkä tukka upea, jos se on hyvässä kunnossa ja paksu (mitä minulla ei ole)..
 
Mulla no kyllä vielä tuota lettiä jäljellä ihan hyvin, ei kyllä niin paljon kuin oli aikaisemmin. Mutta ärsyttää kun ne lyhyet sieltä sojottaa miten sattuu :|

Viimeksi kun mulle leikattiin lyhyt tukka, se oli ihan fiasko. Uskaltaiskohan sitä... toisaalta, paskamaista sitä on tällaisenäkään pitää.
 
ohikulkija
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Mulle ei varmaan sopis tollainen, kun hiukset menee kiharaan :/

En mä edes tiedä, että miten mä haluaisin nää leikkauttaa :ashamed:
Mullakin on luonnonkihara ja silti tommonen malli. Suoristan hiukset raudalla niin on nätti :)
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Mulle ei varmaan sopis tollainen, kun hiukset menee kiharaan :/

En mä edes tiedä, että miten mä haluaisin nää leikkauttaa :ashamed:
Oletkos kuullut hiusten suoristamisesta? Ei se perinteinen, vaan CHI-sillki käsittelystä (sillä ne afrotukat laitetaan suoriksi). Jos luonnon kihara tukka käy hermoon, niin suosittelen =)
 

Yhteistyössä