Au, au, au, au.

Ei viittis, kun ei satu olemaan laktoositonta maitoa kotona :| Ja mulla tulee maidosta helposti refluksia, ei varmaan kannata.

Ajaisko kaurajäätelö saman asian? :D Äh, ei vaan, kerran oksensin jäätelöä kun oli ruokatorventulehdus, eikä mikään mennyt alas asti :x Se maistui takaisin tullessaan ihan samalta kuin alas mennessä, ainoo et oli lämmintä :x :x :ashamed:
 
En mä tiedä kuinka helposti se tulehtuu, mulla on muutaman kerran ollut tulehdus ja joskus tosiaan se on niin kipeä, että sattuu ihan kävellessäkin, eikä oikeen mee ruoka alas, tuntuu että jää tonne ruokatorveen kiinni. Nieleminen sattuu, ja tuntuu että polttaa ruokatorvea.

On vissiin vähän stressiä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Ei viittis, kun ei satu olemaan laktoositonta maitoa kotona :| Ja mulla tulee maidosta helposti refluksia, ei varmaan kannata.

Ajaisko kaurajäätelö saman asian? :D Äh, ei vaan, kerran oksensin jäätelöä kun oli ruokatorventulehdus, eikä mikään mennyt alas asti :x Se maistui takaisin tullessaan ihan samalta kuin alas mennessä, ainoo et oli lämmintä :x :x :ashamed:
No siis jotain maitotuotetta siihen kannattaa ottaa oli se sitten tavallista tai muuta.Itsellä on refluksi ja sain siihen vuosi sitten kuukauden zolt kuurin ja käskettiin uusia kuuri jos tulee mutta nyt saan sen maitotuotteilla pidettyä niin ettei sitten polttele ja satu,kaikilla ei tosin auta jos on paha tulehdus.Mulla oli aika lievä se.Rasvaista ruokaa kannattaa välttää mulla tekee heti tälläinen ruoka sen että tulee kipeeksi ja nykyään olen huomannut että tuore ruisleipä alkaa polttamaan kauheasti.
 
vieras
Mulle ei sovi vilja- ja maitotuotteet eikä liian rasvaiset tuotteet. Muuten alkaa järkyttävä refluksi, hapot nousee ihan suuhun ja rintakehään tulee viiltelevää kipua.
 

Yhteistyössä