Voimavara- ja stressimittari.

http://www.tukiasema.net/gallup/default.asp?gallupID=8


Päädyimme seuraavanlaiseen arvioon

Kompetenssia, eli pätemisen- ja tyydytyksen tunteen kokemistasi kuvaava lukusi on 0. Testin mukaan sinun voimavarasi jokapäiväisessä elämässä ovat tällä hetkellä vähäiset. 15% ihmisistä kuuluu tähän ryhmään verrattaessa voimavaroja.

Stressin kokemista kuvaava lukusi on 11. Testin mukaan olet tällä hetkellä hyvin stressaantunut. Noin 2 % ihmisistä kokee yhtä paljon tai enemmän stressiä kuin sinä.


:eek: :ashamed: :ashamed:
 

Päädyimme seuraavanlaiseen arvioon

Kompetenssia, eli pätemisen- ja tyydytyksen tunteen kokemistasi kuvaava lukusi on 3. Testin mukaan sinun voimavarasi jokapäiväisessä elämässä ovat tällä hetkellä vähäiset. 15% ihmisistä kuuluu tähän ryhmään verrattaessa voimavaroja.

Stressin kokemista kuvaava lukusi on 3. Testin mukaan olet tällä hetkellä kohtuullisen stressaantunut. Noin 15 % ihmisistä kokee yhtä paljon tai enemmän stressiä kuin sinä.
 
Päädyimme seuraavanlaiseen arvioon

Kompetenssia, eli pätemisen- ja tyydytyksen tunteen kokemistasi kuvaava lukusi on 3. Testin mukaan sinun voimavarasi jokapäiväisessä elämässä ovat tällä hetkellä vähäiset. 15% ihmisistä kuuluu tähän ryhmään verrattaessa voimavaroja.

Stressin kokemista kuvaava lukusi on 2. Testin mukaan sinulla on tällä hetkellä hieman stressiä. Noin 40 % ihmisistä kokee yhtä paljon tai enemmän stressiä kuin sinä.
:D
 
Päädyimme seuraavanlaiseen arvioon

Kompetenssia, eli pätemisen- ja tyydytyksen tunteen kokemistasi kuvaava lukusi on 9. Testin mukaan kuulut siihen 15% joukkoon joiden voimavarat jokapäiväisessä elämässä ovat hyvät.

Stressin kokemista kuvaava lukusi on 0. Sinulla ei ole lainkaan ongelmia tai stressiä. samaan ryhmään kuuluu 20 % ihmisistä.

 
vieras
Päädyimme seuraavanlaiseen arvioon

Kompetenssia, eli pätemisen- ja tyydytyksen tunteen kokemistasi kuvaava lukusi on 12. Testin mukaan sinun voimavarasi jokapäiväisessä elämässä ovat tällä hetkellä erittäin hyvät. Vain 2% ihmisistä kuuluu tähän ryhmään.

Stressin kokemista kuvaava lukusi on 0. Sinulla ei ole lainkaan ongelmia tai stressiä. samaan ryhmään kuuluu 20 % ihmisistä.
 
Kompetenssia, eli pätemisen- ja tyydytyksen tunteen kokemistasi kuvaava lukusi on 4. Testin mukaan sinun voimavarasi jokapäiväisessä elämässä ovat tällä hetkellä tyydyttävät. Suurin osa ihmisistä asettuu voimavarojensa mukaan tähän ryhmään.

Stressin kokemista kuvaava lukusi on 5. Testin mukaan olet tällä hetkellä hyvin stressaantunut. Noin 2 % ihmisistä kokee yhtä paljon tai enemmän stressiä kuin sinä.

Nyt luulen et vastasin jossain väärin, stressiä on ollu mut kuulostaa liioittelulta tuo vastaus...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Muistutti aikatavoin erässä ketjussa ollutta vastausta. :xmas: enkä mä oikeasti koe tällähetkellä olevani ylistressaantunut.
Olin vaan mielestäni rehellinen.
:D :hug:


No mä kyllä vähän omasta mielestänikin olen stressantunut ja voimaton, mutta luulin että en nyt ihan noin huonoja pisteitä olis saanut :snotty: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Muistutti aikatavoin erässä ketjussa ollutta vastausta. :xmas: enkä mä oikeasti koe tällähetkellä olevani ylistressaantunut.
Olin vaan mielestäni rehellinen.
:D :hug:


No mä kyllä vähän omasta mielestänikin olen stressantunut ja voimaton, mutta luulin että en nyt ihan noin huonoja pisteitä olis saanut :snotty: :ashamed:
:hug: :hug:
 

Yhteistyössä