Kauhea makeannälkä, eikä ole kuin anoppilalta maistuvia pipareita.

Kukkahattu
Koita nyt vain rimpuilla minuutista toiseen. Kaikki kääntyy vielä parhain päin ;-)
Lähetänkin Sinulle makeaa silmänruokaa:
Prunus persica
http://www.topwalks.net/plants/orange/prunus_persica_more.htm

Ja niitä voi vielä itse kasvattaa - klikkaamalla!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Sipaise piparin päälle voita ja ripottele sokeria päälle. Itse käytän moista sekoitusta kylmän pannarin päällä mutta voisi toimia anopin makuisten piparienkin kanssa. :p
Mieluummin kyllä tomusokeri/vesi seosta laittaisin
 
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Mille sun anoppilas maistuu??
No siellä on sellainen todella voimakas "vanhan talon ominaistuoksu", kuten jotkut sanovat.

Toisin sanoen heillä on riittämätön ilmanvaihto ja eristeet haisevat mummolalle. Tarttuu hetkessä kaikkeen se haju, esimerkiksi muksuilla haisee monta päivää ulkovaatteetkin anoppilalle, ja kaikki mukana suljetussa repussa olleet tavaratkin.

Lapset toi mulle mulle pipareita sieltä tuliaisiksi, mutta nekin maistuu anoppilalle. Toisaalta tulis nostalginen olo, kun isomummu aina tarjos kans mummolalle maistuvia herkkuja :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mieluummin kyllä tomusokeri/vesi seosta laittaisin
Sovelletaan vielä hieman.
Tomusokeria, kaakaojauhetta ja tilkka sitruunamehua.
Sekoitetaan paksuksi mutta tasaiseksi tahnaksi.
Huitaistaan köntti muodostunutta mönjää piparin päälle ja lämmitetään hetki uunissa jotta täyte sulahtaa tasaiseksi. Piparit uunista ulos ja jos haluaa hienostella niin vaikka nomppareita päälle ja jäähtymään.

Jäähtyneet piparit huitaistaan puhelimeen kylmän maidon saattelemana ja unohdetaan kaloritaulukko hetkiseksi.

 

Yhteistyössä