Hakutulokset

  1. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta, eilinen olikin melkoinen koettelemus! :attn: Lämpöä piisasi ja minä sitten lasten kanssa siivoilin (ei sitä voi ikuisesti siirtää..).. ja siivouksesta huolimatta mikään ei näyttänyt siistille (en tiedä onko silmissäni vikaa :/ vai mistä johtui) ja sekös turhautti, pitkän...
  2. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Hellettä piisaa B) . Täällä hiki virtaa ja pitänee kohta mennä suihkuun kun ei tästä mitään muuten tule, vaatteet liimautuvat ihoon kiinni :| , jospa siitä saisi hetkellistä helpostusta tähän oloon. Vaavalla on hikka useamman kerran päivässä ja tuntuu, että vaihtelee asentoa vielä melko...
  3. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta, neuvolassa käyty, kaikki ok. Liikkeistä kyselin ja lääkäri totesi, että jos illalla edes tulee kunnon liikettä niin ei ole syytä huolestua (minimissään se 10 liikettä tunnissa). Mutta jos koko päivän liikkumatta tai hyvin vähäistä liikettä niin syytä soittaa päivystykseen ja kysyä...
  4. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta :wave: olen ollut Kättärilläkin normiosastolla ja kyllä siellä lapsi saa olla vierihoidossa. :heart: Täällä liitoskivut edelleen vaivaavat. Liikkumista eivät sinänsä estä, mutta esimerkiksi kääntyminen sängyssä tekee kipeää. Kuuma on vaikka muilla olisi normaali.. ja...
  5. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomentapäivää... Täällä ollaan taas ihan tukkoisena; nenä tukossa, yskittää.. ja liitoskivut ovat melkoisia. Mutta ei enää kauan odotusta :heart: eiköhän tämä tästä. Puuhaa olisi kotosalla, mutta intoa ei lainkaan.. täytynee kuitenkin lähteä ripustamaan ensin pyykkiä ja sitten muihin...
  6. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Neuvolakuulumisia: Paino laskenut kilon verran 3 viikon takaisesta, mutta koska ruoka maistunut normaalisti, niin th tuumasi, että ihan hyvä vaan kun painonnousu tasaantuu hieman - yhteensä siis tullut nyt 11 kg (pudotuksen jälkeen). Muuten ei erityistä, nyt vaan ootellaan neuvolalääkäriaikaa...
  7. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Kestovaippainfo.fi:n keskustelupalstalla on juttua tuosta vaippojen silittämisestä ja siellä on vaihtelevia näkemyksiä esitetty aiheesta. Osan mukaan sitä ei edes suositeltaisia, samaa lukee joidenkin kestovaippamyyjien sivuillakin. Tiedä häntä, siellä myös osa silittää vain harsot ja ovat...
  8. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Tuo ois aika jännä kun mullekin on lupailtu poikaa nyt useampaan otteeseen ja vielä "varmana", että niin selvästi näkyy! :laugh: Jotenkin sitä on jo alkanut ajattelemaan tulokasta poikana tämän takia vaikka eihän siitä todellakaan voi olla varma ennen kuin toinen todella syntyy. Olen...
  9. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Hei, Ei ole huggiksesta kokemusta, mutta mulla on ollut PikkuRuu (ohuempi) aikaisemmin ja nyt taas lähti sellainen tilaukseen. Sillä kanniskelin enimmäkseen kotona, jonkin verran myös ulkona ja pidin siitä kovasti! Kevyt, ei hiostanut ja PikkuRuu on myös mielestäni juuri sopivan pituinen -...
  10. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Huomenta, joku kyseli ennenaikaisista supistuksista. Ne eivät välttämättä tee mitään, kohtu vaan treenaa supistelua ja tällä lailla valmistautuu tulevaan synnytykseen. Joskus supistuksen kuitenkin alkavat avaamaan ja pehmentämään paikkoja, jolloin saattaa olla tarvetta rauhallisesti...
  11. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    :attn: Tänään sitten alkoi ottamaan kaikki päähän. Paljon kotona olisi puuhaa, mutta mitään ei jaksa tai sitten ei taivu (aivan valtava vatsa) tai muuten pysty. Vatsa on niin valtava, että tuntuu ettei mihinkään pysty - ja vielä pitäisi sitä kasvatella 8-12 viikkoa! *huh* Ajatuskin...
  12. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Täällä yökukkuja :attn: Nyt on alkanut ilkeä painontunne jalkojen välissä, mulla oli ihan samaa kakkosen kanssa eikä silloin ainakaan ollut mitään vaikutusta mihinkään / ei syytä huoleen. Istuminen auttaa tuohon, tunne häviää saman tien.. mutta silloin kun se tunne tulee niin seisominen on...
  13. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Niinpä Outiko. Ikkunat odottaisivat pesua, se on varmaan se suurin urakka, jonka haluaisin saada tehtyä (eikä sitä kukaan muu tee), mutta epäröin tämän masun kanssa. Pitää ainakin hommata semmoinen kunnon varrellinen ikkunan pesuväline, ettei tarvitse penkillä keikkua!! :$ Tasapaino kun alkaa...
  14. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Huomenta! Mitä voi tehdä ja mitä ei voi.. minulle neuvolassa sanottiin kun viimeinen kolmannes alkoi, että nyt pitää sitten jättää raskaat nostelut väliin. Mitään muita rajoituksia ei "normaalisti" ole antaneet. Mutta mulla kun on ollut supistelua, erityisesti työpäivän päätteeksi...
  15. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Päivitystä tältä suunnalta.. eli nyt sitten jäädään saikulle supistusten takia kun niitä on ollut päivittäin ja erityisesti työpäivän päätteeksi. Mitään muutoksia ei varsinaisesti ole, mutta lääkärin mukaan supistukset on aika otettava vakavasti jos niitä tulee päivittäin/säännöllisesti...
  16. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Lukuvinkki kantoliinoista ja kestovaipoista kiinnostuneille: Kävin tänään kirjastosta lainaan kirjan "Kantoliina ja kestovaippa".. luin sen sitten yhdeltä istumalta :) Oikein kiva kirja erityisesti kantoliinoista kiinnostuneille! Paljon tietoa kantamisesta ja sen hyödyistä.. ja siitä kuinka...
  17. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Kantoliinoista ja rintarepuista: Ekan kanssa mulla oli BabyBjörnin rintareppu ja en kyllä voi sitä suositella.. puolen tunnin kantamisen jälkeen hartiat ihan kipeät! En tiedä liekö tuo "härveli" kehittynyt sen jälkeen, mutta ei kyllä soveltunut kuin ihan lyhytaikaiseen kantamiseen. (vrt...
  18. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Taisin jo aiemmin mainita, että olen ihan "hurahtamassa" kestoihin.. muutaman olen tilannut kokeeksi (Babykind.co.uk kaupasta - todella hyvä ja nopea palvelu, voin vain suositella!!!) Ja sitten tietty ne äp-pakkauksen muutama kesto - eivät varmaan riitä heti alkuun täyspäiväiseen kestoiluun ihan...
  19. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Jos kyseessä on raskaudesta johtuva väsymys/uupumus, niin se on ihan pätevä syy saikulle - sitä ei vaan jotenkin miellä syyksi kun eihän sitä normaalisti väsymyksen takia jäädä kotiin. Mutta raskaana ollessa se on viesti siitä, että keho todella tarvitsee ylimääräistä lepoa jaksaakseen raskauden...
  20. L

    Hälyttääkö yhdistelmä seula aina jos on ikää 35v?

    Iänmukainen riski ja oma, veriarvoihin ja niskaturvotukseen perustuva riski, ovat kaksi eri asiaa.. eli sanoisinpa, että ei se iän mukaan hälyytä automaattisesti, nostaa toki mahdollisuuksia että hälyyttää, koska kromosomipoikkeavuuksien riski kasvaa iän myötä.

Yhteistyössä