Hakutulokset

  1. V

    Kaksosten odottajia v.2009

    Nanah: Mä jäin noilla sun viikoilla pois töistä. Eka kirjoittivat rv 24 asti saikkua ja sen jälkeen äitiyslomaan asti. Mä olin töiden jälkeen aivan poikki ja ekat harjoitussupparit tuli duunipäivän jälkeen, jonka takia mä ajattelin, että on parempi jäädä pois. Mulla oli ihan hurjan huono...
  2. V

    Kaksosten odottajia v.2009

    Tervetuloa Kardemumma! Eilen kävin sitten sairaalassa kontrollissa ja kaikki oli kunnossa. Lääkäri sanoi, että päivystävä lääkäri on tehnyt mittavirheen ja tulkinnut ultrakuvaa aivan väärin. Oli mun puolesta tosi pahoillaan kun olin viikon joutunut turhaan makoilemaan siellä ja lisäksi mun...
  3. V

    Kaksosten odottajia v.2009

    Tirppa: Näin mä vähän pelkäsinkin, että mittavirhe ois kyseessä. Mutta oon tosi onnellinen että pääsin kotiin, eikä ole hätää vielä vauvojen syntymisestä. On kyllä tosi kurja, kun aloin jo valmistautua henkisesti keskosten syntymään, kun sairaalassa siitä pelotetltiin ja annettiin jos...
  4. V

    Kaksosten odottajia v.2009

    Kirjottelen tässä pika pikaa omia kuulumisia. Mä jouduin perjantaina 18.4 lähtemään sairaalan päivystykseen todella inhottavan alavatsakivun takia. No siellä sitten ultrasivat ja lekuri totesi, että kohdun kaulakanavaa on jäljellä enään alle 1 cm. Samantien sain kortisoonit kypysyttämään...
  5. V

    Kaksosten odottajia v.2009

    Heippa Saisikos joukkoonne liittyä? Täällä siis esikoiskaksosia odotetaan rv:lla 29+2, eli jo aika pitkällä ollaan. Meillä LA on 28.6, mutta mä olen kyllä jo henkisesti varautunut siihen, että aikaisemmin tulevat =) Viime viikolla oli äitipolikäynti ja vauvoilla oli painoa n. 1400 grammaa...
  6. V

    Odotuksen odottajat! Osa III

    Mun on kanssa pakko tulla Pantsua onnittelemaan!! Ihan mieletöntä. Ja kaikille muillekkin plussanneille hirveesti onnea!! :flower: :flower: Ja toivottelen myös hirveän paljon plussapuhureita kevätauringon mukana! T. Virtis & tyttö ja poika 25+6
  7. V

    Pco ja FEMARilla ovulaatio??

    Moikka Eevis83 Mä johonkin toiseen ketjuun jo kirjoittelinkin omista kokemuksistani, mutta laitetaan vielä tähän. Mulla taustalla kolme alkuraskauden keskenmenoa jotka saatiin aikaiseksi ihan luomuna, viimeisen km:n jälkeen meni kierrot ihan sekaisin ja todettiin sitten pco. Lääkitykseksi...
  8. V

    Odotuksen odottajat!part II

    Moikka Pakko tulla onnittelemaan Violia :flower: :flower: Aloilteltiin tässä ketjussa muistaakseni samoihin aikoihin. Mä toivon teille kaikille plussatuulista alkuvuotta :heart: :heart: T: Virtis 19+6
  9. V

    Odotuksen odottajat!part II

    Minultakin isot onnittelut Jennylille :flower: :flower: Tämä ryhmä oli itselle iso tuki ja käyn myös edelleen lukemassa mitä teille kuuluu. Toivottavasti uusi alkava vuosi tuo teille kaikille sen kauan kaivatun plussan :heart: T: Virtis ja vaavit 17+1
  10. V

    Femarin avulla raskautuneita, onko teitä?

    Kiitos onnitteluista =) Minä en noista luontaistuotteista osaa sanoa muuta kuin, että ystäväni raskautui ilmeisesti tuon glandinin vaikutuksesta (ei ollut käytössä muita lääkkeitä). Kannattaa varmaan lääkäriltä varmistaa tuo asia. Mä nimittäin toisesta femar kierrosta litkin greippimehua ja...
  11. V

    Femarin avulla raskautuneita, onko teitä?

    Ehdin syödä femareita kolme kiertoa ja viimeisestä kierrosta tärppäsi. Minä tykkäsin lääkkeestä, minkäänlaisia sivuvaikutuksia ei ollut. Munikset kasvoi niin hyvin, että nyt mahassa asustelee kaksi pientä vauvelia =)
  12. V

    Odotuksen odottajat!part II

    Stellina: Kyllä siinä on aivan selvästi havaittavissa haalea viiva. Testi näyttäisi olevan apteekin testi joihin mä kyllä luotan ihan 100 % ja ei sitä väriä siihen tule ilman raskaushormonia =) Joten onnittelut täältä :flower: Mä muuten olen testannut testaamis mielessä tuon että näyttääkö...
  13. V

    Odotuksen odottajat!part II

    Kinky Cat: Mulla ihan kiehuu kun luin ton sun tekstin. Mä en ymmärrä miten joku voi olla noin kamala kun sun veljen emäntä. Joskus sitä niin toivoo, että tollaset ihmiset sais itse kärsiä tän kaiken mitä me ollaan jouduttu kokemaan ja tulis sitten sen jälkeen vasta neuvomaan. Ai prkle. Mulla on...
  14. V

    Odotuksen odottajat!part II

    Onnea kaikille plussanneille! Mä taustailen vielä, kun en oikein muualle osaa mennä =) Ilmoittelen tässä, että eilen oli ultra (7+0) ja kohdussa näkyi elossa olevat kaksoset, että tuplaonni olisi tulossa. Mulla kun on noita keskenmenoja ollut niin hirveän skeptinen olen kaikesta, mutta ikinä en...
  15. V

    Odotuksen Odottajat!

    Miranda: En tiedä osaanko oikein sulla kertoa tästä mun hoidosta mutta yritetään. Ekaksi akupunktiohan on n. 3000 vuotta vanha hoitomuoto ja mun skeptikko luonteeni hieman heltyi tän asian kuultuani sillä pitäähän joku "taika" siinä olla kun noin kauan sitä on harjoitettu =) Ekalla käynnillä...
  16. V

    Odotuksen Odottajat!

    Onnea Pikkumyylle täältä myös!! Aika samoissa mennään mulla tänään 5+0. Siitä akupunktiosta sen verran, että mä kävin siellä noin puoli vuotta ja tykkäsin ihan älyttömästi. Että suosittelen. Mun yksi kaveri yritti kanssa lasta n. 1,5 vuotta kävi sitten muistaakseni viisi kertaa akupunktiossa...
  17. V

    Odotuksen Odottajat!

    Mä en taida jättääkään teitä ihan helpolla kun tulee joka päivä käytyä lukemassa teidän kuulumisia. Kiitos kaikille ihan hirveästi onnitteluista, mä olen ihan varma, että mä saan onnitella teitä piakkoin myös =) Nyt on pakko kommentoida kun Bee tuossa mainitsi tuosta akupunktiosta. Mä voin...
  18. V

    Odotuksen Odottajat!

    Ihan kunnon plussa pärähti testiin. Eli uskottava se on. Kyllä mä sen jotenkin olen aavistanutkin, että raskaana ollaan kun on joka päivä pitänyt ottaa päiväunet kun on aivan järkyttävä väsymys koko ajan ja välillä on tullut todella kuvottava olo. Toivotaan nyt, että pysyy matkassa kun on noita...
  19. V

    Odotuksen Odottajat!

    Huomenta kaikille Tosi paljon tullut kirjoituksia muutamassa päivässä! Halaus kaikille jotka aloittivat uuden kierron. Kirma Onnea oviksesta, kuullostaa oikein hyvältä ja nyt sitten piinailemaan. Ja noi Risukasan löytämät linkit sai kyllä mun verenpaineen nousemaan pilviin asti...
  20. V

    Odotuksen Odottajat!

    Mä en kyllä noita hymöitä osaa laittaa ollenkaan oikeisiin kohtiin.Tuossa edellisessä viestissäkin tuli sulkumerkin tilalle hymynaama. :laugh:

Yhteistyössä