Femarin avulla raskautuneita, onko teitä?

Eli seuraavassa kierrossa lähtee kokeiluun Femar niminen lääke hedelmällisyyttä vahvistamaan. Clomeja syöty 4 kk tuloksetta vaikka joka kerralla ovuloinkin täydellisesti....eli onko joku joka Femarin avulla sai plussan testiin??
 
Ehdin syödä femareita kolme kiertoa ja viimeisestä kierrosta tärppäsi. Minä tykkäsin lääkkeestä, minkäänlaisia sivuvaikutuksia ei ollut. Munikset kasvoi niin hyvin, että nyt mahassa asustelee kaksi pientä vauvelia =)
 
Oih, onnea Virtis!!!
Minä ostin ensi kiertoon myös glandin25:ttä, mutta en tiedä saako niitä ottaa hormooneiden kanssa samaan aikaan?! Jostain ketjusta luin, että lääkäri oli kieltänyt kaikki luontaistuotteet hoitojen aikana.
 
Kiitos onnitteluista =)
Minä en noista luontaistuotteista osaa sanoa muuta kuin, että ystäväni raskautui ilmeisesti tuon glandinin vaikutuksesta (ei ollut käytössä muita lääkkeitä). Kannattaa varmaan lääkäriltä varmistaa tuo asia. Mä nimittäin toisesta femar kierrosta litkin greippimehua ja silloin munikset ei kyllä kasvanut niin hyvin kuin normaalisti tuon lääkkeen ansioista, enkä kyllä saanut edes oviplussaa silloin. Lääkäri silloin totesi, että ei kannata ainakaan greippimehua juoda, sillä se voi heikentää joidenkin lääkkeiden tehoa. Seuraavasta kierrosta sitten jätin greippimehut ja plussa tuli.
 
Jennyli: Femar on itse asiassa rintasyöpälääke, mutta sillä on todettu myös munasoluja kasvattava vaikutus. Sivuoireita ilmenee kuulemma vähemmän kuin Clomeissa. Mulla tuli 3kk (15tabl.) kuuri Femareita maksamaan vähän alle satasen, oisko ollu 94e (siitä jo kelan korvaus vähennetty) eli aika tyyris lääke kuitenkin....Täytyy toivoa, että tuovat tulosta. Taidan suosiolla jättää Glandinit syömättä näitten aikana, otan sitten niitä jos ei 3kk sisään tärppää...
 

Yhteistyössä