Hakutulokset

  1. A

    Todella niukat menkat?

    Kysyn siis täältä jos joku tietäis autta. Km takana ja sen jälkeen ollut menkat todella niukat, ehkä 2-3 päivä niukka vuotoa ja pientä tuhrua vaan. Km jälkeen nousi maitoa rintoihin, lääkäri silloin sanoi että se on ok ja sain siihen 2vko lääkettä (parlodel oliko?). Mutta eilen siis huomasin...
  2. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Maaliksuu ja Jennyli- isot voimahalit! Kyllä on kurja tilanne! Onnekis on tämä palsta... Taustalla siis pitäis olla, mutta päivittäin kurkkaan tänne, huhhhhh, mikäs teet kun vauvakuume on niin valtava. Mies vielä siitä mieltä että kaksi on riittävä lapsiluku. Itsekin mietin että pitäiskö...
  3. A

    Km jälkeen todella niukat kk-t?

    Siis mieletön vauvakuume myllertää, vaikka isäntä vielä vauva ajatukselle ei ole lämmennyt. Km jälkeen on ollut vaan todella niukat kuukautiset, mietityttä että ovuloinko ollenkaan? Onko jokulla ollut vastaava, minä kun ajattelin että kk-t tulis runsaita, tällä hetkellä niukka vuotoa vaan pari...
  4. A

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Ja minulla menee hyvin alas AB piimä, ja pysy myös sisällä :)
  5. A

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Ruuasta, minulla menee hyvin alas pernamuusi, niin oli myös kahdessa edellisessä raskaudessa. Ja kumpikaan lapsi ei syö vieläkään perunamuusia, kai sai sitten liika raskauden aikana.... Toinen on kylmä hernekeitto suoraan purkista, nammmm! Minä siis menin tekemään raskaustestin uudelleen...
  6. A

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Lymipallolle voimia ja :hug: Eilen sain vastauksen Madame-ilta ja häne mukaan odottelen tyttöä!!! Ja vielä olis meille tulossa 03/2014 ja 09/2015 kaksi tyttöä lisää. Ei kyllä varmasti menee tärppiin, kun sanoin jo eilen miehelle että piuhat poikki nytte sen muksun jälkeen, en minä jaksaa...
  7. A

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Neuvolassa käyty, ei kyllä viisammaksi tullut. Kaksi tuttua oli heti odotushuonessa ja kätilön sijainen oli anopin ystävä, että varmasti jo koko kylä tiedä raskaudestaan, huhhhhh! Ja itsellä on niin epätodellinen olo, jotenkin pelotta että voiko kaikki olla ok. Tietenkin on ylihuono olo koko...
  8. A

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Jellonalle osaanottoni! Kyllä on ollut huonoja uutiksia pinossa paljon! Itselläkin on pelko että onko kaikki ok. Paha olo kun jatkuu, mutta muuten ei tiedä mitä ajatella. Meillä kun ultra on vasta viikolla 19-20, ja se on ainoa. Rahat eivät riittä yksityiseen, joten on vaan odoteltava... Ei ole...
  9. A

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Moi! Huono olo on alkanut, vaan roskaruokaa tekis mieli ja kahvi ei maistuu. Pari päivä olen myös nukkunut lasten kanssa päikkärit, että kai ma sitten raskaana olen! Jotenkin poika-olo (nimikin jo valmis), vaikka tyttökin olis tervetullut, pääasia kuitenkin että on terve lapsi. Ma en oikein...
  10. A

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Ei täälläkään mitään etoava oloa? Ja näin jo unissaan että minulla km! Huhh kun oli huono uni, housut olivat ihan verissaan, yöäk. Ja ei ole myös turvoksissa, kaikki houst menee hyvin jalkaan ja ei väsyttäkään. Pitäiskö osta uusi testi, taas? Rinnat vähäisen kyllä 'polttelee' joskus, mutta ei...
  11. A

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Esikoinein syntyi 41+2 ja toinen 40+3, luomuna molemmat, ilman mitään kipulääkkeitä. Esikoisen aikana sairalaassa 1h20min ja toisen kanssa 3h. Toivottavasti pysyy toukka mahassa siihen synnytykseen asti, mutta ajattelen kyllä kysysä kipulääkkeitä täällä kertaa, mulla nimittäin ei tulee...
  12. A

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Pääsenkö mukaan? Kolmatta odotellaan, kaksi edellistäkin vielä pienet (1v ja 2,5v). LA olis 4.6. Tärppäsi ensimmäisestä kierrosta ja pelotta oirettomuus! Ei siis etoava oloa eikään väsymystä, huhhhh olenko ollenkaan raskaana (kyllä testi niin näytti...)

Yhteistyössä