**KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

Täällä myös odotellaan lymypiilon kuulumisia :hug:

Kysyinköhän tätä jo,en vissiin: Eli mitä vitamiineja teillä on nyt käytössä?
Mulla on ne foolihappopillerit,eilen sain neuvolasta multivitapurkin ja kehoituksen ostaa Möllerin omega3:a apteekista,näillä mennään nyt etiäpäin,rautaa ei tarvinnut ainakaan vielä ottaa käyttöön.

bad virgin & hippu 8+5
 
Päivää! Miks pirulauta toi esikoinen ei nuku |O
Anteeks... mut kun kaveri on ihan väsy ja tuol se vaan huseeraa. Täytyy vissiin heittää se sohval kattoon telkkarii, että pikku-veli saa nukkua rauhassa. Onhan se jo tosiaan yli 3v et kohtahan ne unet jää, mut kun oli tänää niin väskä.

Unista joo... onhan noit kaikenlaisia kummallisia tullu katseltua :D Ei oo onneks pahoja.

vitamiineja on multivita, foolihappo ja b-vitamiini
 
Ihan pimee tää palsta... Mä katoin tuhat kertaa että missä on KuanYin eka viesti, kun BV tervetuliaiset toivotti. En nähnyt missään. Sitten tuli KuanYinin vitamiini viesti minkä luin, enkä edelleenkään löytänyt esittely viestiä. Sitten päivitin taas selaimen, sitten tuli esittely, mut vitamiiniviesti hävis.... Onks tää mun pään sisällä vai onko vika tässä palstassa?!? :LOL: Hulluks pian tulee :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:
Ihan pimee tää palsta... Mä katoin tuhat kertaa että missä on KuanYin eka viesti, kun BV tervetuliaiset toivotti. En nähnyt missään. Sitten tuli KuanYinin vitamiini viesti minkä luin, enkä edelleenkään löytänyt esittely viestiä. Sitten päivitin taas selaimen, sitten tuli esittely, mut vitamiiniviesti hävis.... Onks tää mun pään sisällä vai onko vika tässä palstassa?!? :LOL: Hulluks pian tulee :)
Tää palsta tökkii ja pahasti :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:
Ihan pimee tää palsta... Mä katoin tuhat kertaa että missä on KuanYin eka viesti, kun BV tervetuliaiset toivotti. En nähnyt missään. Sitten tuli KuanYinin vitamiini viesti minkä luin, enkä edelleenkään löytänyt esittely viestiä. Sitten päivitin taas selaimen, sitten tuli esittely, mut vitamiiniviesti hävis.... Onks tää mun pään sisällä vai onko vika tässä palstassa?!? :LOL: Hulluks pian tulee :)
NO arvaa vaan ihmettelinkö mä! :LOL: Tää palsta on noiduttu tai sitten mä kädetin :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:
Ihan pimee tää palsta... Mä katoin tuhat kertaa että missä on KuanYin eka viesti, kun BV tervetuliaiset toivotti. En nähnyt missään. Sitten tuli KuanYinin vitamiini viesti minkä luin, enkä edelleenkään löytänyt esittely viestiä. Sitten päivitin taas selaimen, sitten tuli esittely, mut vitamiiniviesti hävis.... Onks tää mun pään sisällä vai onko vika tässä palstassa?!? :LOL: Hulluks pian tulee :)
Tää palsta tökkii ja pahasti :headwall: :LOL:
kyllä - mä en tossa välillä päässy lukeen sivuja taaksepäin olleskaan...
 
Mä olen ilmeisesti pitänyt hulluja jännityksessä, sori kun en ole tullut aikaisemmin kertomaan, miten meidän kävi. Eli keskenmeno se sitten oli, ei mitään harmitonta todellakaan. Mieli on musta, mutta olen jo hyväksynyt asian. Pettymys on valtava, eikä tee mieli miettiä mitään uusia yrityskertoja. Ehkä joskus tai sitten ei. Omat vanhemmat tietää molemmista keskenmenoista ja varsinkin isän on tosi vaikee käsitellä tätä ja se on musta ihan super-huolissaan. Sanoin, että me hankitaan lisää koiria, ne on harmittomampia, mutta ei ihan mennyt läpi ;) No mutta jätän teidät tällä kertaa ja toivon sydämestäni, että saan olla viimeinen, joka kertoo huonoja uutisia tässä pinossa. Nyt niitä on riittävästi! Kiitos teille tuesta, olette ihania ihmisiä! Onnellista odotusaikaa kaikille ja nauttikaa jokaisesta päivästä ja hetkestä ilman murheita ja pelkoja :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lymypiilo:
Mä olen ilmeisesti pitänyt hulluja jännityksessä, sori kun en ole tullut aikaisemmin kertomaan, miten meidän kävi. Eli keskenmeno se sitten oli, ei mitään harmitonta todellakaan. Mieli on musta, mutta olen jo hyväksynyt asian. Pettymys on valtava, eikä tee mieli miettiä mitään uusia yrityskertoja. Ehkä joskus tai sitten ei. Omat vanhemmat tietää molemmista keskenmenoista ja varsinkin isän on tosi vaikee käsitellä tätä ja se on musta ihan super-huolissaan. Sanoin, että me hankitaan lisää koiria, ne on harmittomampia, mutta ei ihan mennyt läpi ;) No mutta jätän teidät tällä kertaa ja toivon sydämestäni, että saan olla viimeinen, joka kertoo huonoja uutisia tässä pinossa. Nyt niitä on riittävästi! Kiitos teille tuesta, olette ihania ihmisiä! Onnellista odotusaikaa kaikille ja nauttikaa jokaisesta päivästä ja hetkestä ilman murheita ja pelkoja :heart:
:'( :hug: todella surullinen ja kurja juttu. Hyvä kun annatkin itsellesi aikaa, saattaa kestää kauankin kun käsittelee niitä tunteita mitä menetys tuo tullessaan.
Voimia ja hyvää onnea jatkossa.
 
moi!
kaikille menetysen kokeneille ja muutenkin sitä tarvitseville isot :hug:
uusille tervetuloa :flower:
te kirjotatte niin kamalasti etten mä pysy millään mukana kun en meinaa keretä käymään täällä kunnolla :eek:

ultraaika mulle tuli 24.11. vasta, vitsit että pitää odottaa niin kauan, mut kaipa sen jaksaa..
nyt mun pitää taas rientää..

umayya + siiri rv 6 tai 7?
 
Iltaa!
Pitkästä aikaa lueskelen tätä pinoa ja olette kyllä aktiivista sakkia :D
Lymypiilolle iso voima :hug:

Omppuselle ja kaikille muille joita kiinnostaa meikäläisen ).( :D
Etova olo on lähes jatkuvasti. Aamuisin varsinkin tosi lähellä ettei pytylle tarvii mennä. Tytön kanssa tosin kun on päivät niin ei välillä paljoa kerkiä murehtimaan huonoa oloa =) Iltaisin vähän turvottaa mahaa, mutta muutoin olo ollut ok.
Parin viikon päästä ois eka neuvola, mitenhän jaksan odottaa sinne asti. Sydänääniä ei silloin varmaan kuunnella, koska rv 9. Esikoisen kohdalla yritettiin ekassa neuvolassa sydänääniä kuunnella rv 8 eikä kuuluneet. No, sitten nt ultrassa näkee pienokaisen ekaa kertaa :heart:
Hyviä vointeja kaikille!
Elwi ja jussiina rv 7+0
 
Lymypiilo: Älä vielä luovuta kuitenkaan. Uskon että tunteet on nyt todella maassa. Mä uskon ja toivon että teille se onni suodaan, ota aikasi, murehdi ja märehdi. Onneks sulla on ne koirat siellä niin saat jotain rutistaa ja hoivata. Mulla on tosi paha mieli sun puolestas!! Koita jaksaa :hug:

Onneks se ei ollu mun päässä tuo aiempi viestihässäkkä, vaikka vähän epäilin :) Toivottavasti tää ketju kestäis vielä viikon, sittenhän vaihtuu jo marraskuu...

L&M 8+5

PS. Muistakaa kääntää kelloja!!
 
Huomenta!
Ketään menetysen kohdannutta se ei lohduta, mutta ehkäpä niitä jotka pelkäävät kun pinossa on tapahtunut useita menetyksiä, niin eilen luin toukokuisten vanhat pinot niin ihan yhtä lailla siellä on hurja määrä ollut alkuraskauden km. Kyllä ne vaan näyttää kuuluvat ihan normaaliin raskauteen, että kaikki plussalla alkaneet eivät pääty hyvin. Mutta kunhan tässä päästään viikkoja eteenpäin niin koko ajan pitäisi olla turvallisemmilla vesillä.
Karua se silti on että meidän pinossakin on todennäköisesti joku kohtukuolema, synnytyksessä tapahtunut komplikaatio tms. Onneksi meidän pinossa on ihan varmasti niitä hurjan hyviäkin uutisia: kaksosisia, ihania terveitä lapsia, luultuja km-jotka jatkuvatkin jne.

Tänne kuuluu ihan hyvää. Pahaolo tosiaan alkanut helpottamaan päin (huomenna napsahtaa siis 9 viikko rikki) väsynyt vielä ole, ennen sitä tykkäsi koko ajan tehdä jotain ja nyt kutsuu kyllä töiden jälkeen tuo sohva ihan vastustamattomasti. Kuopus (2v) on onneksi jo tottunut, että tulee sinne kainaloon lukemaan kirjaa ja tuo leluja.
Liikunta ja ulkoilu on jäänyt kyllä vähälle, samoin iltajumpat miehen kanssa kun tosiaan uni vie 99% voiton, no onneksi pitäisi kohta senkin olla voiton puolella.
Kukaan ei edelleenkään tiedä vauvasta mitään, mutta naapurit oli eilen mieheltä kysynyt jotenkin että onkos 4 tulossa ja hän vaan vastaili ympäripyöreesti että vaimo kyllä haluis tai jotain... kun tosiaan haluis sen ultran nähdä ja sittenkin vielä vähän enemmän ja ainakin omien koululaisten olis reiluinta tietää ennen kun vieraiden.
Tutun tuttu oli saanut eilen vauvan, oli mennyt la 2 viikkoa yli, käynnistetty ja lapsi ollut yllättäen 4 kg (esikoinen) oli ollut hurja synnytys ja lapsi sitten joutunut teholle (jotain hengitysvaikeuksia ja veltto) teholla edelleenkin mutta kai paremmalta jo näyttää. Hurjan pelottavaa, mitä vaan voi aina käydä ja noi hapenpuutteet saattaa aihettaa vakaviakin liikunta tai aivovammoja, mitkä selviää vasta sitten myöhemmin. Toivottavasti kaikki ok.

Aamupalaa täällä duunaillaan, ihanaa kun saa tavallaan tunnin lisää aikaa tänään =) Niin ja arvaatteko mitä :xmas: joo, ihan joulufiiliksillä menty jo useampi päivä...kai se tekee kun alkaa olla hämärää iltaisin ja polttelee kynttilöitä. Olen myös noita joululahjoja etukäteen ostanut kun tiedän että jouluna tulee kuitenkin kiire on on töissä ja inhoan sitä ryysistä kaupoissa sillon, plus että kaikki on sillon kaksinkerroin kalliimpaa, nyt on tullut tosi hyviä löytöjä vastaan. Vielä on keksimättä se idea mitä lasten kanssa itse tehdään, mutta kaippa jotain tulee mieleen jossain vaiheessa.
kekkeri, 8+6
 
Lymipallolle voimia ja :hug:
Eilen sain vastauksen Madame-ilta ja häne mukaan odottelen tyttöä!!! Ja vielä olis meille tulossa 03/2014 ja 09/2015 kaksi tyttöä lisää. Ei kyllä varmasti menee tärppiin, kun sanoin jo eilen miehelle että piuhat poikki nytte sen muksun jälkeen, en minä jaksaa kolme enempää, huhhhhh....Paha olo vaan pahenee ja eilen jo puhuin vessassa 'norjaa'
Awek 8+3
 
Voi ei, ihanaa :) Jotenkin mukava tietää et tää raskaus tosiaan edistyy, kun heinäkuisetkin on jo aloittaneet ketjunsa!
En tiiä mä oon näköjään hiukan herkillä kun siitäkin tulee tippa linssiin :)

Kekkeri on siinä ihan oikeassa että näitä keskenmenoja ja muitankin ikäviä uutisia tulee ihan varmasti jokaiseen ketjuun. Minulla on kaksi tuttavaa, entisiä läheisiä työkavereita, joille kävi todella ikävästi. Toisella kuoli vauva synnyksen jälkeen ja parisen vuotta sen jäkeen he saivat terveen tytön. Vauvan kuolemaan saatiin kyllä syyt selville ja niitä ongelmia lähdettiin heti hoitamaan. Sitten toisella kaverilla noin kuukautta ennen laskettua aikaa vauva oli kuollut kohtuun, syytä ei koskaan saatu selville. Ja sitten on vielä yksi työkaveri jolta on myös kuollut vauva kohtuun jotain viikolla 20. Tänäänkin sai katsoa lehden kuolinilmoituksesta kun joku vauva oli kuollut synnytyksen jälkeen.. harmillisia juttuja.
Nämä on näitä todella ikäviä asioita, ja ei voi muuta kun ihmetellä miten hyvin hekin ovat surustaan yli päässeet. Mutta niinhän se vaan menee, elämä jatkuu kuitenkin vaikka niin ikävältä se tuntuukin.
Mutta ei nuo tosiasiat kuitenkaan sitä pelkoa vie pois, valitettavasti ainakin minun pelkoa ne vaan lisäävät, kun ei enää vaan osaa ajatella niin että kaikki voi mennä hyvin kun kävihän minulle se keskenmenokin. Tottakai se se vaan yritettävä uskoa ja toivoa ja nauttia tästä ajasta kun on raskaana, ja suurin osa tästä ajasta sitä nauttimista onkin. Välillä vaan on niitä hetkiä ja päiviä kun mieli on matalana ja pelot tulevat pintaan.

Haluan vaan toivoa ihanaa odotusta meille kaikille :heart: :heart: :heart:

L&M 8+6
 

Yhteistyössä