**KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

HelloShitty
mullakin on turvotusta. kai sekin on hyvä asia. menkkajomotus tuli takas ku aloin siivoomaan. pelottavaa. :(

kai sinne varhaisultraan on pakko mennä. muuten saa meittiä koko ajan onkohan se kohdun ulkopuolinen tai kemiallinen tai tuulimuna tai mitä muuta vaihtoehtoja nyt niitä on. 3 raskautta takana, kaikki menny hyvin ja tytöt terveitä niin jotenkin olis nyt mun vuoro kokea menetys. hullua ajtella näin mutta se on vaan tää alku. niin pelottava. nyt ku oon alkanu innostua tästä ihan hirveesti. :snotty:

tällaista nyt..

Hyvää Vloppua kaikille! tuun kyllä takas jossain vaiheessa. :D

HS ja Kitty rv 5+1
 
HelloShitty minäkin ajattelen juuri noin :ashamed: Mulla on sentään JO neljä onnistunutta raskautta ja synnytystä eikä yhtään tuulimunaraskautta tai keskenmenoa koettuna. niin nyt on ihan taatusti minun vuoro.... :| vaik tyhmäähän se on sellaisia edes miettiä, neuvolan terkkakin sanoi, että aina on mahdollisuus että minä en niitä koekaan... mutta yleistä tuntuu olevan joten...

Viikonloppu menee töissä, taidan yrittää ainakin olla nostelematta liikoja. eilen raahasin 20 kg pellettisäkkiä kissoille. ja kyllä sen jälkeen heti särki alavatsaa enemmän. kävin vielä kaupassa samaan rykäsyyn ni melkein teki mieli rynnätä johonkin vessaan katsomaan etten vaan verta vuoda. sen verran huonoa tykkäs tosta "ostoksesta". mut pakko se oli ottaa ku oli vika säkki siel eläinkaupas.
Ja mä olen muutenkin hirveän huono olemaan paikoillani ja varomaan jokaista askelta. Raskausajatkin olen kanniskellut ruokakassit ja muksut sun muut. tosin, tuntuu ne sit heti selässä ikävästi :/
Vois ainakin yrittää olla tekemättä itsellensä ja vauvalle suurempaa vahinkoa.... :heart:

aini. tänään siis 5+4
 
Tein juuri testin ja vieläkin tärisyttää.. Kaksi vuotta tätä minulle kolmatta ja miehelle toista ollaan yritetty ja paljon surua ja pettymyksiä on mahtunut näihin vuosiin, muttta nyt tärppäsi, toivoa vaan sopii että kaikki menee loppuun asti hyvin!! La olisi laskurin mukaan 7.6!
 
meille tehty nyt IVF ja tänään pp14 ja testi positiivinen(oikeesti sain + jo pp8,kun olin malttamaton,mut nyt näin virallisena päivänä testailin kans) =) aijemmin 6v tyttö luomuna ja nyt sit kolmen vuoden toiveen jälkeen ekasta IVF:stä on sitten + tulos:) laskurin mukaan 10.6. ois LA mut kaitpa sitten tarkentuu matkan aikana:) Täällä näyttääkin meitä olevan paljon:) sellanen listakin ois kiva jos joku viitsis tehä(mä olen surkea niissä),missä näkys laskettuja aikoja:)
terkuin :hämillinen Ryhis
 
Yeb
Tervetuloa taas uusille :wave:

Ihanaa! Tämänaamuinen viiva olikin jo lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva ja sen tummempaa en siitä odotakaan :) Olin itse se joka aina hoki kaikille että "viiva ku viiva".. Nytpä siis uskallan alkaa ihan virallisesti odottamaan!

Täällä ei ole turvotusta, tota menkkamaista jomotusta kylläkin alaselässä. Ehdin jo pelästyä mutta täältähän on niin helpottavaa lukea että muillakin on samanlaista. Mä taidan kanssa kuulua siihen ryhmään äitejä joita väsyttää aina :xmas: Nukun oikein mielelläni esikoisen kanssa päikkäreitä lähes joka päivä.

Pyörittelinpä noita raskauslaskureita ja Tekayn sivuilta sainkin lasketuksi ajaksi pitkän kierron mukaan 09.06. Eli enpäs nyt sitten tosiaan tiedä missä mennään, omien tuntemuksieni mukaisen oviksen mukaan LA oli 03.06. No, tarkentuu sitten ultrassa.. Saanpahan lisää aikaa miettiä työnimeä kun en tiedä tarkempia päiviä ;)


 
hellou arvon rouvat/leidit... varovaisesti kurkin tänne.. :wave:

tällä viikolla on jo kolme haamuplussaa näkynyt liuskatesteissä, ja tämänpäiväinen testi antaisi viitteitä että viiva on vahvistumaan päin... ehdin tässä kierrossa heittää jo monesti kirveen kaivoon kun kierto vaan venyi ja venyi ja oli niin kummallinen muutenkin (mulla ovuloimisongelmia ollut muttei lääkitystä siihen kun yritetty "vaan" 7kk). noh kävipä sitten niin et kp 37, 38 ja 40 on nyt sit ne haamuviivat tulleet kehiin. hajuakaan lasketusta ajasta EI SIIS OLE :D

täällä näkyykin jo yksi jännäilytuttu, bad virgin, moro :wave:

mut jos sopii, ni mä liityn virallisesti vasta hiukan myöhemmin pinoonne? =) sunnuntaina ois tarkoitus tehdä seuraavaa testiä ja katsoa viivan kehitystä, ja la selviää myöhemmin jos varhaisultraan asti päästään. mulla myös taustalla viime kierrossa varhainen km/kemiallinen raskaus rv 4/5 vaihteessa, tämäkin jarruttelee innostumista. ja tämän viikon aikana on ollut hyvin tutunoloisia alavatsakipuja useastikin... :|

mutta lueskelen ja tutustun teihin tässä taustalla vielä hetken aikaa :heart:
 
Olen minä sokea :eek: mistäkähän sivulta mä olen päivällä alkanut lukemaan tätä ketjua,kun niin selkeä lista koristaa etusivua...anteeksi :headwall: ihan just tuollaista listaa tarkoitin :) aikas monta siellä näyttää olevan ja varmasti hauska 9kk tulee olemaan ,kun saa lukea kanssasisarien kuulumisia ja vointeja,ja toivon ,että kaikilla meillä on sitten se paraspalkinto kesäkuussa sylissä:)
 
Tervetuloa kaikki uudet!!!
Noista menkkakivuista, mulla oli niitä viime viikolla, nyt vaan silloin jos teen jotain 'hieman' raskaampaa. Mä olen ottanut ne sillain, etta kohtu siella kasvaa.
(.) Olo on mulla aivan kauhea, siis koko valveilla olo on pahaa oloa. Ainoa oikea asento on makuulla ja silloinkin tekee heikkoa. Pitää olla kumpikin alkio kiinni, kun niin pahaa tekee. :D

Hobelix & vatut 5+4 (LA 1.6)
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Oikeesti tosi stressaavaa tämä oireettomuus :ashamed:
ei mulla oo ikinä ollu tässä vaiheessa oireita. että nou panis! nytkin mulla on vaan menkkajomotusta. aika pahojakin vielä oli tänään. hetken jo luulin että nyt tuli jotain ylimääräistä mutta olikin valkovuotoo. :| aika pelottavia aikoja nää ekat viikot/kuukaudet. |O
 
Talvis : Onnittelut plussasta :heart:
ja onnittelut myös muille "uusille" :heart: Meithän on kohta tääl jo iso pino :)

bad virgin ja Levoton Strutsi : Sama homma tääl.., mut muistelen kans et viime raskaudessa oireet alko vasta 6+

HelloShitty : Nää ekat viikot on kyl pelottavii.. täälläki tota menkka jomotusta on joka säteilee selkää, mut näitäkin kyl löyty viime raskaudes ja viel voimakkaampina mitä nyt. Ja valkovuotoa tulee vaik, kuin.. täytyy aina välillä tarkistaa, ettei oo mitää muuta.
 
Pääsenkö mukaan? Kolmatta odotellaan, kaksi edellistäkin vielä pienet (1v ja 2,5v). LA olis 4.6. Tärppäsi ensimmäisestä kierrosta ja pelotta oirettomuus! Ei siis etoava oloa eikään väsymystä, huhhhh olenko ollenkaan raskaana (kyllä testi niin näytti...)
 
tämänaamuinen testi on mielestäni jo aivan tarpeeksi selvä liittyäkseni tähän pinoon. :heart: jos joku haluu testiä kurkistella ni se linkki löytyy minun profiilista. =)

elikkäs jos laitatte listoille, niin ensimmäistä rakkauden hedelmää tässä odotellaan, aikaisin LA mikä voisi olla on 10.6.2009. voi se muuttua myöhemmäksikin mutta aloitetaan tolla ni ei tunnu niin pitkältä =) synnärinä on LAS/TYKS.
 
Talvis lisätty listoille, tervetuloa :)


Ryhis: :D sattuuhan sitä, hjuumorilla minäkin sinua tuossa vähän kiusasin :)

(.) APUA!! Mulla on tänään toko kisat koiran kanssa ja oon ihan jännäkakassa koko nainen... Eli ihan kauheeta. Sit mulla on ollu eilisen illan ja tän aamun selkä kipee (menkkamaista kipua) niinkuin monella täällä tuntuu olevan. Sit välillä nirppasee mahastakin sillee ikävästi. Pelottaa kyl ja eilen ei meinannu tulla uni silmään sen takia... heti kun tuntu et jotain kosteutta on housussa niin pakko oli menna tarkistaa... onneks vielä tullut ihan vaan valkkaria... Pakko tänään illalla vaan levätä ja ottaa ihan iisisti. Tätä raskautta mä en halua menettää!!!
Eilen käytiin kattoo taloa ja se oli just meidän talo!! Ukko yrittää sit tänään tavoitella välittäjää ja aloittaa tarjousrumban. Toivottavasti me saadaan se talo. Siellä on hyvää tilaa koirille ja tuleville lapsille :) Hevosellekkin saisi sit tulevaisuudessa kentän ja tallin pihaan. Pitäkää peukkuja meille!

Nyt pitää lähteä etenemään :wave:
 
Ihmeellistä kun on lauantaina vapaata, yleensä olen aina töissä tähän aikaan. En kyllä vieläkäään pysty oikein uskomaan tätä todeksi, IHANAA, tänään aamulla oli jo etovaa oloa huomattavissa, joten eiköhän se siiitä.
Pieni esittely: Olen 30-vuotias, mies myös. Meillä on 3- ja 9- vuotiaat pojat vesselit ja nyt siis kolmas tulossa la laskurilla oli 6. tai 7. kesäkuuta. Tarkkaa hommaa, kun esikoinen on syntynyt toukokuun lopussa ja kuopus kesäkuun puolessavälissä. Joten jospa menee tohon väliin niin saa synttäreitä vietellä urakalla. Kivaaa. Asutaan omakotitalossa. Olin 3- vuotta kotona kuopuksen kanssa ja palasin töihin nyt tämän vuoden kesäkuussa, olen ammatiltani ravintolakokki.
No tuossapa nyt pikkusen tietoa.
Hauskaa lauantai päivän jatkoa.!!!
 
Taa
Kamalaa kun tuntuu, ettei osaa oikein asennoitua tähän raskauteen. Eilenkin purkasin varastoon kaljakuorman ja vasta jälkeenpäin tuli mieleen, että ei varmaan kannattais kauheen painavia kanniskella ja rehkiä hiki hatussa. :whistle: Ehkä sitä kohta oppii hellittämään ja jättämään raskaimmat työt jollekki muulle.

Huomasin eilen myös ensimmäiset mielialamuutokset. Vartin sisään kävin kolme eri tunnetta läpi. Ensin olin tosi ilonen, sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta sain jonku ihme raivarin ja kohta sitten jo itkinkin.. Joo, mä olin viimeksikin raskausaikana tosi herkkänä.. :snotty:
 
Hello tännekkin!
Mieliala muutoksia havaittu täälläkin,tosin olen aina ollut melko tempperamenttinen, etten tiedä laittaako näitä kaikkia äksykohtauksia raskauden piikkiin :xmas:
Muuten olo on ollut ihan ok =)

bad virgin & hippu 5+5
 

Yhteistyössä