:wave: :flower: Tervetuloa uudet!
:ashamed: Kauheen aktiivisia kirjoittajia osa! Mä en sit jaksa kun selailla vaan osan läpoi, ja puolet tapahtuneista jää huomaamatta. Sen huomasin, että joku kyseli että millä viikoilla aikasemmat lapset on syntyny. Meillä esikoinen synty rv 38+1 käynnistettynä. Syyt oli mun toive käynnistykselle, kun kohdunsuu oli jo 4cm auki, eikä vauva enää kovin hanakasti liikkunu massussa, + se, että mies pääsi synnytykseen mukaan.
Bad virgin velitti, ettet muista aina olevasi raskaana. :ashamed: Mulla ihan sama olo. Tässä yks päivä ajattelin keittiössä, että nyt juon kupin kahvia ja menen tupakalle. Latasin keittimen yhtä kupillista keittämään, mutta en vielä kerenny laittaa sitä päälle, kun jo muistin, että AI NIIN, enhän mä enää juo kahvia enkä polta tupakkaa, tässähän ollaan raskaana :/ Miten tätä voi olla muistamatta?
Sit 3 kysymystä, mihin mä haluan vastauksia!!
1. Mitä me tehdään työksemme, me kesäkuisten äidit? (Mä olen pph )
2. Onko muilla levottomat jalat?? ( Mun jalat |O )
3. Mulla oli 3. kysymys myös mielessä, mutten enää muista sitä... :ashamed:
(.) Mä oon ihan vainoharhanen. Välillä jos mahaa vihlasee, niin oon ihan 100varma, että nonni, se on kohdun ulkopuolella kiinni. Mut kaiken järjen mukaan ei pitäis olla. Oli kp 33 kun testasin + enkä edes aamupissasta, ja ku:n aikaan vasta jtn kp 36 tai ylikin sain +testin, ja nimenomaan aamupissasta...
Muuten oireita on taas ne tavanomaiset jano, kuvotus, ja väsymys. Muuten kai kaikki on ihan jees.
Sisu ja salamatkustaja 5+2