**KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

Taa
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:'( Mikä näihin jalkoihin auttaa?????? Ei mulla auta hierominen, ei jalkakylpy, liikunta vaan pahentaa oireita, ja jos ylös nostaa niin kohta jumalauta vetää niin suonta, että vesi valuu silmistä :'(
Pikkusen vi**umaista kun äskenkin yritin lapsia nukuttaa, niin koko ajan pitää jalkoja liikuttaa, että jotenkin päin pystyy olemaan... :headwall:
joskus joku vihjasi jostain ravintolisästä, mikä auttais, tietääkö kukaan??
Suonenvetoihin ainakin auttaa magnesium.
 
voi elämä tätä väsyä |O nukuin 21.30-07.00 heräämättä ja silti nyt tuntuu siltä kuin olisi yön valvonu. järki ei kulje ja silmät seisoo päässä :whistle:
kahvia... lissää kahvia. niin kauan ku sitä nyt pystyy juomaan niin otan ilon irti...siis lisää kahvia :xmas:

ja tiiättekö, mun ei tee mieli makeaa :eek: herran jestas! suklaa ei olekaan in niinku yleensä, vaan enemmän tekee mieli suolaista. pitsaa, sipsejä, meetvurstia, ai nam nam :p
*lähtee tyhjää jääkaappia*
 
Heippa!

Oltiin aamupäivä pojan kanssa Jorvissa kala-altistuksessa.. Ette voi edes uskoa mikä huuto tuosta pätkästä lähti.. aamun aikana sain syötettyä vaivaiset 5 teelusikallista pakasteseitiä piilotettuna kuningatarsoseeseen..väkisin suuhun ja vettä päälle..huuti ja meuhkasi..lopulta tietysti yrjösi.. siihen sitten loppui meidän altistus, en suostunut syöttämään enempää.. Voitteko kuvitella että sitä olis pitänyt antaa viitenä eri kertana ja toisiks viimeinen annos olisi ollut puoli desiä ja viimeinen annos desin..kuivaa seitiä joka lemusi ihan pissalle.. Miten tuohon pikkumahaan olis saanut sen desin menemään?? Saatiin armoa ja nyt syötän tuolle viikon kotona kalapuikon päivässä ja katselen nouseeko näppyjä. Mulle riittää kyllä tieto siitä, että henki ei turpoa umpeen niinkuin isällään..

Olipa kiva olla siellä lemussa, kun pahoinvoinnit ovat todellakin alkaneet!! Vielä en ole joutunut aamuyrjölle, mutta ei se ole kaukana ollut. Etoo pitkälle päivään asti vaikka mitä söis.. Toivottavasti ei mene samaan kuin edellisessä odotuksessa, jossa vietin melkein 2 päivää vessassa kun en poiskaan enää jaksanut raahautua, sain lopulta pahoinvointilääkkeet että pystyin edes jotenkin toimimaan..

Mitään terveellistä en saata suuhuni laittaa..paripäivää on jo mennyt mäkkärin eväillä ja muilla rasva-lisäaine-mössöillä ja taitaa sama kaava jatkua vielä tovin.

Galluppia.. olen lähihoitaja, mutta nyt vaan äitinä kotona :D Oikeita levottomiajalkoja mulla ei ole, mutta erittäin vaativat kyllä. Pitää asetella monta kertaa peittoa ja tyynyjä koiville ennenkuin ne ovat jalkojen mielestä tarpeeksi hyvin ja voin nukahtaa. Joo, muisti todellakin pätkii..mulla on ystävien diagnosoima krooninen raskausdementia :LOL: Hukkaisin varmasti oman päänikin ellei se olis olkapäissä kiinni..

-Anu-
 
Yeb
Sisun kyssäreihin:

1. Mitä me tehdään työksemme, me kesäkuisten äidit?

Mä oon myyjänä tavaratalossa, menin sinne vuonna 2002 ja jotenkin jämähdin enkä vieläkään tiedä mitä tahtoisin olla isona.. Aloitin viime keskiviikkona ilta- ja lauantaityöt jotta saa vähän rahaa kotihoidontuen päälle. Opiskelijaisi hoitelee muksua niinä yhtenä-kahtena iltana viikossa.

2. Onko muilla levottomat jalat??

Ei onneksi. Heiluttelen niitä kylläkin paljon mutta ei mullakaan siis ole viralliset levottomat jalat ;)

3. Mulla oli 3. kysymys myös mielessä, mutten enää muista sitä... :ashamed:

Jep, niin tuttua! Luulin että tuo raskauden aikanen muistihäiriöllisyys olisi jo taaksejäänyttä elämää mutta jatkuu vaan vaikka synnytyksestä on jo yli 15 kuukautta :LOL:


Taan tavoin tahtoisin kanssa vaihtaa neuvolatätiä. Meillä on sama tätsy odotusajan ja sitten lastenneuvolassa ja tuosta ei saa mitään irti, sillä ei oo mitään sanottavaa ikinä mihinkään, ärsyttävää! Meidätkin on jaettu osotteiden mukaan ja en sitten tiedä, ei se toinenkaan täti taida sen parempi meillä olla :)

Ainiin, uusia ihan hirveästi, tervetuloa :wave: On kyllä mukavaa kun on iso porukka!
 
HelloShitty
vastaanpa minäkin sitten kyssäreihin:
1. kotiäiti..kaikki koulut jääny kesken. mikään ala ei tunnu omalta. |O
2. juu..on mulla levottomia jalkoja. ihan muutenkin eikä vaan nytraskaana.
3. muisti toimii ihan normaalisti. eli mulla hyvä muisti, turhaan lyhyt vaan.

hitsin hitsi....laatta lentäny pitkin päivää. kivakiva...vasta alku varmaan. ennen ei oo ollu näin karsee olo. |O :x
 
HelloShitty mä taas päinvastoin olen syönyt koko päivän ja nyt olo on ähky :x
Mut silti ei okseta. näinköhän vähällä pääsisin tällä kertaa? :snotty:
Kaikissa edellisissä raskauksissa olen kärsinyt etovasta olosta, viimeisimmässä oksensin joidenkin hajujen takia.
on tää kummallista :whistle:
 
SISU
Magnesium on tuo lisä, jonka pitäis auttaa, ite kyl söin purkkikaupal, mut mulle ei auttanut...Ite laitan kylmägeeliä jalkoihini, ja siinä vaiheessa kun alkaan poltteleen iholla, ni hetkellisesti auttaa, mut sekin tapauskohtane, kokeile nyt kuitenkin....
 
Olin tietenkin heti yhteydessä ravintoneuvojaani, testattuani plussan. Ja tässä hänen susittamiaan lisäravinteita, ajattelin jakaa sen teidän kanssanne, jos ehkä jotakuta kiinnostaa! Nää on kuitenkin niin tärkeitä asioita, mutta kauhean vähän tiedossa. Jos ei kiinnosta, niin ei tietenkään tarvitsekaan!

"- maitohappobakteereita kannattaa käyttää esim. yhdenkin kapselin annostuksella varsinkin loppuraskaudessa, jotta syntyvä vauva saa sinulta hyviä bakteereja mukaan elämäänsä
- ota tehokas D-vitamiini käyttöön jälleen talven ajaksi. Esim. Bioteekin Teho D 25 ug
- muistathan kalaöljyn, jossa sekä EPA että DHA. Kasvava vauva imee sinulta rasvoja eli rasvojen määrä ja laatu korostuu entisestään (ruokavalio, kylmäpuristetut öljyt). Käytä esim. Duo kalaöljyä
- foolihapon saanti on todella tärkeää, yksi mahdollisuus on käyttää Solgarin Prenatal monivitamiinia, josta kahdesta tabletista saa muistaakseni 400 ug. Muista, että nyt on entistä tärkeämpää vihannesten, marjojen ja hedelmien käyttö - eri värejä käyttöön päivittäin ja sehän oli se minimi kuusi kourallista päivittäin ja pääpaino vihanneksissa ja marjoissa - muista kaikki vihreä erityisesti foolihapon lähteenä
-maitotaloustuotteina suosi maustamattomia, vähärasvaisia hapanmaitotuotteita, juustona Julius tai Julia juusto.
"

Ensi viikolla jo neuvola, enkä tiedä yhtään mitä siellä tapahtuu...
 
Elikkä 4. testiä takana ja vihdoin uskaltais myöntää että raskaana ollaan ja sen ääneen sanominen tällä ei varmaan sitä keskenmeoakaan toivottavasti aiheuta ku neuvolanki jo uskaltanu varata. :)

Elikka tiedot olis: esikoinen, synnytyspaikka näillänäkymin Jorvi ellei muutto tuu muualle pk-seudulle ja tarkkaa laskettua päivää ei vielä tiedossa eikä edes suuntaa antavaa ku menkat olleet niin epäsäännölliset. :/ No viikko "enää" neuvolaan..
Olikohan tähän sitten vielä muuta..no lisätään sitten joskus! B) :p

Vastailenpa tuohon kysymykseen vielä tässä simpsoneita odotellessa :)

1. Mitä me tehdään työksemme, me kesäkuisten äidit?

Ite olen yrittäjä ja isää ei ole eli yksinhuoltajaksi tässä suuntaa, omasta halusta jo suunnitteluvaiheesta asti.

2. Onko muilla levottomat jalat??

Ei ole, adhd kyllä iteltä tuntuu löytyvän mitä muihin ihmisiin on uskomista. ;)

3. Mulla oli 3. kysymys myös mielessä, mutten enää muista sitä... :ashamed:

Heh, dementiaa on täälläkin liikkeellä


Ja siis la tulee olemaan kesäkuussa, mutta jos mammaansa ja enoonsa vauva tuliskin niin saattais ulos ängetä jo toukokuussa! Eikö ne tosiaan ekassa ultrassa kato ultralla mitään? Kun kuulemma nummelassa oli katottu ja olishan se nyt kiva tietää et olis edes jotain kasvamassa siellä ilman et maksaa ittensä kipeeks tai odottaa ikuiseuuden (jo yhden ikuisuuden perään)..
 
cranyo saanko heti udella mistä päin olet? sattui niin silmään tuo jorvi :whistle: meillä olis lyhyt matka jorviin mutta kaikki neljä edellistäkin olen nkl:lla pusertanut maailmaan niin enköhän sinne suuntaan nytkin :D ellei mua sit jostain syystä pakoteta jorviin :whistle:
 
heips ahkerat jutustelijat =)

aikast monella on ollu jo pahoinvointia :D mullaki tänään aamulla :x tosi kivaa jos alkaa laatoitus aamuisin... huomaan et tulee ällöaalto jos syön liian harvoin tai liian paljon kerralla.. mut aamuoksennukset ei tuu mulla toimii, mulla on 50km koulumatka :p

soitin tänään nlaan ja selitin huoltani kun en tiedä missä vaiheessa olen raskautta tässä vaiheessa. kun ovis on ollut about sillon kun oikeesti ois pitäny alkaa menkat. niin se terveydenhoitaja varas mulle ens viikoks ultra-ajan!! :eek: sillon on EHKÄ 5+2/5+5 mut toivottavasti ei ainakaan vähempää. :ashamed: kulta meinas änkee mukaan mut sanoin et älä mitää rinkulaa tuu tuijottelee. elättelen aika vähän toiveita että vielä syke näkyis :/

ja sit pelkään tuulimunaa tai ku:ta iha kauheesti. tänään palas vatsakivut. mut se varmaan johtus töis olost. voi mua oon ihan hysteerinen :ashamed: |O
 
Iltaa tänne!
Aamulla lensi kahvit valitettavasti pönttöön ja ollut koko päivän vähän :x olo,tullut naposteltua onneksi silloin tällöin jotain =)
Toivottavasti olo ei tästä enää huonone...
Maha on järkyttävän turvoksissa :eek: ettei olis kaksoset tulossa :xmas:

bad virgin & hippu 6+0
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
heips ahkerat jutustelijat =)

aikast monella on ollu jo pahoinvointia :D mullaki tänään aamulla :x tosi kivaa jos alkaa laatoitus aamuisin... huomaan et tulee ällöaalto jos syön liian harvoin tai liian paljon kerralla.. mut aamuoksennukset ei tuu mulla toimii, mulla on 50km koulumatka :p

soitin tänään nlaan ja selitin huoltani kun en tiedä missä vaiheessa olen raskautta tässä vaiheessa. kun ovis on ollut about sillon kun oikeesti ois pitäny alkaa menkat. niin se terveydenhoitaja varas mulle ens viikoks ultra-ajan!! :eek: sillon on EHKÄ 5+2/5+5 mut toivottavasti ei ainakaan vähempää. :ashamed: kulta meinas änkee mukaan mut sanoin et älä mitää rinkulaa tuu tuijottelee. elättelen aika vähän toiveita että vielä syke näkyis :/

ja sit pelkään tuulimunaa tai ku:ta iha kauheesti. tänään palas vatsakivut. mut se varmaan johtus töis olost. voi mua oon ihan hysteerinen :ashamed: |O
sulla on sitten aika samoja fiiliksiä sitten ku mulla, epäilykset ja silleen. mulla huomenna ultra, rvt 5+5 ja elättelen kyll toiveita että syke löytyis mutta en usko siihen millään. |O

täällä on oikeesti laatta lentäny koko päivän. aika järkkyä. :x ihanaa kun tää ei varmasti lopu tähän.

hirveesti pelottaa huominen. mullakin alavatsakipuja ja outoa painetta oikealla puolella. eiköhän se kohdunulk.rask. oo. :(

toivottavasti saan unta..väsyttää ihan sikana. |O Zzz.....

HS ja Kitty rv 5+4
 
Täällä ilmoittautuu kans uusi pahoinvoiva. Kaipa se johtuu raskaudesta, kun koko päivän ollut tosi ällö olo. Aamulla ällötti tosi paljon ja pitkin päivää ollut huonoa oloa. Tietyt jutut ällöttää mut toisaalta on kokoajan myös ihan sika nälkä! Olen ihan sika väsynytkin. Eilen en jaksanut katsoa bb:tä ollenkaan kun nukuin suurimman osan. Nyt on taas mentävä nukkumaan, ei muuten jaksa.
Itku on ollu tosi herkässä tänään. Kai se johtuu synttäreistä, eikä juuri kukaan taaskaan niitä muistanut... Onneks mies oli tuonut pari ruusua. Ja saatiin tänään hyviäkin uutisia, mitä piti kans itkeä, eli me nyt sit todennäköisesti ostetaan se talo, mitä käytiin katsomassa perjantaina. Ne hyväksyi meidän tarjouksen ehtoineen, eli pankkiin vaan ja tekemään kirjallista tarjousta. Mä oon ihan sekasin tästä kaikesta, liikaa tapahtuu taas vähällä aikaa. Ja taas itken... Jännitys varmaan purkautuu tai jotain.
Sorry tää tilitys, mut ei oikeen osaa muuallekaan purkaa, eikä kukaan edes ymmärtäis.
Kaiken lisäks mun työsopparia jatkettiin tänään hurjasti jopa viikolla eteenpäin!! Eli ei muuta kun etsii työpaikkaa vielä kun maha on pieni....

Ai niin... L&T 6+0
 
Strutsi, mä asun ihan tässä jorvin lähistöllä, Lippajärvellä. Missäpäin sä?

Niin, nyt oon sitten lueskellu vähän noita vanhempiakin kirjoituksia ja vois tästä kommentoida pikkaisen joihinkin juttuihin..elikäs ekana toi ihana ja niin kamala tupakka.
Itekin tässä oon kovasti lopettelemassa ja uhosin kovasti vielä ennen plussaa että en lopeta ennen sitä koska sit ku tulee nega niin petyn enemmän ku oon uskonu liikaa ja nyt ku tuli plussa (viikko sitten) niin ei se lopetus niin helppoa ookaan, ei sittenkään vaikka poltan vaan 1-3 normaalisti päivässä..tänään on sit ollu eka päivä täysin ilman mutta puolet päivästä on menny täristessä ja luultavasti nyt alussa annan itelleni satunnaisesti (ei silti joka päivä) luvan polttaa yhen tupakan jos pinna kiristyy liikaa ja alan purkaa sitä muihin.

Sit noista oireista: Suolaisenhimo on kova ja hapankorppuja voilla tulee vedettyä monta päivässä. Lisäksi tissit on kipeät ja mahaa nippailee välillä kovastikin. Helpotti kuitenkin kun on tehnyt noita raskaustestejä pahimpaan huoleen ja aina on ollu tummempi viiva. :)

Toivottavasti ette tuomitse mua nyt ton abortin takia, kyllä mä edelleen mietin sitä vähintään kuukausittain, mut tiesin jo silloin etten ollu valmis ottaa vastuuta kun isästä ei mitään tietoa ja nyt tajuan sen viel paremmin enkä oikeastaan kadu sitä tekoa.
:/

Niin, ja vielä tosta nukkumisesta. Mä oon ollu iltaisin ihan ylipirtee enkä päivisinkään päiväunilla nukahda horrosta syvemmin ja oikeestaan oon aamullakin yleensä ihan pirteä. :) Herään kyl vast vähä ennen yheksää kunnolla ja joskus puol 7 herään kääntämään kylkeä ku kisu haluaa antaa ekan satsin aamusuukkoja. Tuli muuten just mieleen et kyllä mä viime viikolla monena aamuna heräsin kyl ihan ite vessahätään 6-7 aikaan mut vikat kolme päivää tullu nukuttuu ysiin asti. :)
 
Vaikka kirjailinkin jo pitkästi niin vielä tän hetkinen innostus jäi kirjoittamatta.
Eli pelkäsin koko viime viikon et jokin on ihan varmasti pielessä tai et tulee km, mut viikonloppuna päätin et mähän en mun, sanotaan nyt vaikka kärttypyllystä, luovu enkä aio saada keskenmenoa ja oon myös päättäny että se on kiinnittyny täsmälleen oikeeseen paikkaan ja pakko myöntää että en enää pelkää yhtään! :)
 
Täällä ollaan kotona sairaan kuopuksen kanssa ja huomenna onkin sit oikeesti vapaata.
Raskausoireita on vaikka millä mitalla, Oksettaa, palelee, väsyttää ymym.. Joten kai tässä sit ollaan oikeasti raskaana. Eli kakkiin gallubeihin vastauksia niin paljon kun muistan kysymyksiä. Eli esikoinen on syntynyt raskausviikolla 39+2 ja oli syntyessään 3580g ja kuopus syntyi 38+3 ja painoi 3760g. Ei ole levottomia jalkoja, onneksi. Niin ja työskentelen siis ravintola- alalla, mies autojen kimpussa.
Voi ei, mulla olis ens maanantaina saunailta työporukan kanssa, enkä todelakaan haluais kertoa kenellekään vielä mitään. No täytyy kai yrittää keksiä jotain. En ole kyllä kuopuksen syntymän jalkeen edes alkoholia nauttinut, että olisko siinä hyvä perustelu. Mulla löytyis tuolta kaapin perältä BIO-FoLIN nimistä foolihappoa ja BIO-MARIN nimistä kalaöljyjuttua, sit jos ostais vielä sitä multivita- raskaus vitamiinia, jois kaikia yhden ottais päivässä, oliskohan hyvä? Vai tarkistanko neuvolatädiltä (jonka kanssa minäkään en tule sit YHTÄÄN toimeen) kun sinne soittelen, kunhan uskallan... ???
Ja sitten vielä, voiko olla mahdollista, että johtuu raskaudesta kun mun farkut ja yhdet toiset sllaiset "paremmat" housut ahdistaa eikä tee niitä yhtään mieli pitää jalassaan, vai olenko vain lihonut? En kyllä usko tässä reilussa viikossa.. Mitenköhän äkkiä se maha sielt' sit pompahtaa kunnolla esille?..
Mutta nyt aletaan munikin leipomissen, saas nähdä miten pahaa se öljyn haju tekee... Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!! :heart: :heart:
 
cranyo olen tästä ihan leppävaaran läheltä, Lintuvaarasta :wave: kävellen pääsee jo selloon =) Lippajärven ohi ollaan monet kerrat ajeltu Jorvin päivystykseen kun joku lapsista on sairastunut sopivasti illalla/ yöllä :whistle:

Ihan oikeasti jokaisella on jo alkanut oksentelu ja pahoinvointi? :ashamed: kun mulla ei ole mitään oiretta sinne päinkään. ei öklötä eikä ole etova olo, puhumattakaan että tarvis oksentaa. Siksi kai epäilenkin jatkuvasti etten ole oikeasti raskaana kun olo on jotenki niin hyvä :snotty: liian hyvä :ashamed:

kaipa mä sorrun vielä ostamaan yhden testin ja kokeilemaan tuleeko siihen edes vahvempi viiva mitä edellisiin :ashamed:
 
HelloShitty
Levoton Strutsi; ei mullakaan oo edellisissä odotuksissä ollu mitään oireita tässä vaiheessa. ekat tulli vasta rv 9+. :eek:

ultrauutisia: kaikki on hyvin! oikeassa paikassa löytyi pieni pallero. vastas rv 6+0 mutta la ei lähetty muuttaa tässä vaiheessa. :heart: ihanaa ku ei tarvii meittiä onko kohdunulkoinen. sykettä se ei vissin edes kattonu..tai ei ainakaan sanonu mitään. :LOL:

sain nyt mun neuvolakorttiakin. :D pitää vielä soittaa neuvolaan ja hommata aika.

päivänjatkoja kaikille. pitäkää ruuat ja kahvit mahassa. :kieh: :x

HS ja Kitty rv 5+5
 
HelloShitty Ihanaa että äidin pieni pallero oli oikeassa paikassa :heart:

Aamulla oli ihan pakko kaivaa kaapista mammahousut :LOL: ja viikkoja on kasassa hurjat 5+4..maha oli niin turvoksissa ja housut puristivat ikävästi, oksettava olokin helpotti pikkuisen kun ei maha ollut jatkuvasti jotenkin puristunut. Mulla on sellainen kylmäpussi jolla viilennän päätä kun on migreeni..nyt viilentelen sillä mahaa kun oikein oksettaa :D Kokeilkaas joskus, mulla ainakin auttaa, ehkä vaikutus on enemmän psyykkinen mutta sama se kunhan ei okseta..

Mukavaa päivää..

-Anu-
 
Ilmis
Huomenia!

Cranyo Täällä painiskellaan myös tuon tupakin kanssa... Tosin itsellä meni palttiarallaa aski päivässä ja heti kun plussa pongahti oli tietenkin varmaa, että polttelu loppu siihen. Noh, omasta mielestä olen jo pitkällä ja hienosti onnistunut, poltan nimittäin 2-4 päivässä tällä hetkellä ja tämän viikon lopussa pääsen varmasti vain yhteen... 20 tupakasta 1 tupakkaan 1,5 viikon aikana on aikamoinen urotyö mulle, koska tuo itsekuri on mulle aivan vieras asia! :saint:

Onko kukaan muu suunnitellut menevänsä yksityiselle varhaisultraan tai onko joku jo käynyt?

Kesämasu 09 Kuten aikaisemmin oon kirjoitellutkin niin mulla myös normifarkut jo ihan timmissään, pakko avata napit aina ku istuu :LOL: Ja tänä aamuna ku heräsin ja tsekkailin mahaa niin tunsin kohtuni, en tuntenut kyllä vielä eilen aamulla! Onko muut tunteneet? Mulla on tosi eteenpäin kallistunut et sen takia varmaan, mutta oli huisia! =) Tai sitten se oli mun terveystiedolla täysi virtsarakko! :LOL: No ei vain, kyllä se oli masuasukin pesä...

Bad Virgin Mäkin alan epäilemään kahta matkustajaa, turvotuksen ja myös AIVAN JÄRKYTTÄVÄN olon vuoksi... =)

Vointeja kaikille! :heart:

Ilmatar ja Armas 5+4 :heart:
 
HelloShitty : Kiva kuulla, et ultrassa oli kaikki niikun pitää :)

Ilmatar : Täällä ollaa menossa varhaisultraan.. vielä viikon verran pitäs malttaa oottaa ;)

Tänää on ollu tääl vähä parempi olo.. oli pakko mennä heti syömää omena kun heräsin, ettei tuu nii järkkyä oloa ku eilee.. väsymystä kyl löytyy.. pakko varmaa ottaa taas päikkärit, ku saan tytön eka nukkuu.

Tsemppiä kaikille tupakoinnin lopettamisen kanssa :) Ite lopetin tupakoinnin ennen kun aloin esikoista odottaa, ja yllättävän helposti kävi.. ja sit kun raskaaksi tulin nii pelkä tupakan hajuki jo oksetti siin määrin, ettei ois ees tehny mieli polttaa..

Huomenna sit olis taas koulua.. mitenköhän oikee jaksan, ku nyt taas muutamana päivänä nukkunu päikkärit ja huomenna eikä torstaina oikee ehi :/

Minttu 5+4
 
HelloShitty,kiva kuulla että kaikki oli hyvin :heart:
Mulla olis tasan viikko varhaisultraan,jännää :kieh: :p :whistle: :heart:
Ilmatar,mun miehellä on kaksoissisar ja on vissiin niiden suvussa muitakin kaksosia,saa nähdä miten käy :heart:
Tänään on onneksi ollut vähän parempi olo,väsyttää vaan kamalasti vaikka aurinko paistaa =)
Uusille tervetuloa ketä en ole muistanut onnitella plussasta :hug:
Levoton strutsi,kaikille ei välttämättä edes tule mitään oireita :hug:
Täällä myös käytetään kotioloissa rennon löysiä housuja,mahan seutu kun on vähän turvoksissa :D

bad virgin ja hippu 6+1
 
:x Eka aamu, että tuli aamupuuro sit ylös.
Oltiin just lasten kans päästy tuohon pihaan, ku oksu suorastaan syöksy kurkkuun. Tempasin pienimmän kainaloon, mulkasin 3 muuta, isompaa lasta, tuimasti ja sanoin, että jokainen istuu rappusille, ja kukaan ei lähde mihinkään niiltä, ennen kun minä olen takasin ulkona. Pienimmän lykkäsin eteisen lattialle istuu ja painuin itse vessaan... Onneksi kukaan ei lähteny omille teilleen, ja pysyvät paikallaan. Kai mun tuima katse kerto, että tosi on kyseessä...
Toivon mukaan oli vaan joku ainut kertainen juttu, mä inhoan oksentamista yli kaiken! |O Paha olo on täällä jatkuva vieras, söi tai ei, niin etoo joka tapauksessa. Ja hätä meinasi iskeä, kun lauantaina SUKLAA maistu niin helvetin pahalle :eek: Pärjäänköhään mä ilman suklaata?
Sun Rise, olisko mitään tuotevalmisteen nimeä, mistä löytyis nuo kaikki aineet...? :ashamed:
Sisu ja salamatkustaja 5+4
 

Yhteistyössä