KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Heinämassu :flower:

PuuhaEmmi ja Jennyli :hug:

Jennyli, tervetuloa joukkoon...itsellä oma kokemus oli hyvin vastaavan kaltainen kuin sulla... viikkoja oli mun laskujen mukaan vasta 5+1 eli en tiennyt raskaudesta kuin noin viikon mutta siinä ajassa ehdin katsella lasketu ajan, hankkia pari mammapaitaa, kertoa kaikille tutuille ja tuntemattomille ja nimetä masuasukin, joten pahalta tuntui kun yhtäkkiä asukas lähti. Ja vielä pahemmalta kun moni oli sitä mieltä että, turhaa kaikki kyyneleet kun niin varhainen kerran oli. Eli kyllä toivotun pikkuisen menettäminen tuntuu pahalta vaikka alkumetreillä jo kyydistä putoaisikin. Toisinsanoen voimia ja haleja!!!
 
Jennyli: (Pitää tulla kuokkimaan tänne...) Oon tosi pahoillani sun puolesta! Mulla kävi ihan samlla tavalla lokakuussa! Tais mennä kesken just 5+2! Ei vahvistunut munkaan testin viiva ja aloin epäillä pahinta ja sit alkoi vuoto! Mä en odotellut yhtään, vaan yritys alkoi heti, koska munkin vuoto oli lähes niukempaa kuin menkat! Tsemppiä ja haleja sulle! :hug:
 
Kiitos halauksistanne :hug:

Jokainen meistä kun on kokenut saman surun niin tuntuu hyvältä purkaa tunteitaan sinne missä ymmärretään :heart:
Vaikka pahalta tuntuukin niin olen yrittänyt ajatella että kaikella on tarkoituksensa, ehkä ymmärrän sen sitten vielä paremmin kun aikaa on kulunut, pettymys voitettu ja ehkäpä se kolmas rakas vielä joskus sylissä!

Pojat ovat antaneet kyllä paljon voimia ja tämä km kyllä osaltaan palautti sikäli maan pinnalle että olen entistä onnellisempi 2 rakkaasta ja terveestä lapsestani :heart: Tosin silti syli voi tuntua tyhjältä kun sitä yhtä pientä (meille luultavasti viimeinen) niin kovin toivoo!

Olen ajatellut että tämä kierto mennään ilman paineita, antaa kropan nyt palautua. Tosin mikäli se antaa merkkejä ovulaatiosta niin ehkäpä uskallamme yrittää heti ;)
Meillä kun on taustalla lapsettomuutta tai lähinnä minun ovuloimattomuus niin en odota mitään. Ensikierrosta aloitan sitten taas lääkityksen ja kunnon haaveilu alkakoon :heart:

Halaukset joka ikiselle tässä pinossa olevalle :hug:
Ja onnittelut niille keitä onni on koittanut km jälkeen uudestaan :flower: :heart:
 
Jennyli :hug: Ihanan positiivisesti jaksat raskaatkin asiat ottaa :heart:
Mulle on kans lasten olemassa olo voimistunut menetyksen myötä, tosin tuntuu et ne on kasvanut jo niin isoiksi vauva haaveiden alettua.Nuorin on 2,5v mut jo niin omatoiminen ja itsepäinen...
Mun testit oli tullu ja eiköhän mun pitäny heti testaa. Raskaus ja ovis testit näytti molemmat negaa ja vähäks mua nauratti...Siis ihan hyvä juttu! Kai sitä ovista vois sitte johonki väliin ootella ja näillä näkymin menkkojaki pidemmän ajan...
Jotenki tuntuu et (saatuani nuo testit) en sitte niin hermoile seksin suhteen.Ku jos on pidempi tauko niin mä oon heti sitä mieltä ,et kaikki on huonosti ja ei me ikinä mitään vauvaa saada...Vaikka ei sillä ,et mä en haluis vaikka joka päivä :LOL:
Joo ja oon ihan seko koko touhun kans, ehkä muutenki...Mut nyt on joka tapauksessa hiukan jo rauhallisempi olo :)
 
Moikka!!

Minä palailen tänne kuumeilevien puolelle, tai siis ihan vielä ei ole kuumeilun aika, tänään neuvolassa ei sykettä, Tyksiin tarkistamaan-->tuulimuna rv 11+4 :'( paikan päällä sain sen esilääkityksen, joka näemmä aloitti vuodon minulla heti, torstaina otan ne 6 muuta....
Vituttaa, itkettää, suruttaa ja vaikka mitä, kysyinkin että mitä pahaa mä oon tehnyt kun taas näin kävi, edellinen siis 10/08 rv 6+0....

Anteeksi oma napa, muilla on näitä koettelemuksia takana enemmänkin, mutta niin paljon sattuu nyt tonne sydämmeen....
 
Maaliskuu :hug: :'(
Tämä on todella väärin!!!

Jennyli :hug: tervetuloa!

PuuhaEmmi isot halaukset myös sinne! :hug:
Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!

Heinämassu82 peukut pystyssä, että viiva vahvistuu!

AnneMaarit lupaavalta vaikuttaa! Jännitän sun puolesta!

Empuu mullakin oli tässä kierrossa kovasti päänsärkyjä,
jospa se olis enne??

sintsu78 hyvä kuulla ettei meidän 2,5v. ole ainoo jolta
löytyy tota itsepäisyyttä! Kohtalotoveruus lämmittää mieltä! :D


Jospas sitte kertoisin miten kävi???
No vahvistuhan se!! Eli kyllä se pitää plussaksi uskoa!!
Olo on vähän sekava...ei oikein anna lupaa iloita ennen
ensimmäistä ultraa...jonka tilasin tänään jo, kun papereissa
niin käskettiin. Eka ultra siis perjantaina 13.pv, hui apua!
Toivotaan ettei tuo tiedä pahaa vaan muodostuu vaikka
onnenpäiväksi tuon jälkeen!

En tuonne odottajiin itseäni vielä miellä, joten kysynkin lupaa
saada olla täällä ainakin tuonne ultraan asti?

Raskaana kunnes toisin todistetaan??
 
Maaliskuulle paljon halauksia!! :hug: :hug: :hug: :hug: Tuo ei ole kyllä yhtään reilua! :'(

Jennylille
pahoittelut ja tervetuloa joukkoon :hug: :hug: Se on kyllä surkeata etä kun kauan on jo yrittänyt niin sitten vielä käy noin :'(

Tinttamaarialle
onnittelut!! :flower: :flower:

Heinämassulle
peukut pystyssä että viiva vahvistuu edelleen!!

ON.
Taustalla pysyn ainakin vielä ens kuun 18 päivään asti. Sitten saamme taas yrittää oikein olan takaa! :D

Haleja ja kaikille plussapuhureita!!!
 
tinttamaaria: :heart: :flower: :heart: Onnea! Jospa sitä kohta sais itsekkin sen plussan..Ja kaikki muutkin täällä =) Ja ole tässä pinossa juuri niin pitkään kuin haluat! (mutta siis vain ja ainoastaan jos itse haluat, mitään kurjaa en toki toivo tapahtuvan )
 
Maaliskuu lämmin :hug: Täytyy kyllä sanoa että itku nousee väkisinkin silmiin :'( Ei tällaista vääryyttä tahdo uskoa todeksi :hug: Itselläkin suru niin pinnassa että olen huono lohduttamaan...uskon kuitenkin että tulevaisuus on valoisa meille kaikille :heart:
Voimia sinulle ja perheellesi kestämään tämäkin menetys :hug:

Tinttamaarialle onnittelut :flower: :heart:
 
Maaliksuu ja Jennyli- isot voimahalit! Kyllä on kurja tilanne! Onnekis on tämä palsta...

Taustalla siis pitäis olla, mutta päivittäin kurkkaan tänne, huhhhhh, mikäs teet kun vauvakuume on niin valtava.

Mies vielä siitä mieltä että kaksi on riittävä lapsiluku. Itsekin mietin että pitäiskö lopetta koko haaveilu, niin huonoja uutisia vaan tulee päivittäin!Jotenkin haluaisin lapsille vielä yhden kaverin...

Km jälkeen on menkat niin niukat, pelkän että ei ovuloi ollenkaan? Vaan kaksi-kolme päivä niukka vuotoa. Ovislimat kyllä valtavat (anteeksi), mutta ovistikkuihin ei ole saanut mitään viivoja???? (tyhmä minä, menin niitäkin ostamaan...) Onko jokulla ollut samanlaista mutta tullut silti raskaaksi?

terkuin, awek
 
Maaliskuu paljon voimia ja :hug: :hug: :hug: Tää on niiiin epäreilu maailma.. :'(

Jennylille kans suuren suuret :hug: :hug: ei olis toivonu, että täällä pinossa kohdataan.. :'(

Mä taustailen vielä ainakin perjantaihin saakka, kun on jälkitarkastus, pelottaa todella, että onko kohtu kokonaan tyhjentyny.. jälkivuoto on ollu nyt pari pv todella epämääräistä ruskeeta...ei kylläkään haise miltään eikä kipuja tai kuumetta ole.. Tilasin eilen aika kasan ovis ja r-tikkuja, jos niillekin vielä käyttöö keksis.. Vauvakuume on niiiiiin valtava!!!

Onnittelut tinttamaarialle ja Heinämassulle :heart: :heart:

-Murmelin-
 
Kiitos kaikille halauksista!!
Aamu siis neuvolassa, mieslääkäri (nuori) tutki.....kohdunsuu kiinni, juu, juu, kaikki näyttää hyvältä, kohtukin näköjään komiasti kasvanut....kuunteli sitten sykettä.....etsi ja etsi, -nooh, nyt se meni jo tais olla 170???!!!! Pyysi kuitenkin th:n kuunteleen, joka ei kyllä sitten sykettä saanut, ja th ehdotti Tyksiin lähetettä, siellä lääkäri -valitettavasti tämä on kyllä kohdun sisäinen, mutta ilmeisesti tuulimuna, puhui kuitenkin keskeytyneestä keskenmenosta....kutsutaanko siis tuulimunaakin keskeytyneeksi keskenmenoksi?!

Olen kiukkuinen tuolle terv.keskuksen lääkärille, joka olevinaan löysi sykkeen.....mahtoikohan kuunnella omaani?! Joka tapauksessa se antoi mulle toivoa, toivoa jostakin aivan turhasta!!!
 
Jennylipahoittelut menetyksestäsi :hug: ja tervetuloa tänne kuumeilemaan.

maaliskuu :hug: :hug: :hug: Tuntuu niin pahalta puolestasi :'(

Onneksi oli sentään hyviäkin uutisia tullut eli oikein paljon onnea tinttamaaria :heart:
 
Murmelin. Tuo ruskea niukka vuoto on ihan normaalia, mulla ainakin on joka kerta loppunut jälkivuoto nopeasti ja viimeiset päivät siitä on ollut tuollaista ruskeata niukkaa vuotoa. Minulla se on vain merkki siitä että vuoto pian loppuu.
Tuosta viimeisimmästä kaksosten tyhjentämisestä taisin vuotaa reilun viikon vain ja siitä puolet oli tuota ruskeata vuotoa..

Toivottavasti kaikki on hyvin. :hug:
 
MML
Onnea haamuista!!

Pahoittelut uusille tulokkaille..

Oon tässä käyttäny harmaita aivosolujani, ongelma on, että ensin venähti kierto pitkäksi ja nyt on tiputtelua. Voisiko teidän mielestä olla niin, että edellinen kierto oisikin ollu ovuloimaton? Luen nettiä silmä kovana ja saan ristiriitaista tietoa, toiset sanoo että ovuloimattomuus venyttää ja toiset, että lyhentää kiertoa. On siis menossa kp 7 ja kunnon vuoto loppui kp 5, sitte eilen (kp 6) tuli vähän enemmän vuotoa, taas loppui ja tänään on tiputellut hyvin pienesti. Ennen ei mun mielestä oo näin ollu, mutta toisaalta en tiedä oonko ennen kytänny itteäni näin tarkkaan.. Jos alkaa tää mun vuoto info jotain kyllästyttää niin saa huomauttaa :LOL:
 
aMansikka: eiköhän nää vuotojutut ym kuulu just tänne palstalle :D korjatkaa jos olen väärässä :ashamed: mun mielestä tän palstan tarkoitus on jakaa kokemuksia, ja se myös että saa rauhassa edes jossain miettiä näitä kiertoja, oireita, limoja ja vuotoja :D kaikki nää liittyy kuitenkin yhteen ja samaan toiveeseen kaikilla : me kaikki halutaan se vauva :heart:

Omaa napaa: en malttanu olla testaamatta vielä illastakin :D (saatte nauraa ihan rauhassa) Ja edelleen, siihen sitä viivaa ja vähän väriäkin tuli--taas mun mielestä enemmän kuin aamulla :whistle: Kuvaa en tänne laita ennenkun se viiva on selkee!! Toiveet on TODELLA korkeella!
 
Paljon on tullut taas tekstiä viime käynnin jälkeen, sekä huonoja ja hyviä uutisia..
Ihan ensin maaliskuu :hug: :hug: Paljon voimia ja jaksamista!
Uusiakin oli tullut heille tervetuloa ja :hug:
Onnea plussanneille :flower:
Olikohan vielä jotakin, ei muista.

(.) Täällä on piina viikko kohta alkamassa... Kauheasti olen kaikkia "oireita" yrittänyt itsestäni löytää.. :ashamed:
Tuohon kateus juttuun voin omasta puolesta sanoa, että täällä olen ollut kaikkien plussanneiden puolesta onnellinen aidosti, toki olen myös miettinyt samalla että koska oma vuoro tulee..
Kadulla tai kaupassa, kun tulee raskaana oleva vastaan, niin omat ajatukset palaa keskenmenoon ja siihen miksi niin kävi meille, että se on epäreilua ja kun näkee vauvoja niin suru meinaa tulla... :'(
 
Maaliskuu :'( ja :hug: todella surullista, ei voi ymmärtää miksi näin käy..

Tinttamaarialle isot onnittelut plussan vahvistumisesta :flower: :heart:

Niinkuin joku tuossa jo sanoikin niin kun täällä tulee noita suru-uutisia niin niinä hetkinä tajuaa kuinka onnellinen ja kiitollinen on tuosta pikkuisesta joka tuolla touhottaa iskän kanssa...
Kaikille se onni suotakoon. Ja ei sitä voi pieni ihminen ymmärtää miksi se joskus on niin kivinen tuo tie ennen kun tuo onni tulee vastaan. :hug:
 
Hirmuisesti voimia ja haleja maaliskuulle ja jennylille...muistinkohan nyt nimet oikein!! Toivottavasti. ???

Heinämassu ihanaa...mä niin jännään sun puolesta :D Ja tietty muidenki :D Tinttamaarialle onnittelut plussan vahvistumisesta!!

ON: täällä ollu kans vaikka mitä oireita, joko kuviteltuna tai ilman :D kylmä, pissattaa (herään yölläkin vessaan), alaselkä kipeä, menkkakipuilua/nippailua, rusehtavaa limaista vuotoa :D YÖK :D
 
P-E
Jennyli pahoitteluni :hug: ja tervetuloa joukkoon.

Maaliskuu :hug: ei ole reilua ei :hug: Voimia sinne.

Mulle voi päivittää kp 1/25, näyttää vakiintuneen kierto tuohon.
Ei tässä muuta kuin plussatkaahan ahkerasti +++++++++++++++++++++++++++
 
KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 5/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 7/27
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 10/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 11/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 13/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 13/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 13/30
nanakuu...........................KM 11/08...........................KP 14/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 15/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 ...........................KP 20/31-35
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 41/28-32
kuumetta..........................KM 12/08...........................KP 52/?
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
catzy..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09



HAAVEISSA TOINEN



annuli-nannuli.................KM 12/08..........................KP 4/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 12/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 12/28-42
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 19/26-? (AINA VAHVISTUVA HAAMU!)
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 22/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 22/30
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA b:)d)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



Jennyli...............................KM 01/09...........................KP 3/32
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 17/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 18/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 21/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 25/23-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 60/
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09



HAAVEISSA VIIDES



Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85


2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria



 
Huomenta kaikki! B)

Minäkään en noita oireitani miehelleni kerro kovin helposti. On sellainen olo, että parempi olla kertomatta. Samoin kun oon pari kertaa sortunut testaamaan sen negan, niin senkin olen tehnyt salassa :whistle: Se ei ole niin hössöttäjäluonne, meinaan (kukapa mies olisi? :p )
Tämän hetken "selkeät raskausoireet": Eilen pissatti useammin kuin normaalisti, siihen saattoi vaikuttaa runsas kahvin ja veden juonti, mutta ei varmaankaan ;) Mahaan kertyy ikävästi ilmaa, oikein sattuu välillä. Näin myös silloin raskautuessa... mitäs muita... niistettävä aamuisin! Tosin oon ollut kipee... Eli täältä löytyy oireita :LOL:

Jennyli tervetuloa mukaan ja iso :hug: kokemastasi. Mullakin aikaisin oli tuo km, 8. viikolla. Valitettavasti pitkittyi silloin sekin kokemus, kun piti käydä vielä lääkkeellisesti tyhjentämässä kohtu. Nyt vasta joulun jälkeen on toi kuume iskenyt takaisin samalla voimalla, kuin mitä se oli ennen. Loppusyksy oli vähän vaisua. Eli tuntuuhan se aikainenkin km :heart:

maaliskuulle lämmin voimahali :hug: En tiedä mitä sanoisin, niin kurja uutinen... Oltiin silloin kesäkuisissa samaan aikaan ja olin niin onnellinen sun puolesta, kun niin nopeasti pääsit uuteen yritykseen... Lepäilet ja suret nyt rauhassa ja tulet kohta tänne kuumeilemaan taas :heart:

tinttamaarialle onnittelut, on se varmasti ihan aito plussa :flower: :heart: Jätin sut kuitenkin tolleen tyylikkäästi pinoon, kunnes päätät jatkaa matkaasi odottajiin :D

Voi Empuuu, enkö pääsisi matkalaukkuusi???? :saint: :kieh:
 

Yhteistyössä