KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Huomenta!

Täällä edelleen mahaa nipistelee, ja turvottaa..Aamulla oli nenä aivan tukossa, ja kun niistin tuli verta..Sama homma hampaita pestessä-verta.Yöllä jouduin nousta pukemaan vaatteet päälle, mulla oli KYLMÄ!Yleensä mä nukun ihan eevan asussa :D Päänsärky vaivaa edelleen, ja tää on outoo myös--yleensä tulee ns kuiva kausi ennen menkkoja enteilevää valkovuotoo, nyt ei.Eilisen ja tämän päivän on tullut samanlaista vuotoa kuin yleensä oviksen aikaan! Hirveetä tää odottelu, tänä aamuna ei vielä ainakaan toi mun haamu/viivanpaikka oo vahvistunut. Mut jos se ovis oli vasta viime keskiviikkona kun sitä mahakipua oli, niin eipä tossa testissä vielä mitään pitäis näkyäkkään. Hirveetä tää kuumeilu ja oireiden kyttääminen :LOL: onneks mies on ollu siellä työmatkalla niin ei oo joutunu todistamaan tätä touhua :ashamed: oon osannu olla hiljaa näistä jutuista sen jälkeen kun tiuskas viime viikonloppuna noista testeistä..

Kaunis kiitos kaikille onnittelijoille! :heart:
Kovasti toivon plussia kaikille tänne, olette
aivan ihania ihmisiä kaikki!
(täällä sitä jo herkistellään.. )

Sain juuri tietää, että pääsin sinne hakemaani
kouluun! Voi jee...
Kyllä se taitaa niin olla, että kun vähiten sitä odottaa
niin silloin se ihme tapahtuu!
Minä jo mietin pillereitten aloittamista koulun ajaksi
ja nyt onkin tilanne sitten tämä! :D
No meinaan minä ainakin aloittaa tuon koulun.
(onko itsekästä viedä toiselta paikka?? :ashamed: )

Täällä on nyt kovasti oireita jo...näinköhän kuvittelen
vaan kaiken? Ei kai ne näin aikasin ala?
Tissit on ihan pirun kipeet, ilman liivejä ei pysty oleen
kun sattuu! Isäntä niitä katseli eilen lumoutuneena ja
totesi niiden kasvaneen valtaviksi. :LOL:
Ja etovaa oloa on ollut havaittavissa jo viikon, varsinkin
iltaisin...valkkarit vuotaa ku seula, palelee ja nenu on tukkonen.
Saas nähä mihin nämä oireet tästä paisuukaan... :D

Mutta kiitos, että saan pysyä täällä turvallisesti...potkikaa
pois jos ette minua kestä!

TORSTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 6/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 8/27
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 11/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 12/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 14/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 14/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 14/30
nanakuu...........................KM 11/08...........................KP 15/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 16/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 ...........................KP 21/31-35
kuumetta..........................KM 12/08...........................KP 24/24-27
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 42/28-32
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
catzy..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09

HAAVEISSA TOINEN

annuli-nannuli.................KM 12/08..........................KP 5/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 13/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 13/28-42
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 20/26-? (AINA VAHVISTUVA HAAMU!)
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 23/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 23/30
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA b:)d)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Jennyli...............................KM 01/09...........................KP 4/32
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 18/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 19/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 22/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 26/23-28
Amira................................KM 06/07
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

tinttis, onnittelut kouluun pääsyn johdosta myös! =) :flower: Onhan se niin, että joko saa kaiken tai sit ei mitään... Itsekin tässä mietin, kun on juuri vahvistumassa mun työn jatkuminen ensikin syksynä ja työpari luottaa siihen, että siellä vielä olen. Varmaankin sitten plussaan tässä kierrossa... mutta onhan se vauva työpaikkaa tärkeämpi, vaikka ihana työ onkin :heart:

kuumetta, vakoilin tietosi toisesta pinosta ja muutin ne tähänkin =)

Lupasin etten turhia testikuvia tänne laita, mutta tässä nyt pari todella epäselvää kuvaa (kiitos meidän kameralle :kieh: )

ei noista kuvista oikein selvää ota
:ashamed: mutta ehkä noista jotain näkyy. Nyt siis oletettavasti dpo 8, ja viivat ilmestyi testiajan sisään, ja on punertavia :heart:

Mulla ois taas yks kysymys...ku mietityttää kauan sitä yleensä km jälkeen noi vuodot kestää?
Kauan teillä on kestäny ku itsestään on pois tullu.Mulla nyt reilu kaksi viikkoo vuodellu ja oikeesti jo ärsyttää ihan hirveesti!Ei ny enää paljoo vuoda (pikkuhousun suojalla pärjää) ja viimme viikolla oli kolme päivää vuotamatta...Miten teillä?

Huomenta!
Mulla vuoto kesti kaavinnan jälkeenkin 10 päivää ja sinä aikana tuli kerran hyytymiä ihan tolkuttomasti. Tämän 10 päivän jälkeenkin muutaman kerran tuli pieniä vuotoja.

Nyt on ekat menkat takana. Tai kai ne oli menkat. Pari päivää vuosin kuin seula, mut sit ne loppu kun seinään. Kummallista, oletin että ne kestääkin kauan. Mutta nyt pitää vaan alkaa sit puuhailla tuolla peittojen välissä ja toivoa parasta.

Heinämassulle onnea haamusta! Toivoa antaa, että ne joilla ollut km samoihin aikoihin kun itsellä alkavat jo plussailla. Toivottavasti saa pian liittyä samaan joukkoon.

Heinämassu: IHANAA! Mäki näin siinä toisen viivan! ONNEA <3 :hug:

Tinttamaaria: Ilman muuta meet kouluun! Saat sen alotettua ja käytyä vähän kurssejakin. :)

ON: Täällä kaikki mahdolliset oireet ja odottelen et posti tuo mulle testejä :D

TInttamaaria: Koulun penkille vaan masua kasvattelemaan =)

Heinämassu: Joo siis kyllähän tossa toinen viiva näkyi eli hyvältä näyttää!!!

Pinguli: peukkuja pidetään pystyssä ja toivottavasti testit tulevat pian ja kertovat että haikara on matkalla teillepäin!!

Kiitokset vastauksista =) Ehkä mä jaksan sinnitellä...Meillä on kotona ihme sairastelu kierre...flunssaa ja nyt silmätulehdusta ilmassa.Tuntuu että lapset hyppii seinillä ja niiden olemassa olo kuuluu varmasti jo naapuritaloon :LOL: Hermot siis muutenki koetuksella...

Pinguli, toivotaan plussa testejä...

Heinämassu varovaiset onnittelut :flower: :heart: Haamuviivan näen minäkin =) Sinulla kun vasta pp 8 niin testi näyttää jo tosi hienoa viivanalkua! :heart:

Minulle voi päivittää listaan kp 5/32 :wave:

Tinttamaaria myös minä ottaisin vastaan opiskelupaikan =) Kuuntele mitä sydämesi sanoo ja tee niin ;)

Murmelin iso lohtu :hug: myös sinulle!! En todellakaan olisi toivonut että täällä kohtaamme :ashamed: Toivottavasti saamme molemmat kokea odotuksen onnen pian uudestaan :heart:

Mä olen kanssa miettinyt tätä vuotoasiaa...tällähetkellä itsellä tosi niukka vuoto mutta silti vielä kirkkaan verinen :x Mahtaakohan tämä vielä loppuakaan?
Olen miettinyt uskaltaisinko aloittaa Terolut-lääkityksen kp 15...sillä ainakin saisi seuraavan vuodon alkamaan normaalisti.

Onnittelut plussanneille :flower:
Mulle saa päivittää kp3/28. Eli menkat alko ihan ajallaan. Ja johan tässä on kuukausi vuodettukki, jospa se tästä nyt loppus.
On kyllä nyt ihan muut asiat mielessä. Kävin tänään sairaanhoitajalla kun mulla on noita patteja käsissä ja jaloissa. Sano että näyttää joskus lääkärille.
No kysyin että voinko näyttää ultralääkärille kun kohta kuitenkin meen tota märkäpattia ultrauttaan kun se ei oo kunnolla parantunu. Se kuulemma käy.
Arvatkaapa oonko lukenu nettiä ja miettiny kaikki pahimmat vaihtoehdot. Toivotaan että ne nyt sit on vaan rasvapatteja. Parin viikon päästä tulee se ultralääkäri, että niin kauan pitää hermoilla.

Moi! Uusi ilmottautuu eli lääkkeellinen tyhjennys takana (km 7+4), vuoto alkoi 18.1 ensimmäisen lääkkeen jälkeen. Vuodon kesto oli vain 6 päivää ja eilen kävin ultrassa kun asiaa ihmettelin mutta lääkäri totes kohdun tyhjentyneen täydellisesti. Eli näinkin lyhyellä voi selvitä ja nyt lääkärin luvalla uutta yritystä! :D

Moi! Uusi ilmottautuu eli lääkkeellinen tyhjennys takana (km 7+4), vuoto alkoi 18.1 ensimmäisen lääkkeen jälkeen. Vuodon kesto oli vain 6 päivää ja eilen kävin ultrassa kun asiaa ihmettelin mutta lääkäri totes kohdun tyhjentyneen täydellisesti. Eli näinkin lyhyellä voi selvitä ja nyt lääkärin luvalla uutta yritystä! :D

Sintsu Mulla lääkkeellisestä tyhjennyksestä nyt kaksviikkoo ja 1pv.. ja nyt on ollu pari pv lähes vuodotonta, hieman jotain rusehtavaa.. että olisko tää sit siinä tää vuoto:) Huomenna jälkitarkastus, eilen tuli postista iso kasa ovulaatiotestejä ja raskaustestejä, ja ensimmäistä kertaa eläisseni olin erittäin onnellinen, kun sain raskaustestistä negan :) Eli ilmeisesti se on hyvä merkki, että kohtu olis tyhjentyny..

Heinämassu kyllä minäkin siinä viivaa näin :heart:

Sohvi :hug: :hug: onnea uuteen yritykseen :flower:

Mä siis todella vaan taustailen, mutta roikun täällä harvasepäivä :LOL:

Mother sellaset rasvapatit on aika yleisiä, ja jos niitä on useampia patteja, niin varmaan ne on just sellasia rasvapatteja (lipoomia) vaarattomia onneks :hug:

-Murmelin-

Kiitos myös toisista onnitteluista!
Kyllä mä aattelin sinne kouluun mennä, kuluu
aikakin nopeemmin kun on tekemistä.
Silti vähän huono omatunto asiasta...kerroinko
että hakijoita oli 64kpl ja ottivat max. 17 henkeä??
Eli oon mä hyvä!
:D

mother4 toivotaan että kaikki on kunnossa!

Sohvi tervetuloa :hug:

Heinämassulle varpaat ja kaikki pystyssä!! ;)

ja sintsulle pikaisia paranemisia ja pitkää pinnaa!

Pinguli jännitän täällä sun puolesta!
Tulethan heti raportoimaan??

Sun Rise eiköhän se plussa pian testiin piirry,
selvät merkit ilmassa :LOL:
Ja eiks päivittäjille oo yleensäkkin ne plussat tullu :heart:

Jos tämä on tarttuvaa, niin toivon tartuttavan tämän teihin kaikkiin!! :LOL:

Yhteistyössä