KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

PERJANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 7/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 9/27
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 12/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 13/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 15/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 15/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 15/30
nanakuu...........................KM 11/08...........................KP 16/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 17/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 ...........................KP 23/31-35
kuumetta..........................KM 12/08...........................KP 25/24-27
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 43/28-32
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
catzy..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
sohvi77..............................KM 01/09

HAAVEISSA TOINEN

annuli-nannuli.................KM 12/08..........................KP 6/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 14/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 14/28-42
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 21/26-? (AINA VAHVISTUVA HAAMU!)
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 24/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 24/30
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA b:)d)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Jennyli...............................KM 01/09...........................KP 6/32
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 19/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 20/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 23/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 27/23-28
Amira................................KM 06/07
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 4/28
Eppuliini..........................TM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Elikkäs mitä mun pitäis itsestäni kertoa lisää? Vähän on vielä hakusessa tää palstailu...mutta kolmatta siis kuumeilen, eka km koettu. Mites noitten kp kanssa? Lasketaanko kp1 siitä kun km vuoto alkoi? Siinä tapauksessa nyt ois kp 13.

Moi!!

Lääkkeellinen tyhjennys eilen. Ja se oli kauhea, kivut olivat helvetilliset, silmissä musteni, kun ylös koitin nousta, voin myös valtavan huonosti, ihmettelen suuresti, miksi tällaiset asiat hoidetaan kotona, sairaalassa apu ja kunnon kivunlievitys olisi ollut lähellä!! En ollut varautunut ollenkaan tällaiseen, vaikka mua informoitiin kyllä, mitä edessä on! Ja vaikka puhuttiin tuulimunasta, niin ulos tuli kyllä alkiota muistuttava harmaa katkaravun näköinen kova klöntti, näin sen selvästi sillä se jäi pyyhkiessä paperiin!

Nyt koitan aloittaa henkisen surutyöni, ja ehkäpä kun kiertoni tästä normaalisointuu palailen tänne kuumeilemaan!

Jatkoja kaille ja onnea plussanneille!!

maaliskuu

Maaliskuu :hug: :hug: voimia!!

Sohvi pahoittelut tapahtuneesta :hug:

Pinguli: toivotaan, että tämä olisi nyt viimonen täti pitkiin aikoihin..

Iseäni nyt mietityttää toi terolut, mites sen kanssa...mulle määrättii sitä tuhruiluihin kp 15-24
lääkäri ties hyvin, että vauva on tähtäimessä... nyt yhtenä unettoma yönä selailin nettiä ja sieltä tuli vastaan tällanen tieto et terolut voi ehkästä koko ovulaation jos ovis ajoittuu terolut päivien ajalle..hassua, koska mul ainakaan ei niin säännöllinen kierto oo et se ovis ois vältsyy kp 14... Mietin et voisinko myöhäistää sen terolutin ottamista ja soitin sinne samaan taloon missä mulle määrättiin ja siel oli kauhean ärsyttävän oloinen mieslääkäri joka vaan oli et älä sit syö sitä.. :eek: .... Siis haluaisin nyt kuitenkin syödä sen kuurin jotta se tukis mahdollista alkuraskautta mut tuntuu hiukan ristiriitaiselta mun kohdalla jos sen lääkkeen takia sellasta alkuraskautta ei sit edes tuu... onko jollain tietoo tästä, ite olen vähän ymmällään... voiskohan ensin tikuttaa oviksen ja alkaa niitä teroja popsii vast sen jälkeen...soitin äitiysneuvolaankin mut sielt ne sano et soita lääkäriin :kieh:
kertokaa jos kokemuksia!!!!

Maaliskuu :hug:

Minustakin tuntuu että nykyään ei sais lääkäriin mennä muuten ku hengenvaarassa olevat.Muut vaivat kärsitään kotona :( Ainakin jos uskaltaudut ensin soittamaan et kannattaisiko tulla...Niin vastaus on ainaki täällä meilläpäin tiukka ei!Tai sitte mulla vaan on ollu huono tuuri noitten lääkäreitten kans.Se oli kyllä tosi mukava kenellä viimmeksi kävin...

Itsellä mahaa nippailee ja mä oon ihan varma ,että mulle tulee viel joku tulehdus. Vaikka oikeesti on visiin ovis lähellä,mut ku vieläki tiputtelee...höh...ei taida tässä kuussa olla toiveita raskautumisesta...vaikka eihän sitä ikinä voi tietää.Yritetään kuitenki ja voihan olla et se vuotoki jo loppuis :)

Hyvää viikonloppua kaikille :heart:

P-E
:hug: Kaikille sitä tarvitseville :hug: ja sohville tervetuloa joukkoon, toivotaan että vierailusi jää lyhyeen :D
:attn: Mulla kp 3/25, jäänyt varmaan huomaamatta. Jos sen voisi päivittää, Kiitos :flower:

Pingulille pahoittelut tädistä. :hug:

Multa puuttuu ainakin kahdessa viime kierrossa olleet oviskipuilut. Ne tuntui molemmilla kerroilla vasemmalla puolella. :eek: Limoja kyllä tulee, mikä on hyvä merkki. =)

Tänään nautin vapaapäivästä, viikonloppu menee töissä. Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:

Kaikille tarvitseville suuren suuri :hug:

Itse tässä odottelen että nää päivät kuluis vauhdilla!!Miten voi tuntua 5 päivää samalle kuin ikuisuus :LOL: Minäkö malttamaton? Enpä vissiin. Mahaa kourii ja oudosti "kirvelee" välillä, en osaa paremmin tunnetta kuvailla.Eilen tuntui outoa kuumotusta oikeella puolella kohdun paikkeilla. valkovuoto on aivan kirkasta ja vetistä (vaikka tuskin se ketään kiinnostaa hirveesti :D ) kohdunnapukka on eilisestä kovettunut entisestään.Lämmöt edelleen koholla, ja rinnat on aika arat, huomasin kun esikoinen löhöili illalla sylissä ja pää painoi rintaa vasten, tuntui aika kurjalle.

Olen kyllä erittäin yllättynyt jos en raskaana olekkaan. Väsyttääkin niin vietävästi!

Sen verran omaa tarinaa, et olen tässä vajaat kaks viikkoa vuodellu viikko sitten tuli kovat kivut sekä pari hyytymää (seuraavana päivänä nähtiin ultrassa syke, tai kait se oli vauvan syke eikä mun), vuotelu on jatkunu. Tänään olis ollu viikkoja 11+6. Aamulla kävin neuvolassa, sain lähetteen ja kävin tänään naisten pkl ja kohtu tyhjentynyt raskausmateriaalista! :'( Toisaalta tosi helpottunut olo, kun ei tarvi enään pelätä et meneekö keskenja miks vuotaa :/ jne sekä et meni näin "helposti", siis et on itekseen tyhjentynyt! Onhan se varmasti tässä vielä mietinnän paikka, varsinkin kun oli jo kerenny suunnitella kesää jne! Mut avoimin mielin eteenpäin.. uudelle raskaudellekkin annettiin lupa :saint:
Tulisin tänne teidän mukaan, taustailemaan näin aluksi..

Hei tytöt! Vietän yksin iltaa kotona ja suru on puserossa. Erehdyin viestimään tuonne lapsettomuus osiolle, koska joskus 7 vuotta sitten luovuin toivosta ja samassa yhteydessä myös silloisesta miehestä kahden vuoden yrittämisen jälkeen. Aviomieheni kanssa on nyt puolivuotta yritetty tosin alkuun jouduttiin clomeilla hakee kk (tod. näköinen pco vaikka ultrassa ei näy mitään ja testot koholla) mutta plussattiin luomusti eilen aamulla vielä hienosti ja hurrattiin mutta tänään on vaihtunut juhla itkuun. Vuotoa jo kolmatta päivää ja pää hurjan kipeä. Tänään testi ei näyttänyt enää kuin rippeet viivasta ja vuoto jatkuu, pientä lämpöä 37,5. EKA plussa koko 30 vuotisen elämäni aikana! ja ulos tulee.. ( rv 4+6)

Tukea tässä tarvii.. pelko on suuri.. mutta onnistumisen odotusta yhä ilmassa! Jos meitä ei huolita sukkapari niin perustetaan oma kutomo!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Perhosia:
Hei tytöt! Vietän yksin iltaa kotona ja suru on puserossa. Erehdyin viestimään tuonne lapsettomuus osiolle, koska joskus 7 vuotta sitten luovuin toivosta ja samassa yhteydessä myös silloisesta miehestä kahden vuoden yrittämisen jälkeen. Aviomieheni kanssa on nyt puolivuotta yritetty tosin alkuun jouduttiin clomeilla hakee kk (tod. näköinen pco vaikka ultrassa ei näy mitään ja testot koholla) mutta plussattiin luomusti eilen aamulla vielä hienosti ja hurrattiin mutta tänään on vaihtunut juhla itkuun. Vuotoa jo kolmatta päivää ja pää hurjan kipeä. Tänään testi ei näyttänyt enää kuin rippeet viivasta ja vuoto jatkuu, pientä lämpöä 37,5. EKA plussa koko 30 vuotisen elämäni aikana! ja ulos tulee.. ( rv 4+6)

Tukea tässä tarvii.. pelko on suuri.. mutta onnistumisen odotusta yhä ilmassa! Jos meitä ei huolita sukkapari niin perustetaan oma kutomo!! :hug:
Teemme niin :D :hug:

Tosi ISO :hug: tuntuu ihan ekstra pahalta sun puolestasi, varsinkin kun luin tuota sun historiaa! Mahdollisesti, alkio vain hipaissut kohdun seinämää, mutta ei ole jostain syystä kiinnittynyt! Onko sinulla testejä jäljellä..? ku mietin, et voisit viel testata esim. sunnuntaina.. ja jos plussa, ni sit vois harkita et olisit maanantaina neuvolaan yhteydessä, et pääsisit otattamaan verestä hcg-arvon! No jos jotain hyvää haetaan, niin nyt tiedät, että ovuloit ja että hedelmöittyminen on tapahtunut!!
Mut me noustaan täältä vielä.. ja näytetään et kyl nämä tätit täält vielä saa ihmeitä aikaiseksi!! Jos ei muu auta, ni otetaan kyynärpää taktiikka avuksi :whistle:

Perhosia huomasit varmaan, et täältä löytyy myös esikoista pitkään haaveilleiden pino (en ole ajamassa sinua missään tapauksessa pois), mut et sieltä vois myös löytyä sellaisia kanssa kulkijoita, jotka ovat sinun kanssa samassa tilanteessa!! :hug:

sukkapari perhosia ja maaliskuulle paljon :hug: :hug: :hug:

Pingulille peukut pystyyn, että tätiä ei näkyisi =)

Olin tänään jälkitarkastuksessa, ja ultralla lääkäri katteli ja totes limakalvon olevan aivan liian paksu vielä..ja muutamia kohtia, joissa hieman enemmänkin paksuunnosta :| No, sitten se ultras munasarjat, niin yllätys yllätys vasemmalta puolelta löytyi 27mm kokoinen munarakkula, ihan kohta varmaan puhkeemassa, On kyllä ollu kipeet vatsansivut, mutta en mä mitenkään voinu uskoo, että mä ovuloisin.. kun ei vuoteen mitään tuntemuksia ollu, ennen ku niillä clomeilla. Todella ihme oli tapahtunu =) Lääkäri oli sitä mieltä, etää kohdun limakalvo voi olla noin paksu ton ovulaation johdosta, ja sanoi, että kannattaa kyllä noin komea löydös hyödyntää nyt viikonlopun aikana, ei se raskaus ala, ellei kroppa oo valmis.. Halus kuitenkin kattoo musta kvantitatiivisen HCG-määrityksenkin varmuuden vuoks.. sen vastauksen saan maanantaina.. Nyt sitten vaan ukko petiin, ku töistä pääsin.. olihan se hieman yrittämisen meininkiä..mutta lääkärin määräyksestä ei se voinu kieltäytyäkään :LOL: En mä usko toista ihmettä samassakierrossa tapahtuvan, mutta todella positiivinen asia oli toi, että mä sitten kuitenkin sain ihan luomusti ovulaation aikaan!

Anteeks omanapainen vuodatus...tää vaan oli mulle niiiin ihana yllätys :flower:

Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:

Murmelin kauanko sulla nyt keskenmenosta? Kysyn kun lääkäri totes ultratessaan (keskiviikkona) km:n jälkeen mulla olevan kehitteillä follikkeleita (=munarakkula?) ja sunnuntaina tulis 2 vkoa km:sta. Eli siis voisko olla että eilen tuntemani kipu vasemmalla alavatsalla vois johtua jo oviksesta?

Anteeksi hiljais elo. Meillä ollaan oltu vuoronperin kipeinä. Nyt tuntuu että voisi helpottaa. Tämä kierto meni täysin harakoille sairastelujen takia. Kerran ollaan vain pettoja jaksettu heilutella.

En nyt jaksa lukea teidän viestejä. Niitä on tullut todella palhon. Nyt vain nukkumaan kun lapset nukkuu ja mies vielä töissä. Tulee vasta ensi viikon tiistaina kotio.

:hug: Sitä tarvitseville ja :flower: plussanneille

LAUANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 8/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 10/27
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 13/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 14/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 16/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 16/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 16/30
nanakuu...........................KM 11/08...........................KP 17/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 18/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 ...........................KP 24/31-35
kuumetta..........................KM 12/08...........................KP 26/24-27
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 44/28-32
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
catzy..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia.............................KM 01/09

HAAVEISSA TOINEN

annuli-nannuli.................KM 12/08..........................KP 7/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 15/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 15/28-42
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 22/26-? (AINA VAHVISTUVA HAAMU!)
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 25/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 25/30
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA b:)d)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09

HAAVEISSA KOLMAS

PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 4/25
Jennyli...............................KM 01/09...........................KP 7/32
sohvi77..............................KM 01/09...........................KP 14/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 20/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 21/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 24/28
Amira................................KM 06/07
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 5/28
Eppuliini..........................TM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

Huomenta kaikille!

Tervetuloa uusille, eiköhän me kaikki tänne mahduta! :hug:

Mä tein nyt stopin testaamiseen..Kaikki liuskatestit oon jo tuhlannu, nyt yhtä prismasta ostettua säästän huomisaamuun. Jos ei selkeetä plussaa tule, niin testaan vasta ensi tiistaina tai keskiviikkona. Nyt ei vaan enää jaksakkaan noita haamuja tuijotella :D Hauskaa viikonloppua kaikille!! :wave:

Tänne oli tullut monta uutta, teille kaikille :hug: :hug: ja tervetuloa joukkoon.

Heinämassu peukuttelen sulle että se viiva siitä vahvistuisi.

Täällä testattu nega tänä aamuna :'( Tällä kertaa tiputtiin taas vähän korkeemmalta, kun jotenkin niin uskoin että tässä kierrossa olis mahiksia kun noi rinnatkin tosi kipeet ja vatsassa ihme tuntemuksia... Huomenna tai viim maanantaina menkkoja odottelen.

Nyt täytyy viikonloppuna surffailla tuola netissä ja varata vihdoin se suunnitelmissa ollut lomamatka, niin saa jotain muuta ajateltavaa :D

Huomenta vaan kaikille ja mukavaa vkoloppua!

Heinämassu82 tuo yltiöpäinen testaaminen kuulostaa niin mun toiminnalta :snotty: . Ennen tätä km ehdittiin puol vuotta yrittää ja en edes halua sen tarkemmin miettiä kuinka paljon testeihin tuhlasin...PALJON! Nyt päätin (just joo... ), etten testaile ennen ku menkat oikeesti myöhässä, hankalaks vaan tekee kun en tästä kierrosta tiedä millon ne on edes myöhässä...ennen km kierto oli epäsäännöllinen 28-35.

Yhteistyössä