KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Hei pitkästä aikaa :wave: En tiedä muistaako mua enää kukaan, olen ollut tän pinon pitkäaikaisin jäsen (valitettavasti..) ja meidän neljännen km:n jälkeen joulukuussa jättäydyin täältä pois. :ashamed: Ajattelin nyt kuitenkin tulla kertomaan kuulumisia jos ne jotain vaikka kiinnostaisivat =) Ehdimme miehen kanssa jo luopua siitä ajatuksesta, että meille toista lasta enää koskaan tulisi, kunnes saimme yllättäen mahdollisuuden päästä hoitoihin. Kävimme noin 2 vkoa sitten ensimmäistä kertaa lapsettomuushoitoihin erikoistuneella klinikalla ja hoidot aloitettiin heti. Ensimmäiseksi kokeillaan hormonihoitoa mikä tarkoittaa sitä, että ovulaation kun bongasin pistin itseeni piikin Pregnyliä ja siitä sitten parin päivän päästä aloitin Lugesteronit. Testi pitäisi tuossa viikon päästä tehdä ja tietysti toivotaan parasta :saint: Jos ei onnea ollut niin ensi kierrossa on sitten vuorossa inseminaatio. Jos sekään ei onnistu niin sitten mietitään IVF:ää...

Tässä mennään nyt vähän "täyttä höyryä eteenpäin" -mentaliteetillä, jotkut saattavat miettiä mikä hoppu meillä on, niin voin kertoa, että meillä on yritystä takana jo 2½ vuotta ja meidän kummankaan pääkoppa ei kestä tätä yrittämistä enää kauaa. Kuten jo kerroin, ehdimme luopua jo toivosta kunnes saimme tavallaan uuden mahdollisuuden kun pääsimme tuonne klinikalle. Mitään vikaa ei kummassakaan ole, mutta apuja on silti nyt saatava. Nyt kokeillaan kaikki mitä kokeiltavissa on ja jos ei nämä konstit auta niin sitten saa olla. Olemme kuitenkin onnekkaita koska meillä on jo yksi lapsi :heart: Ihana esikoispoikamme,ainokaisemme, joka täyttää kuukauden päästä 6 vuotta :)

Toivon rippusissa yritämme elellä.. :saint:

Toivon koko sydämestäni kaikille tässä pinossa oleville onnea yrityseenne :heart: Toivotaan paljon iloisia plussauutisia ja onnistuneita raskauksia ja niitä ihania vauvoja :heart:

Halauksin
Epsu

++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Halit kaikille sitä tarvitseville :hug:

ON: Täällä odotellaan nyt sit vissii tätiä paikalle kuitenkin...pyyhkiessä edelleen nyt eilen ja tänään tullu välillä...aamulla tein kuitenki testin ja oli nega, ja nyt illalla huvikseen kokeilin ni tuli haalee viiva tai viivan paikka. Ihmettelin vaan et jos on viivan paikka ni miksei oo aiemmin tullu ku kaikki on samoja liuska testei ollu...hmm. Kinkkinen tilanne. No, eiköhän tuo selviä tässä päivän parin kuluttua :) :(
että semmosta :D Onpa noi kp:t menny yhtäkkii nopsaan :D en pysy ees laskuissa :D

MAANANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 10/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 12/27
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 15/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 16/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 18/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 18/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 18/30
nanakuu...........................KM 11/08...........................KP 19/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 20/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 ...........................KP 26/31-35
kuumetta..........................KM 12/08...........................KP 28/24-27
tyttö onnellinen................KM 12/07............................KP 46/28-32
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
catzu..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia.............................KM 01/09

HAAVEISSA TOINEN

annuli-nannuli.................KM 12/08.........................KP 9/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 17/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 17/28-42
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 24/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 28/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 28/30
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09

HAAVEISSA KOLMAS

PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 6/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 9/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 16/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 22/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 23/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 26/28
Amira................................KM 06/07
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 7/28
Eppuliini..........................TM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

maaliskuu, kuulostaa tosi kummalliselta... :eek: Mene tarkistuttamaan, minusta ei kuulosta hyvältä. Mulle ainakin sanottiin, että jos ei huomattavasti vuoto lisäänny kahdessa päivässä, niin takaisin sairaalaan. Täällä pitää ottaa se läääke tarkkailun alaisena...

Heinämassu, mitä ihmettä! :eek: :eek: olin jo ihan varma susta! Onko noi digitaaliset kuinka luotettavia? :hug:

sohvi, oisko kuukautiset jo?

Epsu, ihana kuulla hyviä uutisia :D Pidän teille peukkuja, että onnistuu b =) d

Ja Pingulille isot peukut täällä pystyssä b:Dd Kuulostaa hyvältä tuo viimeisin testi...

Olin eilen ystävän luona tekemässä kasvohoitoa, siellä oli sellainen Mary Kay-edustaja esittelemässä tuotteitaan, ja oli oikein mukavaa. Pahoinvointia ei enää ollut, välillä sitä ajatellessa saattaa häivähdys tulla. Eli aika psykosomaattiselta vaikuttaa. Kävin vaa'alla aamulla ja taas olin kaksi kiloa kevyempi, mikä on sekin pelottavaa. En ikinä laihdu itsestäni, kovan yrityksen takana pitää yleensä olla. Ystävättäret sanoi, että olen raskaana, joten on tässä odottamista nyt viikossa. Näen joka yö vauvaunia, nyt näin plussausunta. Ja heräsin 4.45 täysin pirteenä nälkään, enkä ole sen jälkeen saanut unta. Mahakin jumissa ollut monta päivää.

Eli nyt kun olen jakanut kanssanne oireeni, niin on ainakin hyvä ja ymmärtävä tukiverkko täällä ottamassa vastaan, jos ei pidäkään paikkaansa :D Ootte sen verran tärkeitä, enhän näitä muille ihmisille selittäisi :heart:

Hyvää alkavaa viikkoa ja kuukautta kaikille!
:wave:

Sun Rise : en tiedä testistä, ennen en oo nähnytkään moista..Ja eilen oli kuitenkin 4 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää, ja testi lupas sille päivälle että 51 naista 100:sta olis saanu sillä päivällä positiivisen tuloksen. Hämää vaan noi aiemmat haamut ja viivat :headwall: eilen oli siis tod näk 11 dpo.

Lämmöt on edelleen koholla, ja alkoi uudestaan tulla ihan kirkasta "limaista" valkovuotoo. Kaikki oireet puhuu sen puolesta että olisin raskaana :eek: ota tästä nyt sit selvää. Pah. Mies sanoi että tässä kierrossa hän ei enää osta testejä mulle, ja itsellä rahaa tulee vasta ensi viikolla :D eli vaikka nyt kävis niin hassusti että ne menkat ei alkais, niin ens tiistaina on vasta testipäivä :p Mut en mä luovuta ennenku se täti kurvaa paikalle!!! Oli eilen TODELLA pettynyt olo, hyvä ettei itku päässyt.YHDEN TESTIN TAKIA VAIN!!! Eri tavalla olis suututtanu jos ne menkat olis alkanu, olis päässy samantien uuteen kiertoon. Nyt vaan joutuu taas kerran ODOTTAMAAN.mut ehkä mä kestän.

Anteeks vain oma napa :ashamed: nyt vaan suututtaa.

Epskeps :hug: ja rutkasti onnea yritykseen!!

Itselläni ei vuoto sit jatkunukaan eli muutaman tunnin kesti ja vähän jäi pyyhittäessä paperiin. Mitä lie mutta en usko että menkat vielä. Tietysti kuumeisena haluaisin kuvitella sen olevan kiinnittymisestä johtuvaa jos ovis olis ollu viime to jolloin oviskivut tunsin mutta tuskinpa.

Mulle voi sitten päivittää kp 1.

Epskeps ihanaa että pääsitte noihin hoitoihin. Toivotaan, että ne teille sen kauan kaivatun toisen lapsen tuovat. Käyhän kertomassa kuulumisia.

Heinämassu :hug: inhottavaa piina-aikaa elät. Mutta luotetaan nyt kuitenkin noihin oireisiin ja aikaisempiin haamuihin!

Moikka,

Ihana kuulla Epsun kuulumisia, ja vielä noin hyviä!!! Toivomme tosiaan, että järeämpi asearsenaali tuottaa toivotun tuloksen!!! Paljon onnea matkaan, ja jännittyneenä odotamme lisää uutisia, ja vieläkin parempia!!!

Mitähän meidän tohtorille kuuluu?

Vaklaamassa oon käyny täällä vaikka pitäis tuolla toisella puolella olla. Muuten menee hyvin, mutta vähän ahdistaa kun tavaramerkiksi tullut tautinen väsymys alkuraskaudessa puuttuu. Se otetaan mitä annetaa, ja nyt jannätään, että annetaanko mitään??

No joo, onnea ja haleja kaikille tänne tasapuolisesti, voikaa hyvin ja eiku armotonta yrittämistä!!! :hug:

rv 7+ ehkä?

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tänne voi sit päivittää kp 1 :'( :'( :'( :'( :'( Kuitenkin testasin aamulla kaikest huolimatta ja kaks viivaa tuli, toinen oli haalee. Ihmettelen nyt KOVASTI tätä... Mul on aina hirveet menkkakivut ja nyt ei oo MITÄÄN! Mut ihan menkat nää näyttäis olevan. Siteellinen jo tullu :(

Aconista en saanu hyvää kuvaa, mutta tässä tää Prisman testi..Selkeesti vaaleanpunainen viiva, ei mikään harmaa viivanpaikka! Ja tänään 12dpo menossa :heart: isommasta kuvasta näkee paremmin.

Eikä ollut edes aamupissasta tehtyjä noi testit :D vielä kas testiä jäljellä, yks kumpaakin..Huomenna teen vielä Aconin ja keskiviikkona ton toisen :whistle: Ja kuvia laitan lisää tänne, vaikka kukaan tuskin jaksaa noita enää katsella :D

P-E
Hui olipas paljon tekstiä tullut, kun muutaman päivän pysytellyt tarkoituksella täältä pois :ashamed:
Uusiakin oli tullut :hug: ja tervetuloa mukaan :flower: Toivotaan että vierailunne jää hyvin lyhyiksi :heart:
Epskeps Onnea hoitoihin :heart:
Täällä täti sitkeesti jatkaa kyläilyään :eek: Saisi lähteä jo hiiteen :kieh: Jotain positiivista sentään akka kuntoon projekti edennyt hyvin :) Kampaajalla käyty ja mikä tarkeintä yli 2kg lähtenyt jo :D
+++++++++++++++++++ :whistle:

heips!
mahtuisinkos tänne pinoon? mulla oli KM 12.12.08 (rv12+3) ja nyt jo ekat menkatkin takana, eli uutta yritystä on kehissä. tänään Kp18/?? vieläkään ei ole henkinen kipu loppunut, mutta kai se aikaa myöten helpottaa. välillä vaan tulee päiviä, jolloin Toukka tulee mieleen liiankin hyvin ja kaikki itkettää. ja tietenkin ärsyttää suunnattomasti ystävien raskaus uutiset tällä hetkellä, esim kälyn raskaudesta en osaa iloita lainkaan, vaan toisaalta pienessä mielessäni toivon hänelle jonkinlaisia vastoinkäymisiä.
olenko siis katkeroitunut..olen.

Epsu kiva kuulla hyviä uutisia! :heart:
Toivottavasti onnistaisi!

pinkkimieli :hug: tervetuloa!

Heinämassulle viivan vahvistumista toivon edelleen!

Pinguli :hug:

Sun Rise positiiviselt kuullostaa...
Peukut pystyssä!!!

Annemaarit :hug:

Ja kiva kuulla woodoon kuulumisia täällä, kun en
itse uskalla vielä plussanneisiin siirtyä...
Josko sitten ultran jälkeen seuraisin perässä??

(.) Tänne iski kamala räkätauti ja kuume, joten ainakin
alkuviikon kuntoilut pitänee jättää väliin.. :snotty:
Juuri kun löysin sen hukassa olleen motivaationi...höh!

heippa!

Joo, paljon tapahtunu poissaollessa :hug: :hug: kaikille uusille

Heinämassulle viivan vahvistumista

Sun Riselle peukkuja ja varpaita!!

ON: Tänään sain puhelinkonsultaatiota 2 eri lääkäriltä ja oli kyllä niin erilaiset kuin olla voi...
1. lääkäri vähätteli, oli ivallinen naureskeli mun kysymyksille, puhui päälle ja tokas vielä kun kysyin keskenmenosta, että noita keskenmenoja nyt naisilla on...
Itkin puol tuntii puhelun jälkeen kun joku voi olla tollanen kun soitan asialla joka on itelle tosi arka ja tärkeä...

Sit soitin toiselle joka suhtautu muhun ja mun asiaan tosi hienotunteisesti ja kerto tosi tarkasti mitä mun pitää lääkitykseni ja raskautumisyritykseni yhdistämisen kanssa toimia, oli sen puhelun jälkeen niin hyvä olla että mietin oonko mielipuoli kun tunteet menee näin vuoristorataa =)

Pinkkimieli: Ilman muuta mahdut. :hug:

ON: Anteeksi kovin tää jatkuvan oman navan kirjottaminen.. :D Oon tässä mietiskelly, että missähän mun normaalit menkka oireet oikeen on..mul ei oo ikinä ollu kivuttomia menkkoja. Tällä hetkellä vuoto ihan normaalia, ehkä aavistuksen niukempaa kun normaalisti. Kipuja ei ole. Tissit on tosi kipeet, eikä koskaan menkkojen aikaan ole kipeät, päätä särkee ja siis edelleen kaikki normaalit raskaus oireet. Ja sit kaiken kukkuraks se positiivinen testi..Mitähän tää nyt oikeesti meinaa...vale menkatko? Pakko huomenna testata onks viiva haalistunu tän päiväsestä ku oli ihan selkee viiva. Vaiko mitä...
Ne kellä samanlaisia kokemuksia...laittakaa niitä. Haluisin vähän jotain informationii :D

Tervetuloa uusille! =)

Ja heinämassulle jälleen onnittelut. Tyhmää että se yksi testi sinut säikäytti. =)

Mulla on ollut vähän hassu olo tänään; migreeni JÄLLEEN, väsyttää tuhottomasti ja noiden lisäksi on tullut semmosia ihon nipistely/pistely-kohtauksia, joita en osaa sen tarkemmin selittää. Minä tyhmä en muistanut laittaa täyteen lastattua pyykkikonetta päälle ajoissa, niin pitää nyt valvoa vielä yli tunti. :ashamed:

Hyvää alkanutta viikkoa taas kaikille! :wave:

Muoks. Ei taida toi mustennus toimia ollenkaan...

TIISTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

kuumetta..........................KM 12/08...........................KP 5/24-27
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 11/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 13/27
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 16/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 17/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 19/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 19/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 19/30
pinkkimieli.......................KM 12/08...........................KP 19/
nanakuu...........................KM 11/08...........................KP 20/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 21/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 ...........................KP 27/31-35
tyttö onnellinen................KM 12/07............................KP 47/28-32
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
catzu..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia.............................KM 01/09

HAAVEISSA TOINEN

Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 2/30
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 2/24-28
annuli-nannuli.................KM 12/08.........................KP 10/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 18/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 18/28-42
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 25/26-?
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09

HAAVEISSA KOLMAS

PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 7/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 10/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 17/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 23/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 24/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 27/28
Amira................................KM 06/07
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 8/28
Eppuliini..........................TM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria

pinkkimieli, tervetuloa tänne. Uusi halaus vielä kokemastasi :hug:

Heinämassulla on nyt rankat oltavat! Toivottavasti ne haamut nyt vahvistuu ja saamme selvää asioista :D :hug:

Pingulille pidän peukkuja, jospa kuitenkin... b =) d

annuli-nannulilla tosi törkeä lääkäri |O Miksi ihminen ryhtyy lääkärikis, jos ei kerran kiinnosta ihmisiä hoitaa!!! Siihenhän kuuluu myös henkinen hoito, prkl... Kehoittaisin tekemään jonkin sortin valituksen, musta noin ei saa puhua.

Itselleni ei kuulu kummempaa, alkaa "oireet" vähetä, kun ajattelen että tuskinpa olen raskaana :LOL: Viikon päästähän se kai selviää sitten. Vatsakin toimii jo paremmin. Sain kuulla töissä, ettei mulla ole mitään vaaraa lentää ulos sieltä, kun johtokunta haluaa mut pitää. Eli se toteutetaan kätyännössä siten, että jos henkilökuntaa sen takia on liikaa lapsiin nähden, kaikki lyhentää työvuorojaan! Aika villi ajatus... Muutenhan yksinkertaisinta olisi se, että minä olen uusin ja siinä järjestyksessä lähtisin ekana pois. Kaikki nyt kuitenkin riippuu kaikesta, olenko raskaana... jatkuuko työkaverin raskaus loppuun asti... Jännittäviä aikoja täällä eletään! :D

Hauskaa tiistaita kaikille! :heart:

Yhteistyössä