KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Mulla ollut ihmeen kosteeta tuolla alakerrassa. :whistle: Äsken tuli pikku itku, kun puhuttiin ukon kanssa siitä, että olen torstaista lähtien neljä yötä töissä ja hän joutuu nukkumaan yksin. Tuon lisäks hermot olleet kireellä ja naama kukkii. Samoja "oireita" siis kuin joulukuussa, jolloin haaleat viivat testiin tuli. Saa nähdä, voipi olla jotain tai sitten ei. Sen näkee sitten ens viikon lopussa kaiketi. Oon nyt aika maltillinen tämän raskautumisen kanssa, en anna menkkojen masentaa.

Pinguli, voimia! :hug:

Heinämassulle tervemenoa odottajiin, pysykin siellä. ;)

Vois vaikka suunnata sänkyyn ukon viereen kirjaa lukemaan. :heart:
 
Empuuu: sun oireet on ihan samat kuin mulla ;) Paljon peukutuksia sulle!

Seuratkaa nyt äkkiä perästä tonne odottajiin, enhän mä osaa pysyä täältä pois :D

Hirveen paljon plussatuulia tänne kaikille :whistle: :whistle: :heart: ja paljon paljon halauksia kaikille tarvitseville :hug:
 
TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 7/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 9/34
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 13/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 15/27
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 18/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 19/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 21/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 21/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 21/30
pinkkimieli.........................KM 12/08...........................KP 21/
nanakuu...........................KM 11/08...........................KP 22/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 23/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 ...........................KP 29/31-35
tyttö onnellinen................KM 12/07............................KP 49/28-32
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
catzu..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia.............................KM 01/09



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08........................KP 4/24-28
annuli-nannuli.................KM 12/08.........................KP 12/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 20/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 20/28-42
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli.............................KM 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 9/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 12/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 19/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 25/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 26/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 29/28
Amira................................KM 06/07
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 10/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85


2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria, Heinämassu82



 

moi...

Moi osaako kukaan kertoo noista ovistesteistä... Mä alotin testaamisen edellispäivänä mielestäni aika hyvissäajoin eli kp 10/28-30 ja sillon näytti aika selkeetä 2 viivaa mut ei siis kuitenkaan yhtä paksuu ku testiviiva ja nyt sit eilen ja tänään näyttää mun mielestä haaleempaa viivaa...tarkottaakohan toi että ovista ei tuu vai voiks sen tummuusaste heitellä ennen LH-huippua...tietty se on voinu jo mennäkin kuka tietää....jos se viiva on alkanu haalistumaan niin mahtaako sitten enää tummeta...kovasti mietityttää tää kun toi terolut pitäis ottaa vasta oviksen jälkeen niin koskahan sitten sen uskaltaa alottaa??? Haluaisin kiivaasti kuulla muiden kokemuksia :)
 
annuli mulla ekassa tikutuskierrossa oli sama tilanne, että testiviiva lähes yhtä tumma kun kontrolliviiva, mutta alkoikin haaleta seur päivänä. Jatkoin tikuttelua ja vajaa viikko tosta tuli selvä ovisplussa. Joten kannattaa jatkaa tikuttamista ja kattoa miten viivan käy. Kaikkihan ei kyllä kuulemma saa noilla testeillä ikinä kunnon plussaa, mut sehän selviää vain kokeilemalla.
 
pinguli :hug:

Sun Rise ja Empuu peukut pystyssä! :D

Mullakin se haalea viiva tuli testiin vasta kp 29/28-30
(tai tuo kyllä tehty päiväpisusta)
(ja ihan hetken mielijohteesta laivalle lähtiessä )
ja sitten vahva viivakp33. En kyllä tehnyt kuin nuo kaksi testiä...
Eli josko ne viivat teillekkin löytyy, kunhan jaksaa odotella??
(paraskin puhuja odottamisesta...yritän keksiä kaikenlaisia
konsteja, että viikko vierähtäisi nopeemmin )
 
Hullu oon, joo, mutta tein pari r-testiä ja viiva vahvistuu. Tiedättekö voiko ovis tulla pian km-vuodon loppumisen jälkeen? Voiko ovis tulla jos vielä hcg:tä jäljellä km:sta? Täää on nyt niin omituista, enkä tee tilannetta yhtään helpommaks säätämällä näiden testien kans....
Anteeks oma napa.
 
Voi kuttu :headwall: :kieh: Olenkohan missannut jo oviksen tässä kierrossa?! Kuinkahan pian km vuodon jälkeen voi ovis jo tulla?! Kun vasta viimeviikolla tuo vuoto loppui ja nyt kp 12!! vai onkohan mulla vaan joku hormonihäiriö!!
Mutta joo...nännit on kipeytyny tänään ihan hirmuisen kipeeksi just niinku aina oviksen jälkeen :eek: Ja aamulla kun mittasin piruuttani lämpöö niin se oli melkein 37!
Hirveet haluthan mulla on ollu koko viikon ja alkuviikosta hieman etovaa oloa niinkun monesti oviksen aikaan. Voihan hittolainen sentään!!
Mitään erityisiä oviskipuja ei kyllä oo ollu, välillä oikeelta nippailee hitusen ja mitään huomattavia limojakaan ei ole ollut...tosin nyt tuntuu kovinkin kuivalta. Iso höööh!!
Ja hyödynnetty sitä ei sitten tietenkään oo jos näin asiat on :/
 
Jennyli Itse kans oviksen ajankohtaa pohdin, kuinka pian km:n jälkeen mahdollista?! Jos mun ovistuntemukset pitää paikkaansa niin se olis ollu kp11-12 ja kp 16 tuli todella vähän vuotoa(en edes vuodoks kutsuis) ja nyt r-testissä viiva vahvistuu....OMITUISTA! Tai sit ihan järkiselitys jota vaikea tietty hyväksyä :/ ei ovista, vielä jotain jäänteitä km:sta kohdussa ja sen vuoksi testi plussaa....plääääh
 
Sohvi uskon että sinulla on kuitenkin kyseessä ihan oikee plussa =) :heart: Varovaiset onnittelut :flower:

Pahus, nyt harmittaa :headwall: Olis pitänyt vaan aloittaa oviksen bongaus heti vuodon loputtua tai käydä gynellä tarkistuttamassa tilanne!! Eihän tässä nyt auta itkutkaan markkinoilla jos ovis onkin jo mennyt :/ En olisi kyllä uskonut sen heti tulevan ja oireetkin on ollut sitten erittäin huomaamattoman lievät verraten muihin kiertoihin!
Ei kunnon kipuja, ei limoja ja kn on lähes kiinni! Nyt vaan nää rinnat/nännit on tullu niin pirun araksi!
 
Onko sulla Jennyli aina ovis ollu tunnistettavissa limoista ym.? Mä en ite aina oo huomannu limoja vaikka ovis ollu ja ehkä tää km voi limailuja sekoittaa.

En uskalla plussaan uskoa mutta tää on niin tätä kun kovasti toivois pian uutta raskautta...Paljon kysymyksiä ois; tietääkö kukaan voiko hcg jäädä koholle (tein testin 25 herkkyydellä) vaikka yli viikko sitten ultrattu että kohtu on tyhjä ja vuoto loppunut jo 2 viikkoa sitten??? Entäs voiko ovis tapahtua jos hcg on koholla? Voi voi mua :xmas:
 
Yeb
Heips kaikki.. Mä oonkin ollut tässä pinossa ihan taustalla :ashamed: Ja nyt tulin ilmottamaan että minut saa poistaa pinosta, lähden odotuspuolelle jännäilemään josko tämä jaksaisi loppuun asti :)

Tsemppiä ja paljon plussia kaikille tähän pinoon! Törmäillään jossain muualla :wave:
 
Sohvi joo kyllä mä on aina (silloin kun ovuloin) niin ollu aika selkeet oireet. Ensin ollu nippailuja/kasvukipuja jonkun viikon ennen ovista ja ovisaikaan kunnon limailua 2-3 päivää. Kohdun suu on myös aina ovisaikaan ihan levällään :x Irtoamiskivut mulla on ollut kans ihan selvät ja sen jälkeen on ollut noin päivän sellaista tärähdyskipua.
Mullahan oli clomit 2 viimeisimmässä kierrossa ja tikutellut oon ovista myös. Lämpöjäkin mittaillut epäsäännöllisen säännöllisesti.
Nyt tosiaan en osannut sitten odottaakaan ovista näin pian vaan oletin sen olevan su-ensiviikon aikana. Ovistikut tuli vasta tänään joten en ole edes tikuttanut vielä!
Keskenmenosta on nyt toista viikkoa (alkoi 25.1) ja vuoto loppui viimeviikon lopussa. Km vuoto oli kyllä lopussa aika limaista :x
Nyt mulla on ollut halut sitten ihan hirvittävät niinkuin kyll monesti menkkojen jälkeen ja hivenen nippailuja oikeella puolella aina välillä. Alkuviikosta mulla oli runsaampi v.vuoto ja nyt ei juuri mitään!
Ehkä tuo km sitten on vaikuttanut jos nyt olen jo ovuloinut eikä oireet ole sitten ollut niin voimakkaat.
Täytyy nyt vielä kuitenkin kuulostella jos tämä onkin väärä hälyytys ;)
 
Heips moips!

Pongasin oviksen tänään :LOL: kuitenkin jo Kp21.
Pupuilu aloitettiin onneksi eilen jotta mahkut olis paremmat raskautua, kun mulle nuo ovistestit ovat haamuilleet jo 7 päivää :/
Saakelin keskenmeno sotki koko kropan, ja laihduttaminen / liikunnan aloitus vielä lisäävät kropan sekoilua :headwall:
Nyt sit vaan tarviis malttaa olla testailematta ainakin se 14pv. Tulee muuten oleen vaikeeta :D Taidan painua mittaamaan lämpöjä, josko olisivat hieman koholla ja pysyisivätkin seuraavat 2 viikkoa, kun ei kerta ole flunssakaan vaikuttamassa lämpöihin, ainakaan nyt.

 
Moi taas kaikille.

Samoja asioita me näköjään kaikki mietitään.Mä alotin ovistestit kaks viikkoo km jälkeen ja näytti plussaa samaan aikaan ku vuoto loppui...

Siitä on ny huomenna viikko ja mä en voi olla ajattelematta ,et jos vaikka nyt onnistuis.Näkyisköhän huomenna jo edes jotain sellaisessa herkässä testissä...Mä en kyllä oo huomannu mitään erityisiä oireita paitsi ,että mies eilen oli ,et hitsi ku sä oot ihan tuli kuuma.Voisko se merkitä jotain...Joo ja lämpöjä mittaillu.On koholla joku 36,8 mut eiks se oo ihan normaalii oviksen jälkeen...Ei oo kuitenkaan aikaisemmin tullu kiinnitettyä huomioo et miten ne lämmöt menee missäki vaiheessa.
Ja ipanatki on menossa nyt viikonloppuna hoitoon ja me leffaan ja syömään ja mä en nyt sitte tiiä uskallanko mä juoda mitä? Pitäisköhän olla ihan varmuuden vuoksi limu linjalla vai?On tää vaan niin hankalaa olla nainen
:LOL:
 
Yeb, onnea ja tarrasukkia mukaan! :heart: :wave:

Sohvi77:lla jännät ajat. Kohta saa varmaan suakin onnitella. :)

Joku kyseli ovistesteistä...Mä olen yhdessä kierrossa niitä käyttänyt, ja näyttivät oviksen hyvin. Viivat tummuivat kp16/17 asti. Enää en viitsi tikuttaa, kierto on sen 30 päivää normaalisti, limoistakin sen huomaan. :)

Töissä olen. Tekis mieli ajankuluksi lueskella noita keskenmenorunoja, mutta en voi, koska ne saat mut itkemään. Kyllä mä haluan uskoa, että meidänkin pikkuruinen odottelee meitä tuolla jossain... :heart:
 
PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 8/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 10/34
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 14/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 16/27
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 19/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 20/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 22/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 22/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 22/30
pinkkimieli.........................KM 12/08...........................KP 22/
nanakuu...........................KM 11/08...........................KP 23/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 24/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 ...........................KP 30/31-35
tyttö onnellinen................KM 12/07............................KP 50/28-32
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia.............................KM 01/09



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08........................KP 5/24-28
annuli-nannuli.................KM 12/08.........................KP 13/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 21/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 21/28-42
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli.............................KM 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 10/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 13/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 20/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 26/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 27/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 30/28
Amira................................KM 06/07
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 11/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85


2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria, Heinämassu82, Yeb



 
Yebille onnittelut! :flower: :heart: Juuri eilen mietinkin sinun ja muutaman muunkin kohtaloa =)
Siispä olen nyt siirtänyt useamman tuohon tausta-listaan, ja jos rupee monta kuukautta oleen siitä kun on viimeksi kirjautunut niin voipi varmaan poistaa sitten... Mutta toivottavasti kaikki tulee kuitenkin ilmoittamaan viimeistään raskaskauduttuaan, niin saa kasvatettua plussanneiden listaa :D
 

Yhteistyössä