KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Ite sitte menin tekee sen testin ja eihän siinä mitään näkynyt.Ei sinäänsä mikään yllätys...Enkä nyt sitte osaa päättää uskaltaako ottaa vai ei.Tosin kyllä sitä masunasukkia niin ootetaan että limulla mannään tämä viikonloppu ihan vaan varmuuden vuoksi...Ei sitte ainakaan myöhemmin kaduta...

Hyvää viikonloppua kaikille :heart:

P-E
yeb Onnea matkaan :heart:

Täällä oireista päätellen ovis menossa, pitää olla viikonloppuna ahkera :p Jos vaikka onnistaisi ;) On tää vaan niin jännää miten tässä vaiheessa kiertoa on aina toivoa ja innostusta täynnä. Loppukierrosta sitten iskee epätoivo ja kun täti taas saapuu on aivan maansa myynyt ja tekisi mieli heittää rukkaset nurkkaan :LOL:

Ei muuta kuin hyvää viikonloppua kaikille :flower:

Yeb Onnittelut!! :flower:

Sintsu Sulla on siis ovis ollu heti vuodon loputtua, antaa toivoa tähänkin napaan! Kävin aamulla verikokeessa hcg:n takia. Tulokset saan iltapäivällä, jänskää. Pahimmassa tapauksessa kai kaavinta edessä jos vielä ultrasta huolimatta tavaraa kohdussa...ja jos hyvin käy.. :heart: :heart:

MML
Mulle voisi huomenna päivittää kp 18/26-30, vaikka aikasemmin jo pyysin ottamaan ne pois ja olin varma, että kierto on menny jotenki sekasin. Kuitenkin kun ne menkat saapu niin oli ihan normaalit, muutaman päivän kestänyttä tuhruttelua lukuun ottamatta. Tämä kierto on menny ilman sen kummempia tiputteluja, yhtä pyyhkäsy tuhrua lukuun ottamatta. Ajottu oletetun oviksen kohdalle, mikä taitaa olla normaalia? Olin jostain lukevinani, että tiputteluvuodot vaikuttaisi hedelmällisyyteen. Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan tai osaako joku antaa jotain tarkempaa inffoa asiasta? Kävin jo epätoivoissani eilen lueskelemassa lapsettomuus puolella, vaikka se ei taida olla ajankohtasta vielä. Vuosi tuli yrittämistä täyteen, vaikka raskaana välissä olinkin, on tää aika tuntunu piiitkältä :(

Onnea plussanneille!! :flower:

Mitens meidän päivittäjän oireet? Kohta alkaa sulla olla testaamisen aika, vai oletko sen jo tehnyt? :)

Jokohan sitä kehtaisi kömpiä pois menkkojen jälkeisestä masennuksen suosta :ashamed: :wave: ... Melkoisesti tekstiä tullut viime käynnin jälkeen, jälleen sen enempiä kommentoimatta onnea plussanneille :flower: , jaksu :hug: uusille ja muuten tsemppiä kaipaaville.

Ottaa päähän kun ei voi olla jännäämättä mahdollista tulevaa plussaa :headwall: . Olis niin paljon helpompaa, jos voisi keskittyä ihan muihin asioihin. Vaikka miten touhuaisi muuta, niin aina tää vauvakuume putkahtaa mieleen :whistle: . Akka kuntoon-projektinkin lupaava alku (-2kg ) muutti suuntaa ja kohta ollaan taas lähtöruudussa :headwall:

Ovis oli kai viime su-ma. Sitten ke-to yönä heräsin, kun joko unessa tai oikeasti vihlaisi alavatsasta, niinkuin joku olis pistäny :eek: . En tiedä, mikälie vihlaisu oli mutta tietenkin aloin heti kuvittelemaan, että kiinnittyminen olis tapahtunut :ashamed: . Kyllä on taas piinaa riittämiin, ystävänpäivänä on pakko testata kun olis kosteat juhlat tiedossa. Kunpa aika kuluis nopeemmin...

Onnea plussanneille ja pahoittelut tälle palstalle joutuneille.

Tätihän se taas päräytti kylään, eli mulle huomiselle kp2. Voipi olla, että pidetään matalampaa profiilia pari kiertoa. Mies kun on päättänyt jo ekan lapsen kohdalla, ettei hänen lapsien syntymä satu loppuvuodelle. On tainnut oma syntymäpäivä joulunpyhinä kaivella mieltä lapsena...

Työstressiä on kyllä sen verran paljon, että tauko kuumeilusta voi tehdä ihan hyvää. En kuitenkaan häviä minnekään. Käyn täällä lukemassa kuulumisia.

Heippa kaikille!! Onnea Yeb plussasta :flower:

Sohvilla kans on jännät paikat :heart: Teitkö missään välissä km:n jälkeen negatiivista r-testiä?

Vauvakuume vaaan kovenee, ei millään malta odottaa... kokeilin ovistestejäkin jo.. kun niin komee folli oli viikkositten ultrassa, mutta tais jäädä irtoomatta, en ainakaan mammaksin ovistikuihin saanu ku vaaleen hailun viivan lauantaina ja hiukan haaleemman sunnuntaina, sitte iha melkei ei viivaa.. enne tota lauantain haaleeta tuli ke-pe ihan toistaviivaavailla olevia... Luulis ny niitten testien jotain näyttävän, jos LH:ta olis erittyny... eli, menkkoja sitte viikon-kahden sisällä odotellessa..

Puuhaemmille ja muillekin ovisteleville puuhakasta viikonloppua ;)

Jännäilijöille peukut pystyyn!! +++ :whistle:

No enpäs saanutkaan vielä hcg:n tulosta vaikka lupasivat....pitää odottaa maanantaihin, hohoijaa...mutta uudestaan testasin kun malttamaton oon ja viiva oli taas vahvistunut. CB herkällä oon testaillu siis ja päiväpissasta tällä kertaa. Tietääkö kukaan voiko noissa CB:n testeissä olla vaihteluita, siis että viivan vahvistuminen ei välttämättä tarkoittais hormoonitason nousua?

Ja valkkaria lorisee...tai paremminkin sellasta kirkasta limaa :x jos jollain kiinnostaa :)

Murmelin en testaillu aikasemmin kun en edes ajatellu että olis syytä testailla kun lääkäri totes kohdun tyhjentyneen ja hcg kontrollikin peruttiin koska siitä ei olis lääkärin mielestä mitään hyötyä.

Mulla nyt ei mitenkään lorise valkkaria, mutta alapää on koko ajan kostea. :whistle: Mies lähti viettämään iltaa kavereidensa kanssa, minä suuntaan pian töihin. Sain tänään kaksi itku-naurukohtausta, aika tyhmistä asioista. Selkä meinaa olla jumissa tuolta alhaalta. Ei auta kuin odotella. :)

Oikein hyvää viikonloppua, naiset! :wave:

Yeb
Vitsit, ootte kyllä ihania :heart: Kiitos onnitteluista!

Harmittaa oikein kun tässä pinossa tuli vaan taustalla roikuttua.. Oli sittenkin sen verran rankkaa kokea taas keskenmeno ettei sitten halunnutkaan ihan aktiivisesti kuumeilla tai jotain. Ja rankkaa oli myös huomata kuinka usein tähän pinoon tulee uusia :'(

Mutta toivottavasti mahdollisimman moni teistä tulee perässä tonne Lokakuisten pinoon :D

Omenaruusu, kurjaa :hug: Aika rankkaa odotella nyt niin kauan, että LA uuden vuoden puolelle menee, mutta mukavaa pitää taukoa välillä. Helpompaakin ehkä, kun on olemassa syy, niin osaa ehkä asennoituakin siihen, että keväällä sitten taas =) Pääasia, ettet meitä unohda tänne!

Piki, kuulostaa lupaavalta tollainen yövihlaisu =) Jotenkin mystisemmältä, peukkuja pidellen siis bd

rouva-77 ihanaa!!! Suuret onnittelut ja tarrasukat ja vauvaliimat ja kaikki, olen niin kyttäillyt, että milloinkas tulet ilmoittamaan plussastasi :heart:

Sohviko onkin raskaana kuitenkin? Apua, jännää! Nyt vaan tunnin välein testit päivän pari, niin selviää :whistle:

Empuuulla hyvinkin lupaavat oireet! b :D d

Itselläni rintoja kyllä aristaa ja vatsaa välillä saattaa nipistää. Otan niin coolisti kuin voin, nämähän saattavat myös liittyä lähestyviin kuukautisiin kai, vaikka aikaisemmin eivät ole millään lailla oireilleet... Ensi viikolla kai testailen, sit kun toi takaraja eli 35 päivää ylittyy (yeah right... :whistle: ) Päivä kerrallaan. Ironisesti muuten minulle tarjotaan nyt töissä ensi syksyksi isompaa hommaa ja korkeampaa palkkaa, tämä on niin tätä elämää :kieh:

Heip!

[/b]amansikka mulla on ollu tiputtelua nyt synnytyksestä asti noin 5-7 päivää ennen menkkoja. Huomasin saman jutun kun sä, et sil voi olla jotain tekoo raskautumisvaikeuden kanssa. Kuitenkin olen nyt saanu sellasta infoo lääkäreiltä että jos sitä tiputtelua tosiaan on monta päivää etukäteen niin SAATTAA olla kyseessä keltarauhasen vajaatoiminta mikä hankaloittaa hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä. Tämä on kuitenkin toisten lääkärien mukaan tosi harvinaista/ toisten mielestä ei...tiedä sitten... vaiva ei kuitenkaan oo mikään vaarallinen(ainakaan mun tietääkseni) vaan melkein aina hoidettavissa keltarauhaskuurilla esim.terolut. Terolutissa kuitenkin vikana se että se voi kuurin aikana estää ovuloimisen joten täytyy tikuttaa ovis ja alottaa kuuri oviksen jälkeen... ei pitäis sen kummempaa olla, eli huoli pois. Itellä todennäköisesti tuo vaiva ja odotuksest silti korkealla raskautumisen suhteen!!! Kandee ottaa gyneen yhteys ja tutkii tilanne...

Murmelin Älä luovu toivosta, mulla aika samantapanen tilanne tikutuksen suhteen, mut nyt monet on saanu mut vakuutettua että ovis on voinu tapahtua vaaleista viivoista huolimatta.Yks tuttu jolle on tehty inseminaatio sano että kun piti sairaalan käskystä tikuttaa ni sairaalalle riitti hailummatkin viivat. Ja hänellä on hailuista viivoia huolimattaayt lapsi. Eli ovuloi vaikka viivat olikin huonot

rouva-77 :flower: :heart: varovainen onnittelu

LAUANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 9/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 11/34
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 15/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 17/27
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 18/26-30
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 20/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 21/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 23/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 23/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 23/30
pinkkimieli.........................KM 12/08...........................KP 23/
nanakuu...........................KM 11/08...........................KP 24/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 25/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 ...........................KP 31/31-35
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu..................................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia.............................KM 01/09

HAAVEISSA TOINEN

Annemaarit......................KM 08/08........................KP 6/24-28
annuli-nannuli.................KM 12/08.........................KP 14/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 22/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 22/28-42
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli.............................KM 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 2/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 11/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 14/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 21/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 27/30
rouva-77................KM 10/08..........................KP 31/28(Haamu)
Amira................................KM 06/07
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 12/28
Eppuliini..........................TM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria, Heinämassu82

Helmikuu: Yeb

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Täällä mietin pääni puhki miten on laitani, huomennahan vasta on eka päivä jolloin ees voisi kuukautiset alkaa. Kyllä tuo vatsa vielä jumittelee, ja alku-unista oon herännyt nyt monena yönä pissahättään, vaikka ei oo tarvetta ollut lainkaan. Yritän naamaani tarkkailla, että onko se rauhoittumassa ja mun mielestä on. Eli se taas enteilee kuukautisten alkamista. Ei auta oireitten kyttääminen nyt yhtään, ja tuntuu hölmöltä niitä tänne selostaa, aargh! Onneksi en ole ainoa ihmettelijä! Koitetaan jaksaa kaikki, missä vaiheessa kiertoa ikinä ollaankaan! :heart:

heip!!

Sun Rise: Taitaa tää raskaushaaveilu olla aika täyspäiväistä puuhaa :) onneks seuraavat päivät kertovat aika paljon ja toivottavasti kertovat ihanaa uutista b =) d

Mulla siis maksimissaan 14 päivää ja tiedän enemmän mut niinku joku sano ni tää on kierrossa aika toiverikasta aikaa!!!

Heinämassu mun ymmärtääkseni seksin jälkeen voi helpostikin tulla verta hiukan kun ne limakalvon seinämät on herkällä, muistaakseno myös mulla ekassa hyvinmenneessä raskaudessa tuli tommosta eli ei luultavasti mitään vaarallista...

Sun rise :LOL: oon just tollanen noitten testien kans, paitsi en ehkä ihan parin tunnin välein mutta joka toinen päivähän nyt on tullu testailtua...ja meinasin huomenna aamulla taas täräyttää :xmas: =) Noiden työasioiden kans oon itse kans pähkäillyt ja liikaakin miettiny miten työnantaja raskausuutiseen reagois mutta eipähän hällä ainakaan lain mukaan oo mitään oikeutta raskaudesta "rankaista".

Rouva-77 Onnea varovasti huutelen... Tulehan kertomaan huomenna kuulumiset, toivotaan että vahvistuis meillä molemmilla.

Heinämassu Uskon olevan normaalia. Jostain luin että voi olla vanhaa verta esim kiinnittymisestä ja tulee sit ulos jos on tullakseen juuri ruskeana tuhruna.

Kiitos kannustuksesta mahd plussan suhteen mutta olen kyllä niiiiiin varauksella kun tää olis aika uskomattoman nopeaa toimintaa ja sitten tietysti herää kauhea pelko meniskö kaikki hyvin...mutta sitä kai se on vaikka olis kiertoja välissäkin km:n jälkeen....JOS :attn: olisin nyt raskaana ja kiinnittyminen olis ollu viime su kun sitä tuhrua vähän tuli niin palelin myös ihan horkassa su-ma välisen yön ja luulin tulevani kipeeks. Mutta aamulla ei enää mitään. Eli taas järkeviä mietin ja kysynkin voiko kiinnittymiseen liittyä palelua tm oireita?

Plussanneille MEGASUURET onnittelut :D
Tääl ei oman navan alla mitään ihmeellistä.. niitä ekoja menkkoja odotellessa (tosin mennään ilman ehkäisyä).. maanantaina pitää vielä käydä antamassa hcg näyte.. tuntus et jo nollassa, ku viikko sitten oli jo laskenu 600:n!
Vuotelijoille/tuhruttelijoille http://kaksplus.fi/keskustelu/t1306553 tuolt löytyy keskustelua aiheesta!

Yhteistyössä