KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

joo mä luulen kanssa että se oli sille "herkälle" testille liian aikaista :LOL: hassua kyllä, että samana aamuna sain jo halpistestiin haamun :heart: kyllä mä alan uskomaan nyt ihan oikeesti että on tärpännyt. Tein äsken viimesen raskaustestin mikä mulla oli, ja ihan selkee viiva tuli, vaikka haamu se vielä on. Enää en testaa, jos ei menkat ala torstaina, niin that's it :heart: Toisella meidän pojista on torstaina neuvola, kai siellä voi kinuta testin :LOL: ja jos eivät annakkaan, niin varaan silti sen neuvola-ajan itsellenkin.

Pelottaa kovin että pysyykö pieni kyydissä. Oireita on enemmän ja vahvempina kuin viimeksi, mahassa ainakin nää "menkkakivut" on melkoiset, eilen illalla jomotti ihan hirveesti.

Hauskaa päivänjatkoa kaikille! :wave:

heipä hei!

Heinämassu kyllä sä taidat raskaana olla :flower: :flower: tarrasukat jalkaan ja neuvolaan!!! =)

Sun Rise kiitos myötätunnosta, itsekin harkitsin valituksen tekemistä mutta olen siinä lajissa huono...siis valittaa kyllä osaan, mut en virallisesti =)
Hienoa, että saat pitää työpaikkas! Kiva kuulla, että sentään jossain toimitaan inhimillisesti, eikä vaan jaella irtisanomisia!! Peukut kuitenkin pystyssä, että pääsisit muutaman kuukauden päästä mammalomalle työstäsi!!

Pinguli Toivotaan, että lähipäivät tuovat selvyyden asiaan, toivosta ei kannata luopua sillä kyllähän niitä valemenkkoja on, omassakin lähipiirissä ainakin yhdellä!

ON: Tänään tehty elämän ensimmäinen ovulaatiotesti... näytti haaleeta viivaa eli negaa...tarkkoittaakohan se vaal.pun kuitenkin sitä, että se LH-huippu lähestyy...kun eikö se että viiva ylipäätään tuli tarkoita että sitä hormoonia on virtsaan jo alkanut hiukan tulla...eli sit ois ovis varmaan joskus 4-5 pvän päästä...ehkä...

pinkkimieli tervetuloa ja pahoittelut kokemastasi :hug: Tänne on hyvä purkaa pahaa mieltä ja muitakin tuntemuksia.

tinttamaaria toi on tosiaan ärsyttävää, kun hyvä kuntoilumotivaatio katkeaa noihin ärsyttäviin sairasteluihin. Itsekään en ole saanut tässä alkuvuodesta kun parin viikon kuntoiluputken kun nää jatkuvat räkätaudit aina iskee päälle :headwall:
Onneksi olen saanut nyt kuukauden verran pidettyä pientä ruokaremonttia yllä eli ei herkkuja viikolla. Viikonloppuna saa sitten vähän herkutellakin.

Pinguli tee ihmeessä uusi testi ja katso mitä näyttää. Kyllähän toisilla voi tulla menkat (jopa useammatkin) vaikka oliskin raskaana. Kovasti plussaa peukuttelen!

MML
Ovulaatiotesteistä tiedustelisin niiltä jotka niitä on enemmän käyttänyt. Kyseessä on prismasta saatava fretest. Aloitin testailun viime viikon pe, jolloin tuli haalea viiva. Viiva tummui lauantaina ja sunnuntaina vielä lisää, missään vaiheessa se ei kuitenkaan ole ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Eilen viivaa haaleni selvästi ja tänään oli tuskin havaittavissa, ehkä pienen pieni viivanpaikka näkyi. Oliko sunnuntaina siis ovulaatio plussa? Eilen tuli vähän tuhrua, joka voisi täsmätä ovulaatiovuotoon ja mahaa on myös nipistellyt. Ihmetyttää vaan tuo viivan haaleus, liekö sitten munasolua kuitenkaan irronnut? Tulipas taas vaan omasta navastani tarinaa, pahoittelut siitä! :)

Suomessa taas :wave:

Kovin on tullut tekstiä enkä millään ehdi saati jaksa kaikkea lukea, pahoittelut siis jos jätän jotakin tärkeää huomaamatta.

Maaliskuulle tuhat halausta :hug: Mä en ymmärrä näiden toistuvien keskenmenojen merkitystä. Itsekin välillä miettinyt miksi juuri meille näin käy...mutta ehkä se onni vielä meillekin suodaan... :hug:

Uusiakin oli tullut, pahoittelut menetyksestänne :hug:

Plussanneille tuhannesti onnea :flower: ja tarrasukkia matkaan! :heart:

Epsu ihana kuulla, että olette päässeet hoitoihin, koko sydämestäni toivon teille vielä sitä pientä suurta ihmettä! :hug:

Oma napa: menkat alkoi sitten reissussa :kieh: mutta eipä siinä onneksi koko loma pilalle mennyt. Tosi niukat ja kivuttomat oli nämä ekat menkat, niin kuin ekankin keskenmenon jälkeen. Mutta mulle saa siis päivittää kp 7 :attn:
Kierron mitasta en oikein tiedä mitä pitäisi laittaa, kun viimeksi heitteli niin pirusti km:n jälkeen. Normi taitaa olla jotain 34 päivää, mutta sen voi kyllä jättää laittamattakin, ihan miten vain.

Nyt en ehdi sen enemmin kirjoitella, täytyy selata läpi viikon sähköpostit |O

-Meritähti-

heipä hei olen tässä vähän palstataukoa pitänyt. en jaksanu lukea kaikkia teidän kirjoituksia mutta nopeasti silmäilin. huomasin että mullahan on tänään jo kp20 hui. niin se aika vaan menee.. mutta en kyllä usko että tärppi olis käyny ei mitään oireita ja lopetettiin peiton heilutus mahdolliseen ovikseen eli varmaan liian aikasin..
mä oon jotenki niin turhautunu tähän kaikkeen.
päivittäin keskenmeno pyörii mielessä.asiaa ei auta yhtään et kaveri sai tänään lapsen. ja must tulee sen kummi. en kyl oo kuullut niist mitään suunniteltuun sektioon se meni aamul. mut kaipahan jotain jossain vaihees ilmoittaa.

:heart: Kiitos kaikille :heart: Täällä edelleenkin yhtä ihania ja lämpimiä ihmisiä :heart: Ensi viikon alussa pitää sitten testiä tehdä, ihan lääkärin määräyksestä ;) ja katsotaan mitä tuleman pitää.. :whistle: Käyn täällä välillä kurkkimassa, mutta ihan aktiivipalstailua en meinaa enää jatkaa, vaikka kivaahan se sinällään olisi jutella mukavien ihmisten seurassa asioista jotka ovat meidän kaikkien sydäntä lähellä. Mutta näin nyt mennään ainakin toistaiseksi. :)

aMansikka Olen noita Fertestejä käyttänyt itsekin ja niillä mm. tästä kierrosta bongasin ovulaation. Mä aloitin testaamisen kp 12, jolloin tuli hyvin haalea viiva, kp13 oli viiva hitusen tummempi, kp 14 viivat olivat yhtä vahvat ja kp 15 testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva. Et kyllä nuo testit näyttävät sen ovulaation. Teithän testin aamupissistä niinkuin ohjeessa sanotaan? Ja muistit liottaa sitä tikkua siellä pississä sen 5 min..? Jatkahan vielä testaamista :) +++++++++++++++ :whistle:

KESKIVIIKKO

HAAVEISSA ESIKOINEN

kuumetta..........................KM 12/08...........................KP 6/24-27
Meritähti............................KM 02/08, 12/08..............KP 8/34
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 12/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 14/27
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 17/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 18/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 20/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 20/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 20/30
pinkkimieli.......................KM 12/08...........................KP 20/
nanakuu...........................KM 11/08...........................KP 21/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 22/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 ...........................KP 28/31-35
tyttö onnellinen................KM 12/07............................KP 48/28-32
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
catzu..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia.............................KM 01/09

HAAVEISSA TOINEN

Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 3/30
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 3/24-28
annuli-nannuli.................KM 12/08.........................KP 11/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 19/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 19/28-42
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09

HAAVEISSA KOLMAS

PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 8/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 11/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 18/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 24/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 25/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 28/28
Amira................................KM 06/07
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 9/28
Eppuliini..........................TM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria, Heinämassu82

Huomenta!

Pissahätä herätti--taas :D Vatsanseutu tuntuu jännälle, ihan kuin olis lihakset kipeenä.Mut asiaanhan nämä kuuluu, tuoreessa muistissa tämäkin tunne. Päätin nyt kuitenkin että ostan vielä yhden testin :D kunhan pääsen kauppaan asti. Saa sit tulla kunnon muhkee plussa siitä :heart:

Tänään olis toisella muksulla synttärit, pitää tästä alkaa kakkua täyttämään, pohjat sain jo eilen tehtyä..On tulossa mummia, pappaa ja isomummia..mulla on jo valmiiks itkuherkkä olo (mulle outo tunne) ja toivon että kaikki on "kiltisti" täällä :| :ashamed: Tää isomummi on melkoisen sanavalmis tapaus, joka ei yhtään mieti mitä suustaan päästelee..En halua alkaa parkumaan kesken kakun syönnin :LOL:

MML
Epskeps Tein kyllä ohjeen mukaan...En tänään enää testannu ku aattelin että se oli siinä kun sitä viivaa ei eilen enää ollu. Oisihan sitä tietty vielä voinu, mutta täytyy vaan olla sitte fiilispohjalta ahkerana tuola makkarissa :) Toivottavasti saat nyt pysyvän plussan, muistan kun tulin tänne niin olit eka joka plussasi. Olin ite vielä sairaalassa koneella ja jotenkin se herätti toivoa. Onnea matkaan!

Jaahas :D mä LUPASIN etten laita enää kuvia, mut laitan nyt kuitenkin :LOL:

Kävin ostaa apteekin oman testin..Ekan minuutin aikana iski epätoivo--vain kontrolliviiva!!Mut sit se ilmestyi se toinenkin :heart: nyt oon oikeesti plussannu, ja nyt uskon sen itsekkin :LOL:

Heinämassulle onnea :flower:
Minkälaiset menkat teillä on ekat ollu km:n jälkeen? Meinaan kun täällä ei loppua meinaa tulla millään:( Ei nyt kauheesti vuoda, mutta eivät näy loppuvakkaan. Epätoivo meinaa iskeä että onko sitteki jääny jotain kohtuun. Täytyy ens viikolla soitella neuvolaan ja kysellä jos ei tästä loppua tuu.

Yksi tylsistynyt vaklaili tälle puolelle ja ajatteli vastata samalla yhteen kymysykseen. B)

Mother4 mulla oli kaavinnan jälkeiset ekat menkat aivan kamalat. Vuosin niin paljon, ettei sidettä meinannut ehtiä vaihtaa välissä. Sitten se tasoittui, mutta pitkään vuosin.. Mikä sinänsä oli hassua, kun just edellisenä päivänä mulla oli ollut kaavinnan jälkitarkastus ja gyne oli ultralla kattonu, et ei ole paljon vielä limakalvoa kertynyt. Meinasi, että menkkoja ei edes tule vielä pariin viikkoon. ...tulipas. Heti seuraavana aamuna. :xmas: En sitten tiedä, mikä vuoti, mutta kylläpä vuosin. Seuraavat oli jo normaalimmat. :)

mother4 mulla ei meinannut kans noi ekat menkat loppua vaan jatkuivat reilu pari viikkoa, tosin lopussa riitti pikkuhousunsuoja. Pelkäsin kans et jotain oli jäänyt ja kävin jo ultrauttamassakin kun vuoto vaan jatkui, mutta kaikki oli hyvin.

heinämassulle onnea :flower:

No niin Heinämassu, rauhoitutaanpas välillä, kyllä se plussa on :LOL: Poistin sut jo pinosta, jotta uskoisit! Mutta kirjoittele täällä vielä silti, jos haluat. En kuitenkaan ulos sinua potki!

Minäkin silloin viikonloppuna menin testaamaan, kun oli niitä oireita ollut olevinaan ja meinasin et, jos on oireita on pakko olla sitä hormoniakin, ja ehkä viime menkat ei olleetkaan menkat, jajaja... :ashamed: Negahan se tietty oli, eli osaan minäkin tämän turhan testaamisen jalon taidon :whistle: Eilen oli tissejä aristavinaan, kun lapsia pitelin sylissä, ja sanoin siitä kotonakin, mut en nyt tiiä aristiko niitä ees. Kaikkee sitä mieli kehittelee. Hauskinta, että käyn kaikkia oireita vuorotellen läpi :LOL: Nykyään vähän väsyttäisikin meinaan... pahoinvointia ei oo ollut, kun jätin sen Olivian pois... Loputtoman nälän tunteen voisin kehitellä sen tilalle ja pissattamisen :D

Eikö kukaan muu oireile tällä hetkellä? Rouva-77 kenties? Tai omenaruusu?

Heinämassulle onnea ja turvallista matkaa :flower:

Minulla vieläkin "outoa" häntäluu kipua, myös alaspäin kyykistyessä vasemmalle (munasarjan) kohdalle ikävää repimiskipua..... :eek: toivottavasti kuuluu normaaliin lääkkeelliseen keskeytykseen johtuvista jälkimainingeista.....aamuisin ja ponnistaessa vuoto on kirkasta verta, muuten sellaista mustaa, vähän niinku liejua :ashamed: anteeks nää mun analysoinnit, kai nää on normaaleja??!! Ei kuitenkaan haise miltään tulehdukseen viittaavalta, mut pakostakin tässä tulee kaikkea mietittyä! Hyi olkoon, kaikkia kuitenkin kiinnosti, eikös ;)

Voisin haluta plussanneisiin :ashamed: kun edelleen näkyy vaan toi 26/26- tuolla :D Onko Sun Risellä menny nyt puurot ja vellit sekasin :p :LOL:

Joo mä jätän taidät "rauhaan", taidan silti käydä täällä kurkkimassa. Ei ihan vielä mene tajuntaan tää asia että näin nopeesti pääsis takas tonne toiselle puolelle. Pelottaa vähän mennä sinne :snotty:

Apua, heinämassu! Luulin tehneeni muutoksia listaan :eek: Taitaapi olla puurot ja vellit sekaisin juu :LOL: Mutta tämänkin sekaannuksen voi varmasti laskea raskausoireeksi, eikö? ;) Nyt on muutettu!
Niin, ja extra onnittelukimppu vielä :D :flower:

Tää mamma tahtois nyt taustalle...kun tää nyt sit oli luultavasti km kun kerta plussaa testi näytti vaikka kuinka monta päivää...taustailen siihen saakka kun mies on toipunut tyrä leikkauksestaan. ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE JA HALIT SITÄ TARVITSEVILLE ?

Yhteistyössä