KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

zamoon
Hei pitkästä aikaa! =) Töissä on pitäny aika haipakkaa niin oon kerenny vaan pikaseen käydä kattomassa muiden kuulumisia..
heinämassu : Tuo tuhruilu kuullostaa ihan normaalilta. Raskaana ollessa nuo limakalvot on sen verran herkillä et saattaa ihan puuhastelustakin tuhruttaa tai johtua myös ihan hormoneista. Itselläni ainakin monasti juuri sekstailun jälkeen tuhrutellut sen 1 pv ajan.. (siis raskaana ollessa)

Oma naapeli: Näinkö nopeesti nämä kp paukkuu!! Ovis oli siinä kp 18-19 tietämillä ja se tottakai hyödynnettiin :kieh:
kaiken maailman nippailuja ja nappailuja ja vihlomisia olen olevinaan jo tuntenut ja ajoittaista tissien vihlontaa mutta voi tottakai johtua pemsseistäkin.. :whistle:
Tossa muutama päivä sitten tuli pyyhkiessä pientä vaaleanpunaista vuotoa, oisko jotain kiinnittymisen tapaista tai jottain?!? (ei tää yhtään elättele taas toiveita..)!!!!
Lämpöjen perusteella en osaa kyllä lukee itteeni ollenkaan, ne heittelee niin laidasta laitaan aika isollakin erolla päivän aikana..

Jännäillään!! :wave:
 
Kiitos teille kaikille hirveesti :snotty: säikäytti vaan toi, koska mulla ei poikaa odottaessa tullu mitään vuotoa, eikä edes tossa kesken menneessä tullut. Ainoa missä ON tullut, oli tuo 10/01 olleessa raskaudessa, mikä meni kesken n. viikolla 7-8.

Olin päivälevolla ja oon yrittäny vaan rentoutua. Eihän sille mitään mahda vaikka menisikin kesken, tää ei oo tosissaan enää omissa käsissä tän pienen kohtalo :|

Plussailkaa te jo täällä ja vauhdilla! Monella näyttääkin jo lupaavalle ;) peukkuja pidän pystyssä, ja plussatuulia puhaltelen :whistle: enkä osaa pysyä poissa tästä pinosta, joka päivä käyn kuulumisia lukemassa :LOL:
 
Hei tytöt!

Tiistaina tosiaan hcg- oli jo nollassa. Varmuus tuli. Lämpö ei ole kuitenkaan laskenut ja pahoinvointia tuli torstai iltapäivästä. Päänsärkyä edelleen. Hakeuduin päivystykseen ja lääkäri arveli, että ovulaatio olisi ollut.. Daa... tarkoittaakohan tämä nyt sitä kun torstaista asti on kuvottanut ja päätä yhä kivistää ja ennätti tuossa välissä jo "puputellakin" että taas mennään. En odottanut ovulaatiota kun vuotokin loppui vasta lauantai aamuna. Ja mitä nää oireet ny o.. olenko valeraskaana? Sydänkin lyö kuin haavan lehti.. toivon kipuna heräsi! Ei me siis ennätetty edes harkita ehkäisyä ja miks oliskaan ;) Hui! Kaikki veriarvot oli torstaina hyvät. Korkea hemppari vaivaa.. 164 yleensä.. nyt oli 150. Että sillei.. sekavissa tunnelmissa tänäkin lauantaina =)

Ja Sukkaparille iso :hug:
 
ja oma napa jatkaa: siis huvikseni hormonihäiriötäni tutkiessani testasin ovulaatiotestillä muistaakseni maanantaina.. tuli kaksi viivaa. Luulin, että sen testiviivan pitäis olla vahvempi. Tänään ei tullut viivaa ei edes roskishaamua, joten ovulaatio tais olla. Voi pojat. Oliskohan ollut sittenkin se kemiallinen vaikka hcg - testien mukaan vahvistui edellisviikon aikana, vuoto oli kuitenkin runsasta. Mun kroppa on heränny :LOL: Niih.. miulla on muute sydänlääkityskin. Siksi tuo sykytin on aika hyvä kertomaan jos kropassa tapahtuu jotain poikkeavaa!
 
Heippa vaan kaikille!

Täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Halit uusille ja tervetuloa joukkoon. Ja onnea paljon plussanneille :flower:

Mä sitte menin ja ostin niitä ovulaatiotestejä :) vaikka mietin että tuleeko siitä paineita tms. Mutta eipä tullu mitään sellaista vaan se olikin ihan kivaa niillä testailla. Ekan testin tein keskiviikkona ja tuli ihan tosi tosi haalee viiva vaan ja ajattelin et on varmaan ovis mennyt jo kun mulla aika lyhyt kierto ja päivii oli jo kuitenkin sen verran et olis vaikka jo voinut ollakin, enkä torstaina sitten edes viittinyt testata kun aattelin että ihan turhaan niitä nyt kaikkia "tuhlaan" , mut miten kävikään, eilen alkoi mahaa nippailemaan ja ajattelin että olisko sittenkin vasta nyt ovis ja tietty jännityksellä menin testii tekemään ja plussa paukahti tikkuun =) hiphei. Nyt sitten ihmetellään ja jännäillään tässä.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Ihanan positiivinen asenne Sun Rise pikkuskorpparia sitten vaan metsästämään =)
Mulla on herrmot todella kireellä ja pinna palaa toosi helposti..taitaa menkkoja enteillä kans tänne jo ensviikolle.. Tänään on ollut kamala päänsärky ja huono olo.. ja kauhee mässäilyhimo..voisko joku tulla ottaan noi mun karkit pois...

Tänään ku hiihtäessäni mietin tätä kaikkee mitä on tapahtunu, raskautta ja keskenmenoo, niin tuntu jotenkin kauheen kaukaselta ja epätodelliselta se kaikki, että ihan ku mä en oliskaan ollu koskaan raskaana.. jotenkin jännä tunne.. onks kellään muulla tuntunu näin oudolta.. kolmeviikkoo sitten mä en voinu kuvitellakaan, että musta joskus tuntuis tältä.. kun sillon kokomaailma tuntu niin romahtaneelta ja kaikki oli niin mustaa.. Tää palstailu on kyllä todella ollut suureks avuks, kun oon voinu jakaa kaikkia näitä tuntemuksia ja lukee toisten kokemuksia :heart:

Ajattelin enskiertoon satsata CB-digitaaliseenn ovistestiin..kun en mä tiedä onko noi nyt kokeilemani mammaksintestit niin luotettavia, CB:n voi vissiin tehdä aamupissasta, olis sillai helpompaa.. noita mammaksin ei suositella aamupissasta ja mulla ainakin on niiiin aktiivinen rakko päiväsaikaan, että parituntia on jo pitkäaika olla pissimättä.. ehkä siks ne pari hailua viivaa olikin niin hailuja..

:wave: Mukavaa Lauantai-illan jatkoo!!
 
SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise...........................KM 10/08 ...........................KP 2/30-35
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 10/24-27
Meritähti...........................KM 02/08, 12/08...............KP 12/34
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 16/26-27
Barbapörrö.......................KM 12/08..........................KP 18/27
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 19/26-30
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 21/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 22/27-28
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 24/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 24/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 24/30
pinkkimieli.........................KM 12/08...........................KP 24/
nanakuu...........................KM 11/08...........................KP 25/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08.......KP 26/26-34
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
catzu..................................KM 11/08
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09
Perhosia.............................KM 01/09



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08........................KP 7/24-28
annuli-nannuli.................KM 12/08.........................KP 15/28-30
Nemu.........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 23/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 23/28-42
pikku-pirpana...................KM 09/08
tinttamaaria.....................KU 08/08 (PLUSSA!)
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08
sukkapari..........................KM 01/09
Pinguli.............................KM 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 3/23-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 12/25
Jennyli...............................KM 01/09..........................KP 15/32
sohvi77.............................KM 01/09..........................KP 22/
Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 28/30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 32/28(Haamu)
Amira................................KM 06/07
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 13/28
Eppuliini..........................TM 12/08






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin, Liinakko, Betania, marijasu, valonsäde




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85


2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87, tinttamaaria, Heinämassu82

Helmikuu: Yeb



 
rouva-77, tuloksiasi odotellaan :D

murmelin mun on kyllä välillä tajuta sitä tilannetta, kun oli raskaana. Etenkin näin esikoisesta haaveilevana, se elämä muuttuu niin täysin siitä yhdestä plussasta. Me ainakin oltiin jo ihan vauvamaailmassa siitä plussasta lähtien mieheni kanssa. Sitä näkee maailman ihan omien lasien läpi. Vauvoja ja tarvikkeita ja ajatukset suodattuu sen läpi... Nyt on taas elämä palannut takaisin perus kahden ihmisen arkeen. Saa mennä ja tulla koska haluaa, ja olo on jopa aika vapauttava toisinaan, kun sille päälle sattuu ja extrarealistisesti ajattelee... :ashamed: Nyt tuntuu tosi kaukaiselta se raskaus. Vähän kuin talvella tuntuu kesä kaukaiselta ja edellinen talvi sitten taas ei. Nyt taas osaan kyllä elää täysillä ja tehdä kaikkea kivaa, nautin kahden olosta. Mutta kyllä se kaikki suodattuu sen kaipauksen läpi silti.
 
Huomenta vaan kaikille!
Aamulla tehty raskaustesti oli vahva plussa, tasavahvat viivat! :heart:
Toivottavasti tämä pikkuinen pysyisi matkassa loppuun saakka..
Onnea muillekin plussanneille ja :hug: tädin kohtaamille ja muillekin sitä tarvitseville.
Taidan siirtyä tuonne odotuspuolelle, tulkaahan kaikki nopsaan perässä!
++++++++ :whistle: tuulia kaikille puhaltelen.
 
Ihanaa!! Onnea Rouva-77!! :heart: :flower:

Tein myös testin ja samanlainen viiva tuli kuin toissa päivänä eli en usko että on kyse raskaudesta. Kai sen täytyis joka toinen päivä vahvistua? Tähän asti on vahvistunut mutta nyt sitten ei. :( Huomenna saan sen hcg tuloksen ja siitä luulis selviävän jotain.
 
Nyt aloin stressaan kaikenlaista (oon hyvä siinä) ja mietin että eihän sillä huomisella yksittäisellä hcg- tuloksella oo kauheasti merkitystä; arvon täytyy olla koholla ainakin 25 mitä lie- yksikköä kun se testissä näkyy mutta mitäs sitten..? Otetaankohan sit toinen näyte vai ultraiskohan saman tien että näkis jos siellä sittenkin on jäänteitä km:sta? Onko kokemuksia? Mitään tulehdusta en todellakaan haluais, ollaan vielä reissuun lähdössä viikonlopuks. Anteeks taas oma napa mutta kaikenlaista mietin enkä viitsi miestäkään koko ajan stressata tällä ;) hän mieluummin odottelis rauhassa...toisin kuin eräät :xmas:
 
MML
Tääläkin kehitellään kasvavaa vauhtia oireita... Viime sunnuntaina oletettavasti ollu ovis ja nyt maha on samalla tavalla menkka kipeä kun viime kerralla kun olin raskaana. Toisaalta ihmetyttää voisiko se jo nyt olla sitä? Kiinnittyminenhän on tapahtunu aikasintaan pari päivää sitten. Eilen oli jotenki oksu olo päivällä ja päätä särki. Nyt on vaan sellanen epämääräsesti "krapulainen"olo. Hihi.. Voi voi. Vielä pitäisi malttaa viikko ennen testaamista :ashamed:

Onnea rouva-77!! Sohvi77 elelee jänniä aikoja, toivottavasti saat iloisia uutisia :)

Sunrise, tiedän niin mitä tarkotat. Jotenkin sitä ei meinannu todeksi uskoa kun tuli se positiivinen tulos ja toisaalta tosi vaikea uskoa, että sitä enää voisi tulla.. Itselle tosin noin rento asenne kahden ihmisen onnellisesta elosta ei oikein onnistu, pitäisi, mutta jotenkin sitä niin kaipaisi sitä positiivista tulosta ja vauvantuoksuista eloa..
 
Onnea rouva-77 :flower: :heart:

Sohvi voi kun tilanteesi selviäsi pian niin ei tarvitsisi jatkuvasti miettiä ja murehtia :hug: Itselläni ei ole hajuakaan kuinka pitkään r-testi voi plussaa näyttää km jälkeen! Hassulta tuntuu että näyttäisi vielä viikkojenkin päästä! Mutta kyllä sinulla sitten veritestissäkin sitä hcg:ta on koska r-testikin sen näyttää. Eikös veritesti ole tarkempi?! Tosin en tiedä vertaavatko sitä sitten johonkin taulukkoon paljonko sen pitoisuuden pitäis olla viikkoihin nähden?! Toivottavasti sinulla olisi kuitenkin kyseessä ihan oikeasti raskaus++++ :heart:

Mä kamppailen edelleen oviksen ja epätietoisuuden kanssa |O Noh,eihän sille mitään voi jos se meni niin meni ja nyt odotellaan sitten menkkoja!!
Jaksan vaan edelleen ihmetellä oireettomuuttani...ja olen tikuttanut perjantaista lähtien, eilen ja tänään aika vahvat viivat mutta ei positiivinen. Tuntemuksia ei oo ovikseen päin joten kai se on uskottava että välikierto tulee!! Ja enhän mä mitään odottanutkaan tältä kierrolta mutta minkäs teet kun kuume on niin kova :ashamed: :whistle: ;)
 
Tultiin sitten kovalla ryminällä takasin kuumeilijoihin tuolta odotus puolelta. Torstaina alko kamalan kivulias vuoto, eli kesken meni.. Raskausviikkoja 9 kerkesi kertymään. Nyt vaan ensimmäisiä menkkoja odottelemaan että pääsis taas hommiin yrittämään pikkusta.

Eli ensimmäinen olisi toiveissa ja km 02/09. Kierto on yleensä sen 30 päivää. :)
 
Sokrulille suuren suuri lohtu :hug: :hug: :hug:

Hcg:n laskusta yksi esimerkki täällä, kun 2ja puol viikkoo sitte keskenmenosta jälkitarkastuksessa lääkäri halus, et otetaan se kvantitatiivinen hcg, ku limakalvo kerran oli niiiiin paksu vielä, niin maanantaina sain sen vastauksen ja se oli 12! Eli mulla ainakin aika hurjan hyvin se oli laskenut.. eli kaikki on mahdollista SOHVI!

Rouva-77 Ihana juttu!! Paljon paljon onnea :heart: :heart:
 
rouva-77 onnea ja tarrasukkia matkaan :flower: :D

Sokruli :'( Pahoittelut tähän pinoon tulosta, mutta toivottavasti meistä kukaan ei täällä kauaa palstaile
++++++++++++++++++ :whistle: plussa puhuria tähän pinoon

omanapa: Meillä pupuiltiin aktiivisesti ovis aikaan (paitsi jus torstaina kun ovistikku näytti vahvat viivat), eli nyt vaan jännityksellä odotellaan pari viikkoa ennen testausta. Lämpöjä oon tietty alkanut mittailemaan ja nyt on pysytellyt 36,9 asteessa ja hieman ylikin välillä, ja tulkitsen sen niin et hedelmöittyminen on saattanut siis tapahtua, kun normisti lämmöt on n.36,4 astetta :LOL: Olispa meillä jo kohta taas vauva uutisia... =)
 
täti tuli kylään eli tänne KP1/25 ja YK4 taidan pitää vähän pastataukoa mutta noi kp:t vois silti antaa olla näkyvil et tiedän mis vaihees kiertoa sitten ollaan.. eli km näköjään teki mun kierroista 3pvä lyhyemmät.

Terv:masentunut nanakuu
 
Terveisiä Italiasta! Täällä on ollut paljon tapahtumia sillä väli kun olen lomaillut. Onnittelut plussanneille ja pahoittelut niille jotka ovat tänne siirtyneet. Ja kaikille tasapuolisesti :hug: .

Tämä kierto meni meillä nyt varmaan vähän harakoille. Jos nyt yleensä ovuloin, ni se tapahtui todennäköisesti tuolla reissussa, jossa siis olin tyttöporukalla ja mies oli kotona. Joten kovin suuria odotuksia ei siis ole tämän kierron suhteen. Ensi viikolla pitäisi käydä kontrolliultrassa kystien takia. Eli siis uutta kiertoa odotellessa täällä mennään.
 
sohvi On tuo epätietoisuus varmasti inhottavaa.Toivotaan että selviää pian.

:hug:

Itsellä viikonloppu meni limu linjalla vaikka ei täällä mitään oireita ole ilmestynyt.Tai onhan niitä vaikka mitä jos oikein kaivelee. Mut musta tuntuu et mun mieli vaan kehittelee niitä ihan omaksi kiusaksi.Ainut että naama kukkii ällösti...Se on sellainen oire että oliski vaan kuvitelua.Yleensä se on kyllä merkki tädin saapumisesta ...tiedä sitten. Tänään tilasin testejä ,että pääsee testailee taas =) Varmaan ylihuomenna sitte... (tai sitte kuljen postin saapumiseen asti jalat ristissä,mikä on hyvin todennäköistä)

On tämä ihanaa kun täällä saa jännätä muiden kanssa.Tähän on jotenki jääny koukkuun ja tulee mietittyä teidän kuulumisia muutenki

=) Nyt aamusta ku en meinannu ollenkaa päästä tänne niin meinas hermot mennä...
 
Rouva -77 onnittelut :flower: ja sokrulille pahoittelut tänne tulosta :hug:
Oltiin miehen kans to-su laskettelemassa ja on niin ihmeellinen toi oma kierto. Tikuttelin huvikseni reissussaki ovista ja sainki kaks viivaa pe ja la tikkuun, mutta kun välillä on tota tuhrua että vessassa saattaaa kerran tai kaks päivässä tulla pyyhkiessä jotain. Että on se ihme missä mättää :eek: Vieläköhän ne lääkkeellisen tabut voi vaikuttaa noihin hormoneihin.
 
Tieni tuo vissiin takaisin tänne :'( nyt olis 4+5 menossa, mut tuhruilu jatkuu edelleen, ja aavistuksen punertavampana. Testin tein äsken (päiväpissasta) mut oli haaleempi viiva kuin viime viikolla tehdyissä. Mut voi taustalle laittaa, odotan nyt millon kunnon vuoto alkaa, niin tuun pinoon sit takaisin. Eli yritys jatkunee. Jälleen kerran.
 

Yhteistyössä