KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

MML
Empuu, Huhtikuun alussa mulla oisi ollu laskettuaika, rv 21 synnytin meidän pojan, marraskuun lopussa siis. Minä aina välillä käyn kurkkaamassa missä vaiheessa muut samanaikaset menee, yritän välttää sitä koska se tekee todella pahaa. Pelkästään raskausmahan näkeminenkin sattuu, omahan mulla pitäisi olla jo oikeen komeasti pyöristynyt..Niinkun sunki. Voi meitä koeteltuja ihmisiä, edelleenkään sitä ei oikeen käsitä että miten mulle voi käydä näin? Tämmöstähän tapahtuu vaan niille joillekkin tutun tutuille kauhutarinoissa. Toisaalta nyt keskenmenon jälkeen, tosi moni on tullu puhumaan että on kokenu saman. Aika yleistähän tämä siis valitettavasti on :(

MML
http://metku.net/~pesu/raskaudenalkaminen.php

Tossa linkki vielä pesun sivuille, tilastollisesti meidän elo näyttää valoisalta. 5 kuukauden kohdalla melkein 80 % ja 11 kuukauden kohdalla 95% pitäisi olla raskautunut, jos on aijemmin synnyttäny eikä ole e-pilleri ehkäsyä. Kaikkihan me ollaan tavallaan synnyttäneitä, myös esikoisesta haaveilevat :)

Empuu ja aMansikka, voi teitä, en tosiaan voi sanoa ymmärtäväni miltä teistä tuntuu menetettyänne vauvan noin pitkällä mutta luulen ymmärtäväni tuon vauva-maha-ahdistuksen. Koin pientä katkeruutta jo silloin kun synnytin meidän pikku- keskos-pojan ja suurempaa nyt kun tuo minun pika-raskaus päättyi sitten. Tuntuu että joka toinen vastaantulija kannattelee jättimäistä maa-palloa tissiensä alla. Toisaalta voihan heidänkin super-mahojaan edeltää vaikka minkälaisia koettelemuksia...
Olen kuitenkin ihan varma että kyllä ne masut vielä meille kaikille kasvaa, teille ihan etu-nenässä kun nuo prosentitkin ovat onneksi tukevasti teidän puolella :hug:

PERJANATAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Barbapörrö........................KM 12/08..........................KP 2/27
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 5/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 6/27-28
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 8/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 8/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 8/30
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 9/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 10/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 15/31-35
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 26/26-27
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 36/28-32
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 47/?
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
catzy..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Nemu..........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 7/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 7/28-42
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 14/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 17/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 17/30
annuli-nannuli...................KM 12/08..........................KP 27/28-30
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 12/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 13/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 16/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 20/23-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 55/
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87

tervetuloa annuli-nannuli, toivottavasti pääset suoraan odottajiin jatkamaan palstan harjoittelua :heart: :flower:

Itsellä oli taas eilen pitkä päivä, kun jäin töiden jälkeen vielä luennolle, joka loppui kahdeksalta. Samoin tänään menen suoraan töistä kouluun, joka loppuu puoli kympiltä. En siksi täällä hirveästi ehdi jutustelemaan :)
Mitään erityistä ei kuulu, eilen väsytti niin ettei meinannut silmät pysyä auki, mutta naapurin sälli huudatti musiikkia kahteentoista asti |O En pystynyt siis nukahtamaan... kiukuttaa, kun väittivät tämän olevan rauhallinen talo, enimmäkseen vanhuksia... :/ Korvatulppien ostoon, mars.

Hauskaa päivää kaikille kiukustani huloimatta! :wave:

Huomenta

Sun Rise, kiitos päivityksestä ja jaksamista työssä :) Mä luulen (siis tiedän), että mun visiitti täällä jatkuu ainaski seuraavaan kiertoon jonka toki toivoisin jo pian alkavan. Enenevä tuhruilu ja nippailut voimistumaan päin ja negatiivinen raskaustesti puhuu aika paljon puolestaan :D...no en ees oo hirveän pettyny, jotenkin en voinut ees kuvitella et se tärppi ois tullu näin heti...lisäks voisin kanssa yrittää pudottaa 2 kiloo ennen raskautumista....ja sit kyllä otan huomenna punaviinii!!!!

plussatuulia ja tärppääviä petipuuhia kaikille viikonloppuun!!!! :wave:

Iso :hug: kaikille sitä tarvitseville!

Sun Riselle jaksamista! Tiedän mille tuntuu toi meteli kun yrittää nukkua--edellisessä asunnossa oli seinänaapurina kolmekymppinen sinkkumies joka oli jumahtanut teiniasteelle ja musiikki pauhas yötä päivää :|

Omaa napaa. Outoja tuntemuksia mahassa eilisestä asti, painontunnetta kohdun tietämillä, ja alkoi munasarjoista nippailu.. Lämmöt edelleen tosi korkeet mun normaaliin kiertoon/lämpöihin nähden. Pistin tilauksen kotitestiin, tilaislin herkkiä liuskatestejä..Ens viikolla jos tyhmänä alottais jo testaamisen kun oon niin malttamaton :D nää tuntemukset on vaan outoja, ja oviksen jälkeinen kuiva kausikaan ei ole alkanut! Toiveet siis korkeella.Hitsi kun ne ovistestit loppui sillon kun sain ne tasavahvat viivat,eli lauantaina..Nyt ei voi edes niiden avulla päätellä mikä dpo on menossa :LOL:

Hauskaa viikonloppua kaikille! Me lähdetään varmaan viihteelle tänään, pidetään yhteiset polttarit miehen toiveesta :LOL: :D :wave:

Huomenta :)
Mä aina käyn lueskelee täällä kuulumiset ja itkettää kun ajattelee mitä kaikkea ikävää voikaan sattua.Ja taas toisaalta on ihana huomata että niitä iloisia asioita myös tapahtuu.
Meilläkin pitäis hää tohinat aloittaa pikku hiljaa. Ensi vuonna olis tarkoitus meidän rakkautta juhlistaa :) Ja ei oikein tiedä edes mistä aloittaa...

Heinämassu -Onnea! Pitäkää hauskaa ja hullutelkaa yhdessä!

Minäkin menin sitte tilaamaan niitä ovistestejä.Tuntuu et ite olen vasta nyt tajunnu et kaikki alkaa taas alusta.Välillä ottaa koville ja tekis mieli tuolle miehelle kiukutella ku seki on aina vaan väsyny töitten jälkeen ja mun mielestä meidän pitäis pupuilla melkein joka päivä ihan vaan vaikka varmuuden vuoksi vaik oikeesti ei vielä mitään vois tapahtuukkaan
Ja se ei sitte millään ymmärrä! Välillä tulee jo sellainen olo et haluskohan se sittekkään...vaikka kyllä se haluu ja tiiän et on oikeesti väsy ,mut ei sitä ny oikeen voi kellekkään muulle kiukutella. :LOL: Ja sit ku on viel hyvä kaveri tuossa lähellä kasvattamassa masua ja hehkuttaa siitä vähä välii niin koville ottaa.On välillä vaikee olla hänen puolesta iloinen.Ärsyttää ku haluis olla ihan aidosti iloinen hänen kanssaan mut joo...

Tuolla joku puhu niistä limoista...muaki kiinnostais tietää et tuleeks ne ennen vai jälkeen oviksen? Ja sitte ku se lääkäri mittas limakalvon? paksuus 10mm? mitä se tarkoitti ku en saanu kysyttyy? Onks se ok?Tänään on taas itellä huono päivä.On niin paljon kaikkee mitä pitäis tehä et jo valmiiksi ahdistaa...Ehkä se taas tästä helpottaa ku alkaa viikonloppukin.

Hauskaa viikonloppua kaikille

:heart:

moikka...

hassua sintsu, kun tuossa juttelit että vaikea iloita kaverin puolesta, niin mulla kans yks kaveri joka raskautui hiukan mun jälkeen ja kun kuulin, niin ääneen olin ihan et: ihanaa, ihanaa ja mielessäni en todellakaan ollu yhtä riemukkaissa tunnelmissa. Raskaus ja vauvat on ollu niin ihania juttuja, että olen ollu hieman katkera kun joku lähipiiristä on raskautunu...jopa ennen omia raskauksia tai km:ää... varmaan oon sit vaan ollu rehellisesti sanottuna hiton kateellinen...mut jännää on se, että ennen kun tänne uskaltauduin niin lueskelin tätä palstaa ja joka kerta kun jollain oli jännät paikat niin ihan OIKEESTI toivoin, että tulos olisi positiivinen ja joka kerta olin oikeesti iloinen kun plussa tuli...onneks on siis ainakin yksi paikka jonne oma kateus ei yllä... Jakseluita ja onnea häävalmisteluiden aloitukseen!!

heinämassulle ikimuistoisia polttareita!!

En oo muuten koskaan käyttäny ovistestejä ja nyt hiukan kiinnostais onko ne helppokäyttöisiä ja oisko joku merkki yli muiden???...siis joku sopuhintainen...

annuli-nannuli tervetuloa joukkoon! Mun kaksoset syntyi viikolla 31. On sun poikas mahtanut olla tosi pieni :eek: Onko kaikki mennyt kuitenkin hyvin? Meillä oli toisella aivoverenvuotoja ja toisella alhainen hemoglobiini ja joku tulehdus ja sitten avoin valtimotiehyt, joka piti leikkauksella sulkea. Lisäksi tietty apneaa ja keltaisuutta. Mutta kaikki meni kuitenkin hienosti ja lapset reippaita koululaisia. Hiukan on pelottanut, että jos tulis taas keskonen/keskoset. Niin no, onhan noita miniminikeskosia nyt sitten tullut tässä pari :(

Mulla on kyllä alkanut kateus yltää jo tännekin ja tulee joskus sellanen olo, että kun joku on ollut tällä palstalla vasta vähän aikaa tai sen keskenmenosta on suunnilleen kaksi kuukautta ja saa plussan testiinsä, että epistä :ashamed: Täältä pitäis saada lähteä tulojärjestyksessä. Vaan eihän se tietenkään niin mee *huokaus*

happihyppy On tääällä meitä "vanhuksia" vielä muutama, siis meitä, jotka ollaan täällä yli vuosi/lähes vuosi roikuttu. Mulla on omalla kohalla sellanen fiilis, etten mä täältä pääse ikuna tonne toiselle puolelle silleen, että sais olla loppuun saakka siellä :headwall: :ashamed: .

Mitäs kuuluu epsulle, rva pikkumyylle ja lumi-marjalle? Piipahtakaa kertomassa kuulumisia, jos eksytte näille main :wave: :attn: . Teidän kanssa täällä on eräätkin höpinät vaihdettu :attn: :attn:

Happihyppy ja mymmyryy. Nyt kun olen yli vuoden roikkunut tässä pinossa niin kyllä ottaa pannuun. Prkele! Aina palaan tänne takasin..

Epsun
kuulumiset myöskin kiinnostaa, laitoin sulle yv:täkin :attn: :attn: Ja Lumi-marja myös :wave:

iltaa/yötä/ huomenta

happihyppy, joo mun pikkunen oli 1kg syntyessään eli pieni mutta siellä keskolan sarjassa sellainen keskikokoinen :) aivoverenvuotoa ja avointa valtimotiehyttä lukuunottamatta meillä oli samoja ongelmia kuin sun kaksosilla, lisäks pikku-miehellä oli viimeviikkoon asti astmalääkitys liian pienten kehkoputkien takia. Nyt kuitenkin kaikki oikein hyvin ja kovaa vauhtia mennään kohti "normaaleja" mittoja ja taitoja... Hienoa kuulla, että myös teillä on kaikki sujunut alkuvaikeuksien jälkeen noin hyvin...se antaa aina lisää uskoa!

Uskon hyvin, että jossain vaiheessa alkaa hermo kiristämään täälläkin...hyvähän minun on tässä puhella aidosta ilosta muiden puolesta kun vasta itse tänne tupsahdin...ja tottahan se on, että reilulta tuntuisi päästää teidät kauimmin täällä olleet pikaisesti ja pysyvästi täältä pois..vaikka tekopyhä olenkin jos nyt väitän ettenkö itse olisi mitä nopeimmin täältä odotuspuolelle haluamassa...
eli toivotaan, että keskosia ei tehtäisi enää....liekö sitten seuraava pino joku "käynnistystä odottelevat"...gyne sanoi tarkistuksen yhteydessä että katotaas vaan niin seuraava raskaus on sitten varmaan 2vko yliaikainen...nyt tuntuu et tuo ois ihan hyvä vaihtoehto :)

MML
Kylläpäs täälä on käsitelty kipeää aihetta, eli kateutta :( Se on kyllä semmonen asia, että jos sitä voi välttää niin kannattaa koska jäytää sisältä rotan lailla.. Vaan eipä ole ihmisen elämä niin helpoksi tehty, että omia tunteitaan voisi säädellä ja ihan rehellisesti voin sanoa että kateuden pisto on rinnassa aina kun nään jonkun plussanneen. Vaikkakin niin "vähän" aikaa olen täälä ollut, on aika tuntunut ikuisuudelta. Tosin ei täälä palstalla mitkään tunteet ihan yhtä aitoina tule, kuin tosi elämässä ja onneksi mun kaverit on lopettanu lisääntymisen hetkellisesti, siltä tuntuisi :)

Olen kyllä tosin pahoillani kaikkien täälä pitkään olleiden puolesta :( (ja muidenkin tietty) Ilmottautukaas ja kertokaa tarinaanne jos haluatta/jaksatte?

Huoh..Aamu alkoi taas tosi kateusfiiliksissä täälläkin..Kaveri ilmoitti että nyt on vauva tulossa, on rv 5 ja jotain..Kävi kyselemään neuvolasta yms. Olen toki ihan iloinen, mut kuitenkaan en ole.. Te varmaan täällä ymmärrätte mitä tarkoitan :'( hän tiesi mun keskenmenosta, ja oli juuri yksi niistä ihmisistä joka kuittas asian vaan että no, ei kun yrittämään uudestaan. :headwall: :headwall: jokainen täällä tietää että toi ei ole se mitä haluaa kukaan kuulla kun on unelmat ja haaveet kipattu roskalavalle, fyysisten kipujen ja suuren surun keskellä!! Mutta hän ei sillon ollutkaan raskaana vielä, eikä ole ennestään lapsia..Ehkä ei pystynyt käsittämään kuinka suuri menetys keskenmeno on.

heips...

Heinämassu, miten polttarit sujui, toivottavasti tuo kaverin "ilo-uutinen" ei pilannu koko iltaa ( vai kuulitko vasta tänään aamulla) ?

Mä tein tänään toistamiseen raskaustestin, joka siis tietenkin oli negatiivinen. Tein siis samalla tuloksella eilenkin mut aattelin kun oli joku kaupan halpis juttu et jos eilen oiski ollu liian varhaista kun kerran kun tuntuu että tuhruttelu vaan jatkuu. Mut heti kun olin tehny testin tuntu et verta ois ollu hiukan enemmän joten tuliskohan tästä nyt se 1. kiertopäivä??
Laitoin kp:ksi 28-30 mut ennen tota km:ää se on ollu jo pidempään toi 28, joskus kesäl oli 30 ja ehkä ylikin... mut mahtaakohan toi km nyt sotkea kaikki kierrotkin??

Kateudesta vielä, oikea ihmissuhteiden nakertaja se tosiaan on kun meillä on tosi mukavat naapurit jotka joskus kesällä kerto, että alkaa loppuvuoden paikkeilla yrittelemään lasta. Meillä oli silloin ajatuksena suunnilleen sama aikataulu ja ajattelin että no sehän onkin sitten kivaa kasvatella masua yhdessä ( Suunnitelmissahan ei ollut km:ää, enkä toki ottanut sitä vaihtoehtoa että alkuunpaneminen voi viedä jonkun tovin) Silloin olin siis ihan iloinen kun mielikuvissa pyöri paljon hänen mahaansa enemmän oma masu. Nyt oon huomannu että oon tosiaan tän tammikuun tietoisesti tai tiedostamatta vältelly heitä kun pelkään että sieltä kanssa kuullaan vauva-uutisia......Kaikille kestämistä tän kateuden peikon kanssa!!!

Heipsan

Koko päivä mennyt kyläillessä siellä ja täällä. Oli tarkoitus että oltais lähdetty leffaan ja syömään kahdestaan mut nyt on jo veto pois eikä niin kovasti enää intoa edes lähteä,höh. Pitänee kysyä mitä mieltä se isäntä asiasta on oikein, toisaalta voisin jo mennä sohvalle ja hakee vaikka vaan jonkun vuokraleffan =)

:attn: Ai niin täällä KP1 , mutta se nyt oli tiedossakin että se tulee :)

Täällä ollut nyt puhe siitä miten toisten vauva uutiset keneenkin vaikuttaa. Ehkä oon kuumeillut vasta niin vähän aikaan että ei ne mulla vielä ainakaan mitenkään kirpaise eikä aiheuta muuta kuin ilon tunnetta toisen puolesta. Mun hyvä ystävä sai melkein samaan aikaan vauvan kun meillä oli keskeytys ja kun tieto vauvan syntymästä tuli, olin ihan onnesta soikeena ja halusin heti lähteä katsomaan, tosin en pystynyt heti samana päivänä lähtemään kun en vielä itse pysynyt edes pystyssä, mutta seuraavana päivänä menin. Sanoin kaverilleni että älä sitte ota mun reagtiota millään koska se voi olla aivan mitä vaan kun tulen sinne. Mutta se ei tuntunut yhtään pahalle nähdä heidän vauva. Itku taisi tulla myöhemmin kun tuli omaa pientä ikävä. Jotenkin musta tuntuu et tää kaverin vauva on mulle tavallaan läheisempi kuin muut kaverien lapset.

Mukavaa lauantaita kaikille :wave:

Täällä on kovasti kateuskeskusteluja käyty... Varmasti tuttu tunne lähes jokaiselle tällä palstalla :ashamed:
Itse en onneksi ole joutunut yhtään raskausuutista elokuisen km:n jälkeen kuulemaan, mutta nyt viimeisen kuukauden sisällä on kaksi kaveria saanut vauvan. Pitkään km:n jälkeen heidän raskautensa tuntui tosi vaikealta (meidänhän piti yhtä aikaa mammalomalla olla) ja oli vaikeaa iloita heidän puolestaan. Nyt kun omasta km:sta on lähes puoli vuotta ja olen nähnyt vauvat niin yllättävän hyvin se on mennyt ja olen aidosti ollut iloinen heidän puolestaan vaikka toki haikealta on omasta puolesta tuntunut.
Tiedän että lähipiirissä on ainakin muutama pariskunta, joka myös yrittää lasta ja varmasti pahalta tuntuu jos heidän raskaudestaan kuulen ennenkuin itse onnistuu plussaamaan vaikka toisaalta järki sanoo ettei heidän raskautensa ole itseltä pois. Mutta näissä asioissa ei oikein järjellä ole mitään tekemistä :headwall:
Heti km:n jälkeen oli hirveä pakkomielle raskautua heti uudestaan ja pettymys valtava aina tädin tultua. Mutta tällä hetkellä on suhteellisen seesteinen olo vaikka sitä plussaa edelleen vimmatusti odottelenkin, mutta varmasti paineet taas lisääntyvät ja mieliala laskee kun kuukaudet kuluvat :ashamed:

:hug: kaikille tarvitseville!

Minäkin ilmottaudun nolona tuohon kateellisten pinoon... :ashamed:
En voi olla tuntematta kateellista ärripurria pään sisällä kun
kuulee toisten iloisia uutisia.
Esim. moni kaveri mennyt naimisiin vaikka ovat seurustelleet
vähemmän aikaa kuin me. (niinku muka ajal olis merkitystä)
Tai eräs pariskunta rakensi talon ja saivat nyt vauvan, totesin
vaan et olkoon onnellisia mökissään vauvoineen! (siis sanoin
ton yhelle hyvälle kaverille joka ei tunne kyseistä paria)
Todella noloa, kun tiesin et yrittivät vauvaansa pitemmän
aikaa enneku tärppäs.
Kumma on tämä ihmismieli...hävettää ihan..

(.) Täällä taas asiat ihan hyvin, tuo edellinen oli taas
minun pakottava tarve päästä purkamaan höyryjä, että
pystyn ite rauhottumaan!
Eli ihan mukava ja ihana tuo miäs on, kunhan välillä vaan
kovasti rassaa mun hermoja poissaoloillaan.
Mutta tiesin (osin) jo ottaessani että tekee paljon töitä...
Toi harrastamisen määrä vaan tuli yllätyksenä, mutta kun on
toiselle tärkeä asia kyseessä, niin yritän tukea ja kannustaa
vaikka se välillä vaikeeta oliskin...

Me tultiin tänään Tallinnasta, oltiin risteilyllä perheen voimin
eli minä, miäs ja tyttö.
Tytön ehdoilla yritettiin mennä eli ruokailut oli vähän
tuskaisia kun ei olis neiti malttanu paikoillaan pysyä ja
Tallinnas oli molempien selät ja käsivarret koetuksella kun
vuoron perään kannettiin naperoa sylissä. (kevyt n. 20kg)
Pelkäsi kovasti Sadamarketissa eikä uskaltanu kävellä ite...
eipä sitte tullu ostettua mitään sieltä kun ei neidin takaa
paljoa mitään nähny katella..
:LOL:

Sitte olis vielä yks asia...
Kovasti toivon etten pahoita kenenkään mieltä tällä...
Mutta täällä tehty eilen haalea plussa...
Pitää muutaman päivän päästä katsahtaa tilanne uusiks,
nyt olo sekava. Lisää kommenttia asiasta ens kerralla...

tinttamaaria, varovaiset onnittelut. =) Lisätietoja odotellessa...

Tuohon kateus-asiaan...Mä en ole oikeestaan koskaan ollut mikään kateellinen ihminen, mutta kyllähän se kieltämättä vähän kirpaisee, kun kuulee muiden vauvauutisista. Juuri äsken sain tietää, että ala- ja yläasteen aikainen paras kaverini, jonka kanssa emme juurikaan ole yhteydessä olleet, on hiljattain saanut kaksoispojat! :heart:

Mulla on vähän sama olo nyt Annemaaritin kanssa. Vauvasta haaveillaan, mutta ei pakkomielteisesti. Eihän tästä elämästä mitään tule, jos ei mikään muu mielessä pyöri kuin raskautuminen. Yritetään ukon kanssa ottaa kaikki ilo irti tästä kahdenkeskisestä ajasta. =) Nyt olen huomannut, että mies puhuu aika paljon vauvoista ja siitä, että sitten kun meillä on vauva niin tehdään niin ja näin. Ihana. :heart:

Ovista en tikuta enkä aio enää testata, ellen ole hyvinhyvinhyvin varma tärpistä. Rahaa vaan menee hukkaan negatesteihin. :kieh:

Kipeenä edelleen, buranan ja nenäsumutteen avulla ihan ok olo. Jospa tämä tästä. Hyvää viikonloppua vielä kaikille, nauttikaa! :wave:

SUNNUNTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 2/26-27
Barbapörrö........................KM 12/08..........................KP 4/27
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 7/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 8/27-28
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 10/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 10/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 10/30
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 11/25-28
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 12/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 17/31-35
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 38/28-32
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 49/?
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
catzy..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Nemu..........................KM 08/06, 08/08, 11/08........KP 9/27-28
Elwi.................................KM 11/08..........................KP 9/28-42
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 16/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 19/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 19/30
annuli-nannuli...................KM 12/08..........................KP 29/28-30
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08 (HAAMU!)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 14/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 15/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 18/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 22/23-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 57/
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada, tiitu87

Huomenta kaikille, heräsinpäs tänään aikaisin, vaikka on viikon ainoa aamu, kun saan nukkua pitkään. Menen kohta jatkamaan unia =) Eilen taas täysi hulina päällä ja silloin kun yritin palstalle tulla, en päässyt! Siksi eilinen päivitys jäi, anteeksi siitä.

Oltiin illalla miehen kaverin 40-vuotisjuhlissa, ja siellä oli alkuillasta myös heidän IHANA vajaa vuoden ikäinen tyttönsä :heart: Oli tosi reipas ja iloinen. Ajattelin siellä onnellisesti, että onneksi ei tarvitse kadehtia, vaan saa aidosti vain ihastella. Itselläkin elämä kondiksessa kuitenkin ja kaikki muuten tosi hyvin. (wau, kuinka kypsä olenkaan, mietin...) Muutenkaan en ole törmännyt vauvauutisiin hirveästi. Mulla on laaja ystäväpiiri eri elämäntilanteista kerätty, mutta kellään ei vaikuttaisi olevan vauvantekotilannetta päällä, olen kai onnekas :ashamed:

Sitten se jysähti: Mies kertoi vain ohimennen, että hänen opiskelukaveri vaimoineen on muuttamassa kolmioon, heille tulee vauva... Toukokuussa kuulemma. Kyllä kouraisi, ja itkua sain pidätellä. Ei se siis kypsyydestä johtunutkaan, vaan siitä etten samaistunut tuohon 40-vuotiaaseen pariskuntaan yhtään. Sen ikäisille jo suokin esikoisensa. Mutta sitten tämä tapaus, jotka ovat oman ikäisiä, samassa tilanteessa, mies opiskelee jne... ja se toukokuu! Kun itsellä oli kesäkuun alku... :/

jep, naiset. Samassa veneessä ollaan... :heart:

Yhteistyössä