KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Ja piti vielä muuten ihmetellä tuota kiertoani...
Kun yleensä noin viikkoa ennen tädin tuloa alkaa
tissit kipeytyä yleensä, mutta nyt näin ei tapahtunut!
Mitenhän pirun pitkäksi meinaa tää kierto nyt venähtää..?
Kun ollut joka kuukausi aina vaan pidempi ja pidempi...
Kohta sitä on vaan kerran /2kk vuotoa =)

Pikaisesti poikkean vain en kovin ehtinyt teidän juttuja lukea, mutta tuohon mymmyryyn kyssäriin piti vastailla.

Eli mun kaveri opiskelee kiinalaista lääketiedettä ja on puhunut mulle siitä, että silläkin hoidetaan lapsettomuutta ja keskenmenoja saavia. Kuulemma jos on "kylmä kohtu" on raskautuminen vaikeaa ja jotain. En nyt muista :ashamed: mutta lupasi mua autella, mä kyllä uskon tällaisiin juttuihin. Muistaakseni myös homeopatiassa on omat kikkansa näihin. Kannattaa ehdottomasti kysellä, jos siltä tuntuu, ei siinä mitään menetä ja avun voi hyvinkin löytää muualtakin kun perinteisestä lääketieteestä.

Oma napa: Ei menkkoja... tänään käytiin ostaan vedettävät matkalaukut kun sen verran kaupunki ym. lomia tehdään että niitä on mukavampi kuskailla mukana... reissu häämöttää jo lähellä. Viikon päästä tähän aikaan ollaan jo kaukana. =)

-Meritähti-

Dadalle ja Nöttiäiselle isot onnittelut plussista!! Ja paljon enkeleitä matkalle mukaan! :saint:

Julietella halauksia! :hug: :hug: Toivottavasti pian se tädin pirulainen malttaisi jättää sulle tulematta. Niin todellakin sitä toivoisin. :hug: :hug:

Omanapa. Taas alkoi sama juttu kun edellisenkin km:n jälkeen eli kierto sekoilee. Kipuilee ja tuhruttelee.. no painun taas nopeasti vyöhyketerapeutille niin eiköhän se siitä taas tasaannu. Tämä kipuilu vaan ei ole kivaa, ja se että saa olla aina joku pikkuhousunsuoja housuissa.. Vielä kuukausi niin sitten saa aloittaa yrityksen. Sitä odotellessa.

Halauksia ja tsemppiä kaikille, minä pysyn vielä taustalla. Ainakin yritän kovasti :D

Täällä huokailen taka-alalla...kun en uskalla uskoa että kaikki menee hyvin... Ja tarinahan menee näin...3 alkuraskauden keskenmenoa, 1 keskeytynyt keskenmeno ja 1 kohdunulkopuolinen raskaus. Ja nyt siis 9. kertaa raskaana. N.6-7 viikoilla mennään.. Tänään oli alkuraskauden ultra, varmistettiin oikea sijainti. *huokaus*, pelotti niin kovin vaan mennä sinne tutkimushuoneeseen kuulemaan "tuomiota". Itku kurkussa odottelin omaa vuoroani. *odottaa että kuukaudet vaihtuu ja vie huolen pois* . Toistaiseksi kaikki hyvin. ...mut se ei saa mieltäni rauhalliseksi.. :ashamed:

TIISTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 2/32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 3/27-28
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 5/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 5/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 5/30
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 6/25-28
zamoon............................KM 07/00,...07/08,09/08...KP 7/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 12/31-35
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 23/26-27
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 33/28-32
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 44/?
MeaMimosa......................KM 04/08, 06/08, 08/08 TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Elwi..................................KM 11/08..........................KP 4/28-42
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 11/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 14/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 14/30
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 9/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 10/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 13/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 17/23-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 52/
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Nyt onkin paljon kommentoitavaa taas, kun en ole vuorokauteen käynyt koneella. Eilen kävi niin kurjasti töissä, että kuume nousi tosi äkkiä korkeelle, enkä päässyt lähtemään kotiin, koska meillä oli jo yksi täti kipeenä ja siis liian vähän henkilökuntaa muutenkin. Lähdin sieltä sitten 39 asteen kuumeessa ja oli kyllä kurja 45 minuutin kotimatka... onneksi kuljen julkisilla, en olisi autoa pystynyt siinä tilassa ajamaan. Kuume pysyi iltayhdeksään asti, kun se rupesi pikkuhiljaa laskemaan, ja nyt aamulla on enää 37... tosi omituista. Syön kyllä paljon lisäravinteita, että olisiko elimistö kuitenkin niin hyvässä kunnossa, että taltuttaa näin nopeesti? Sillä työkaverillani sama juttu, korkea kuume, mutta eilen jo neljättä päivää! Tänään saan olla kotona, saatiin sijainen. Jouduttiin pyytää vanhempia pitämään lapsia kotona, noloa. Yksityisen puolen huonot puolet, kun ei saa sijaista yhtä helposti...

Peukut pystyssä Annemaaritille, että simpat jaksavat pari päivää uiskennella :D

mymmyryy, kannattaa kysellä homeopaatilta asiaa, voi hyvinkin olla että on mahdollisuus olemassa! Voisin itsekin sitä tiedustella, kun yhden lapsen äiti töissä on homeopaatti...
Tärkeintä, että valitset diplomihomeopaatin. Koska kaikenlaisia homeopaatteja ja muita luontaishoitajia on olemassa, eli on tosi tärkeetä valita oikein kouluttautunut. Tuossa on Suomen homeopaatit ry:n sivut, sieltä voi käydä lukemassa miten ala toimii ja löytää omalta paikkakunnalta hoitaja:

http://www.homeopaatit.org/

mother4, yritä jaksaa. Onhan se silti yhtä ihana ihme se ystävänkin vauva. Ja tottakai saat itkeä siellä, sen varmasti kaikki ymmärtää :hug:

Iso ja lämmin :hug: myös tinttamaarialle, onpas kurja ukko sulla nyt siellä kotona! Ootko puhunut sen kanssa tästä? Koska onhan sinullakin oikeus käydä kodin ulkopuolella, jos kerran hänelläkin on! Toi mustasukkaisuus on tosi pelottavaa kyllä. Itse kasvoin perheessä, jossa isä oli sairaalloisen mustasukkainen, eikä päästänyt äitiä mihinkään. Ei sitä ole kiva katsella. Äiti ei koskaan uskaltanut eroa ottaa neljän lapsen takia ja onkin nyttemmin varsin alkoholisoitunut... Toivottavasti te saatte asianne kuitenkin selvitettyä ennen kuin niin pitkälle menee! :heart:

Ristiinkulkijalle voimia, varmasti pelottaa! Täällä on tukijoukot toivomassa, että kaikki sujuu hyvin. En voi edes sanoa, että koita olla miettimättä, koska tottakai mietit. Voin kuitenkin lähettää enkeleitä sinne sinusta huolehtimaan :saint:

Täällä on viime päivä tollut jotenkin kummallisen surumielinen olo. Itku kamalan herkässä koko ajan. Usein tulee ajateltua sitä pientä menetettyä enkeliä ja sitä miten pitkällä nyt olisi raskaus ja miten isoksi maha jo olisi kasvanut. Luulin, että tämmöset alakulot oli jo ohi, kun alko jo helpottaa tossa vuoden alussa. Mutta näköjään ne tunteet voi palata ja se suru tulla uudelleen.

Fyysisesti kaikki kunnossa. Menkkoja ei ole vielä kuulunut. Kaavinnasta tänään 4 viikkoa. Jotain tuntemuksia välillä tuolla mahassa on, mutta mitä lie. Toivon vaan, että normaali kierto pääsisi alkuun ja vois sit oikeasti alkaa uuden yrityksen. Nyt on jossain sellaisessa välitilassa.

Tsemppiä Ristiinkulkijalle ja pienelle enkeleitä matkalle! Muillekkin plussanneille onniteluja paljon! Olette saaneet sen suurimman lahjan. Nauttikaa koko sydämestänne siitä. Niille, jotka kaipaavat voimia pettymysten ja surujen keskellä :hug: .

Ristiinkulkijalle voimia, jaksamista, uskoa ja toivoa :heart: :flower:

Omaa napaa ja limavaroitus herkimmille lukijoille :whistle: :snotty: :

eli lauantaina tuli ne tasavahvat viivat ovistestiin, mut tänään tuli vasta ihan selkeet :x limat :x eli mulla vissiin ovis nyt, tai vasta tuloillaan |O ota tässä nyt mistään tolkkua :whistle: toisaalta jos kierto on 26 päivää, niin laskennallisestikkin oviksen pitäis olla tänään taikka huomenna. Nyt voi sit alkaa piinailemaan ja miettimään turhia ja kyttäämään oireita muutaman päivän päästä :LOL: ja minä kun lupasin ja vannoin itselleni että en stressaa :D

Häähömppää piti käydä poikien kanssa ostamassa, toiset oli kuin taivaassa kun pääsivät Tiimariin :LOL: nyt pitäis sit jotain askarrella :) on pinkkiä pahvia, valkoista kreppipaperia,valkosia sydämiä, sormusten näköisiä tarroja :heart:Toivottavasti ketään täällä ei haittaa nää häähöpinät kun vauvakuumepalstalla ollaan eikä hääsivuilla :ashamed:

hauskaa päivänjatkoa toivottelen kaikille teille :wave: :wave:

Ristiinkulkija: Teitä on kyllä koeteltu hirmuisesti. :hug: Hyvä että kaikki oli tällä kertaa hyvin :heart:

ON: Täällä tuli ovisplussa tänään :D Viivat yhtä voimakkaat :D Nyt sitte odottelee innolla ens kuun alkua :D ;)

hei kaikille ja valtavasti onnea plussanneille!! :heart: Mulla pitäsi kai alkaa menkat to mutta en malttanut odottaa siihen vaan tein äsken testin ja nyt pää meinaa seota kun en tiiä näyttääkö se haamua vai viivanpaikan. Onko muilla kokemusta predictor testistä.. näkyykö siinä aina viivanpaikka jne??

tiitu. Mulla Predictor ei koskaan ole näyttänyt yhtään mitään jos en ole ollut raskaana joten hyvältä kuulostaa. b :D d Ja olen muutaman Predictor testin kerinnyt tekemään elämäni aikana.. Plussia ja negoja.
Mutta se ei ole kovin herkkä testi joten ei se varmastikaan tuossa vaiheessa muuta näyttäisikään jos raskaana olet. Toivottavasti vahvistuu kunnon plussaksi! :D

tiedättekö nyt se testi sai mun pään viellä enemmän pyörälle kun siis vähän jälkeen kun ton viestin kirjotin niin päätin kurkata sinne testin sisään että onko se oikeesti haalea haamu, ja sitten huomasin ettei siinä kohassa ollu mitään MUTTA sen testi ruudun vieressä oli selkeä viiva.. eli siellä oli kaksi viiva kontrolli sekä tulos mutta en ymmärrä miksi se oli siinä testi ruudun vieressä.. :O siis se on tarkka selkee haalea viiva.. :O auttakaa nyt joku.. :D

No joo itekkin kyllä jännittää oikeesti ku toi testi oli vähän kumma :eek: :) toivottavasti sais iloisia uutisia loppuviikosta. mä tuun sit kertoo to jos ei menkat oo alkanut siihen menessä.. ainiin mun piti kysyy että onko muilla ollu koskaa sillee että herää yöllä ihan kauheesee alavatsakipuu melkeinkun menkkakipu mutta ei kuitenkaan.. heräsin siihen nimittäin 4yönä ja viime yönä en sit enään. muutenkin pitkin päivää aina hetken kestävää kipua. tulipa taas tekstiä ... koittakaa jaksaa :D

tiitulle tsemppiä! :flower:

Omaa napaa----kipeetä sellasta!!

Aamulla heti herätessä havaitsin asian, ja tunne jatkuu edelleen. Mulla on jotenkin todella kipee nyt kohdun seutu! Ihan kuin olis krampissa :eek: Mitähän tää nyt on?? Ei tunnu millekkään ovulaatiokivulle (se edellinen oli omalla tavallaan niin kivulias että erotin kyllä). Kumma homma..Toivottavasti ei pitkään satu.Tosi epämiellyttävälle tuntuu!

Tänään lääkäri soittaa mulle ne prolaktiini-ja kilpirauhastestien tulokset..Toivon todella että kaikki olis ok niiden suhteen.Ei jaksais rampata jatkuvasti jossain verikokeissa ja eri lääkäreillä, vaikka toki hyvä on että tutkivat asiat huolella.

Hauskaa päivänjatkoa kaikille!! :wave: ja plussatuulia +++++ :whistle:

Huomenta... kp3 ja clomit lähtee taas nassuun.. nyt on ainakin ovis löytynyt jos ei muuta mainitsemisen arvoista olekaan..

heinämassu82: Kysäiseppäs samalla noista krampeista siltä lääkäriltä. Toivottavasti ei ole mitään sen vakavampaa, kuin esim kohtutulehdus.

tiitu: torstai on toivoa täynnä! Onnea testaukseen!

Plussaonnea kaikille (mä en tiiä mistä tästä koneesta saa plussanmerkin...)! =)

Julietta: toivon tosiaan ettei mistään sellaisesta ole kysymys! Tuntuu ihan kuin olisi supistuksia..joku tulehdus tästä puuttuisikin vielä :snotty:

* muoks *

Kivut loppui, joten oon tullut pohdinnan ja googlettamisen jälkeen siihen lopputulokseen että se oli sittenkin oviskipuilua..Löysin paljon kirjoituksia, ja todella monella nää oviskivut on tuntunut samanlaisina alavatsakipuina ja supistustuntemuksilta, ja nimenomaan keskenmenon jälkeinen eka normaali ovis on ollu tää kivuliain! Eli eilinen limailu ennakoi ovista, turhaan mietin sitäkin :D tod näk mulla olis ovistestiviiva vahvistunu jos olis ollu vielä millä testailla. Haittapuolena tässä hommassa on nyt se, että tää ovis jää hyödyntämättä :ashamed: :snotty: eli menkkoja odotellessa, ellei joku supersiittiö ole vielä sunnuntaisen kuhertelun jäljiltä hengissä.

Heinämassu hyvä että kipuilut loppu ja syykin vaikuttaa noin mukavalta :D
Ja itsellä vähän sama tilanne, että siittiöiltä toivotaan pitkää ikää sillä viimeisin pupuilumahdollisuus oli sunnuntaina ja eilen luultavasti ovis (mikäli oli lainkaan, plussa kyllä tuli ma iltana tikuun...). Mutta kyllähän noi siittiöt saattaa useamman päivän elellä, joten älä vielä toivoasi menetä. Mulla edellisessä raskaudessa pupuiltiin kans sunnuntaina ja ovistuntemuksia oli vasta keskiviikkona, mutta niin vain tärppi kävi.

Yhteistyössä