KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Heippa vaan kaikille!!! Oikein hyvää tätä vuotta. Olen ollut päivät töissä ja illat niiiiin väsyny, etten ole jaksanut tehdä yhtään mitään.
Onnea kaikille plussanneille. :flower:
Itsellä hormoonit todella sekaisin kaiken jälkeen (vieläkin), etten tiedä mitä tehdä... Käyn taas lukemassa kuulumisia myöhemmin!!! Iso :hug: kaikille tälle palstalle tulleille. Voi kun olis ollu joku "iloisempi" paikka tutustua teihin...

mother4 ja Murmelin, mä kannoin pikkuistani neljä viikkoa, siitä kun hän oli luovuttanut. Keskeytynyt km siis. :| Toi aika olikin semmoista tunteiden myrskyä, että huhuh. Välillä usko raskauteen loppui, välillä sitä taas uskoi olevansa onnellisesti raskaana. Näin jälkeen päin toivon, että olisi tullut heti pois, kun kasvu lakkasi. Tuossa kuukaudessa ehti kiintyä ja suunnitella asioita.

MML
Mother, mullakin oli jälkivuoto välillä loppui ja sitten alkoi taas uudelleen. Tuntui että esim. rakastelu sai sen yltymään. Lopulta 1,5 kk odoteltiin niin ulos tupsahti vielä joku istukanpala tms. ja vuoto loppui siihen. Kuitenkin lääkäriltä kyselin ja sanoi että täysin normaalia ja suositteli pitäytymään petihommista niinkauan kuin vuotoa on. Jos vuoto on runsasta ja jatkuu pitkään, niin siihenhän kirjoitetaan lääkettä. Toivotaan että loppuu pian niin pääset ovista hyödyntämään :)

Tässä mun tämän aamunen:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3406793.jpg

IIIIIIIIIKKK!!!! Mun kädet tärisee vieläkin. :D
Toivottavasti tämä on nyt tarkotettu sitten syliin saakka. Pelottaa ihan sikana ja jännittää ja olo on ihana sekava, onnellinenkin.... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:
Onneks et ollukkaan sitä hääpukua vielä ostanu :D :D
Juuri tämän takia kun tiesin että näin voi käydä. Tarkotus on maaliskuussa lähteä katsastamaan pukutarjontaa ja jos siihen mennessä ei ois napannu ni olis mahtunu päälle ihan "normi"puku, häät on aivan kesän alussa.

Kiitos onnitteluista. =)

Moikka,

Ja nöttis, onnea, toi on jo plussa jos joku!!! Onnea!!!

Ja murmelin, voi kurjuus, onneksi täällä on mukava porukka!!

Mutta toi clearblue, musta tuntuu, että se antaa TODELLA paljon vääriä tuloksia? Miten on mahdollista? :hug:

Itsekin sorruin ja tein uusintatestin. Itseasiassa se meni niin, että ensin sain tutulta testin, joka oli sille noin vuosi sitten jäänyt yli. Se oli sellanen kasettimallinen. Ikinä en oo tajunnu sitä, miten voi tehdä testin väärin, nyt se on vaan tajuttava, koska tuon tein jotenkin väärin. Tuikkasin pisua, ei tapahtunu mitään, tuikkasin lisää, ei vieläkään, ja lopulta se oikein pursui saumoista pisua, eikä siltikään mitään. Pitäishän se tossa nähdä, kun se etenee se rintama, mutta ei niin mitään? Ei siis yhtäainuttakaan viivaa, ei haamuja, eikä edes läpivalaistuna näkyny mitään. Mies oli vaan, että jaahans, et ole raskaana kuitenkaan. Mä kyllä olin että haloo, jos ei edes kontrolliviivaa tuu, ni ei kai se nyt niin mee? Lopulta vedin koko kasetin pihdeillä auki, että MIHIN se pisu on jääny, ja kyllä se vaan näytti siltä, että läpimärkä on.

Senverran jäi toi vaivaamaan, että kun kaupassa kävin ni otin ja oikein ostin testin. Ja pissaa taas päälle. Vähän melkein jännitti mutta kyllä se nyt on ihan aito ja oikea plussa! Mikähän sitä kasettia vaivas, onko kellekään ikinä käyny noin?

Tosta keskenmenosta, mulla kävi ekan kanssa niin, että alko vuoto, menin lekuriin ja siitä tyhjennykseen. Tokan kanssahan kävi niin, että alko vuoto (ihan samaan aikaan ku edellisessä ) menin lekuriin ja se pirulainen siellä vielä sykki. Vuoto jatku, ja ne oli siellä kättärillä, että on joo normaalia. Sitte oli se tasan 12v ultra, ja siellä todettiin, että oli loppunu syke noin samana pvnä kun viimeksi kävin ultrassa. Eli mullakin se sillä muhi sen reilu neljä viikkua. Kyllä NYPPI!!! Ja just se, että ois ny ollu siinä ekalla käynnilla jo loppu!!

Itseänikin soimasin, että OISHAN se pitäny tajuta kun vuoto jatku, ja piruvie oireetkin loppu. Olin vaan muka jeejee, ei oo oireita onpa helppoa. Todella tylsää tällanen, jos loppuu ni sais kyllä loppu itsekseen samantien!!!!

NYT sitten taas kyttään oireita, en oikein tiedä onko vai ei? En oo vielä ihan varma, viime viikko oli rankka ja väsytti muutenkin, mutta en tiedä väsyttääkö siksi, että ois raskaana vai siksi, että oli rankkaa? Ja toisaalta oireiden kyttääminen on jotenkin suhteellista, niinku olen muutenkin todennu, ni mielikuvitys tekee vaikka mitä. Silloin viimeksi vaan muistan, että miehenkin kanssa juteltiin, että yllättävän nopeesti meni väsymys ohi. Nyt tiedän sen, että vuoto EI kuulu mulla normaaliin raskauteen, vaikka siellä ois sykeparvi kun (jos) vuoto alkaa, ni eiku uusintaan viikon päästä!!! Noh, se otetaan, mitä annetaan, joko tulee tai sit ei,

ajatellaan positiivisesti, jos ei ni kohta olen taas teidän ihanuuksien kanssa!!!

Voikaa hyvin, haleja kaikille ja onnea!!

:heart: :heart: :heart: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :heart: :heart: :heart:

w rv noin 5?

SUNNUNTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 1/26-28
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 2/27-28
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 3/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 3/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 3/30
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 4/25-28
zamoon............................KM 07/00,...07/08,09/08...KP 5/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 10/31-35
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 21/26-27
Dada................................KU 07/08...........................KP 29/35-38
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 31/28-32
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 32/29
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 42/?
MeaMimosa......................KM 04/08, 06/08, 08/08 TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 9/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 12/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 12/30
Elwi..................................KM 11/08..........................KP 16/28-42
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 7/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 8/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 11/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 15/23-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 50/
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen

Näin sitten jatkoin päivitystä, toivottavasti se on kaikille ok? Jellona saat ärähtää,jos astuin varpaille liian aikaisin :D

Nyt pinoa päivitellessä huomasin vielä enemmän suru-uutisia, mieleenpainuvin MeaMimosan... Lämmin voimahalaus teille :hug:

Tämä on yllättävän rankka pino päivittää...
Luen koulussa Rudolf Steinerin kirjoittamaa teosta vapauden filosofia, jossa yritetään väittää että ihmisellä olisi tahdon vapaus, eikä olisi olemassa mitään elämän tarkoituksia. Näin kärjistetysti. Mutta en tuollaiseen halua uskoa, taistelen vastaan |O

murmelilla oli myös rankka tarina, koska jouduitte yrittämään niin kauan :hug: Voi kun pääsisit pian uudelle sivulle taas!

Pikille :hug: Anna tulla vaan turhautuminen ja purkaus tänne, täällä ymmärretään :heart:

Iloisiakin aiheita täällä tietysti oli, siirryn siis niihin :LOL:

Heinämassu, onnea häiden järjestelyyn! Sulla on todella kaunis puku! Normaalisti en välitä perinteisistä hääpuvuista, mutta tuo oli klassisen kaunis.

nöttiäinen onnen hippusia sulle, pitelemään pikkuisesta kiinni! :heart: :heart: :flower: Tätä uutista tarvitsinkin ekalle päivälleni :D

Ja hyvä hyvä, woodoolla vielä pallero matkassa! :D

Täällä Helsingissä ei pahemmin tuota lunta ole, vaikka taas on pakkasta ollut monta päivää, mutta hauskaa talvisunnuntaita kaikille silti!

nöttiäinen onnee kovasti plussasta

murmelin :hug: ja tervetuloa tänne jutustelemaan

Ohhoijaa eipä täällä erikoisempaa, tässä kierrossa ei plussaa tule testiin sen tiedän sata varmasti, ja vajaa viikko on vielä tätä kiertoo jäljellä eli uutta odotellessa, jos vaikka sitte olis enemmän yritystä eikä kumpikaan kipeenä.

Nyt on vähän hassu fiilis, tekis miele tehdä jotain tosi kivaa, mut mitäs mä sitte yksinäni keksisin kun isäntä on taas jossain autojen kimpussa, välillä menee pikkasen hermo noitten kaikkien auto hommien takia, mut onneks vaan välillä :D

Mukavaa sunnuntaita kaikille

Ai niin Woodoo sähän olit silloin niin epäileväinen päivittäjän pestistä, mut tulihan se plussa sieltä ;)

:wave:

Pahoittelut ja voima :hug: kaikille km:n kokeneille...
ja ihanaa, että kuitenkin saadaan niitä plussa-uutisiakin eli onnea plussanneille :heart:

).( Mulle voi merkata kp2 :'( kestihän tuota huimat 10päivää ilman menkkoja! Eli ekat menkat km:n jälkeen normaalit ja kestivät n.5pv ja sitten 10 ilman vuotoa ja nyt taas vuotaa hieman :headwall: :headwall:
Muillakin teillä varmaan ollut tosi epäsäännöllistä meininkiä km:n jälkeen??
Milloin tässä vois mennä lekuriin sitten asiasta puhumaan, montako kuukautta jaksan kärvistellä ennenkuin kierto normalisoituu ja voi taas ruveta bongaamaan ovista ja yrittämään...voi prkle! :headwall:
Viime päivinä olen ollut taas niin malttamaton vauva kuumeilun takia ja haaveillut jo, että tänä vuonna olisin raskaana. Sitten pudotaan taas lujaa kun kierto onkin vielä ihan epänormaali ja epätoivo iskee kun ei tiedä milloin normalisoituu...
Äh, tyhjänpäiväistä vuodattelua taas. Tulen vähän myöhemmin kun olen paremmalla tuulella...sorry....

Nöttiäinen ja Woodoo: molemmille onnittelut sekä kukkia.

Omaa suurta napaa:
Jos ovistesti antaa tasaviivat ja 10IU raskaustesti hailun haamun, voisko olla että
... ? :whistle:
Ovistesti voi kuulema antaa plussan kyl ennen menkkojakin ja tohon testiinhän voi tulla haamu ihan muute vaan :|
Pah, mä en tiedä mitä mun pitäs aatella.. menis pari pv nopeesti ni näkis vahvistuuko viiva.

Dada kuule, mä sain torstaina (kp 28) ovistestiin melko tasavahvat viivat. Olin siihen saakka odotellu menkkoja, sit testaamisen jälkeen olikin että olisko sittenkin.
Perjantaina (kp 29) sain jo sit tasavahvat viivat.. Ja tänään (kp 31) sit raskautestillä selkeän plussan. =)

Että todellakin kaikki mahdollista. Tuuhan perässä. :D Ja tietty muutkin, perässä tonne kaikki odotus-puolelle. =)

nöttiäinen...ja muutkin: oon testannu muutamana päivänä tolla 10IU testillä..
ekana pv oli nega..tokana viivanpaikka..tänään oli jotaki mitä luen kyllä ihan haamuksi koska se oli ihan hailakan vaaleanpunainen ja mieskin sano "kyllä siinä on haalea viiva". aattelin jos malttasin pari päivää ja sit testaisin ihan clearbluella.
Mulla ei oo mitään oireita..välil tuntuu hassulta alavatsassa ja flunssa jatkuu..mut muuta ei ole.
Siksi mä kai aattelenki vähän niin että noi testit olis viallisia tms.

On tää vaan niin vaikeeta. :LOL:

nöttiäinen oikein paljon onnea sinulle plussasta :heart:

Dadalle viivan vahvistumista peukuttelen.

Ja :hug: kaikille tarvitseville. Oli tullut taas niin paljon juttua parissa päivässä etten muista mitä kaikkea piti kommentoida.

Dada, jos se oli se mun loitsu, joka tehos =)
Onnea myös nöttikselle!:flower:

Ja tosiaan se heinämassun puku on aivan ihana.

Mietin tässä, kun mua pyydettiin valvojaksi opiskelijoiden laskettelu/ryyppyreissulle, että miksi en viimevuonna mennyt, kun pyydettiin. Sitten hoksasin, että määhän olin raskaana =( Nyt en uskalla suostua ton verenvuodon takia. Sieltä on sairaala sen verran kaukana, etten halua lähteä. Huomenna kontrolli...

MML
Onnettelut nöttiäinen!!

Elwille voin kertoa että tosiaankin on ollu kaikenlaisia tosi outoja meininkejä km:män jälkeen! Multa voisi ottaa kiertopäivät kokonaan poijjes, en enään tiedä missä täälä oikein mennään, eilisen muutaman pienen rusehtavan pisaran jälkeen vuoto loppuikin sitten kokonaan. Eli ei ole kierto päivä ykkönen, eikä oo mutenkaan mitään hajua että mikä mun kierto on tai koska on oikeestaan ollu viimoset menkatkaan kun oli niitä outoja vuotoja välissä. Taidan vähäksi aikaa vetäytyä vähän taustalle ja odotella, josko täälä tulisi vähän normaalimmaksi niin voisi alottaa sitten sen vauvan teon tosissaan :) Jotain hormoonia on kyllä liikaa tai liian vähän, kun pinna on niin kireellä ja mieliala heittelee.

Yhteistyössä