Moikka,
Ja nöttis, onnea, toi on jo plussa jos joku!!! Onnea!!!
Ja murmelin, voi kurjuus, onneksi täällä on mukava porukka!!
Mutta toi clearblue, musta tuntuu, että se antaa TODELLA paljon vääriä tuloksia? Miten on mahdollista? :hug:
Itsekin sorruin ja tein uusintatestin. Itseasiassa se meni niin, että ensin sain tutulta testin, joka oli sille noin vuosi sitten jäänyt yli. Se oli sellanen kasettimallinen. Ikinä en oo tajunnu sitä, miten voi tehdä testin väärin, nyt se on vaan tajuttava, koska tuon tein jotenkin väärin. Tuikkasin pisua, ei tapahtunu mitään, tuikkasin lisää, ei vieläkään, ja lopulta se oikein pursui saumoista pisua, eikä siltikään mitään. Pitäishän se tossa nähdä, kun se etenee se rintama, mutta ei niin mitään? Ei siis yhtäainuttakaan viivaa, ei haamuja, eikä edes läpivalaistuna näkyny mitään. Mies oli vaan, että jaahans, et ole raskaana kuitenkaan. Mä kyllä olin että haloo, jos ei edes kontrolliviivaa tuu, ni ei kai se nyt niin mee? Lopulta vedin koko kasetin pihdeillä auki, että MIHIN se pisu on jääny, ja kyllä se vaan näytti siltä, että läpimärkä on.
Senverran jäi toi vaivaamaan, että kun kaupassa kävin ni otin ja oikein ostin testin. Ja pissaa taas päälle. Vähän melkein jännitti mutta kyllä se nyt on ihan aito ja oikea plussa! Mikähän sitä kasettia vaivas, onko kellekään ikinä käyny noin?
Tosta keskenmenosta, mulla kävi ekan kanssa niin, että alko vuoto, menin lekuriin ja siitä tyhjennykseen. Tokan kanssahan kävi niin, että alko vuoto (ihan samaan aikaan ku edellisessä ) menin lekuriin ja se pirulainen siellä vielä sykki. Vuoto jatku, ja ne oli siellä kättärillä, että on joo normaalia. Sitte oli se tasan 12v ultra, ja siellä todettiin, että oli loppunu syke noin samana pvnä kun viimeksi kävin ultrassa. Eli mullakin se sillä muhi sen reilu neljä viikkua. Kyllä NYPPI!!! Ja just se, että ois ny ollu siinä ekalla käynnilla jo loppu!!
Itseänikin soimasin, että OISHAN se pitäny tajuta kun vuoto jatku, ja piruvie oireetkin loppu. Olin vaan muka jeejee, ei oo oireita onpa helppoa. Todella tylsää tällanen, jos loppuu ni sais kyllä loppu itsekseen samantien!!!!
NYT sitten taas kyttään oireita, en oikein tiedä onko vai ei? En oo vielä ihan varma, viime viikko oli rankka ja väsytti muutenkin, mutta en tiedä väsyttääkö siksi, että ois raskaana vai siksi, että oli rankkaa? Ja toisaalta oireiden kyttääminen on jotenkin suhteellista, niinku olen muutenkin todennu, ni mielikuvitys tekee vaikka mitä. Silloin viimeksi vaan muistan, että miehenkin kanssa juteltiin, että yllättävän nopeesti meni väsymys ohi. Nyt tiedän sen, että vuoto EI kuulu mulla normaaliin raskauteen, vaikka siellä ois sykeparvi kun (jos) vuoto alkaa, ni eiku uusintaan viikon päästä!!! Noh, se otetaan, mitä annetaan, joko tulee tai sit ei,
ajatellaan positiivisesti, jos ei ni kohta olen taas teidän ihanuuksien kanssa!!!
Voikaa hyvin, haleja kaikille ja onnea!!
:heart: :heart: :heart: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :heart: :heart: :heart:
w rv noin 5?